Cafe Luna reviews

Cafe Luna reviews

6.5

Fantastisk oplevelse...

I sidste weekend var jeg inde og spise på Café Luna, og jeg må sige, at de uden tvivl er Aalborg bedste café.
Maden var rigtig god, der var (meget) billige og velsmagende cocktails og stemningen var helt i top.
Betjeningen var helt speciel og elskelig. De var charmerende, gode til sjov "pingpong" og de leverede god service.
Alt i alt en god oplevelse, og vi kommer helt sikkert snart komme igen...og igen. :-)

ØV for dårlig service

Har været inde og spise med min veninde i dag, da vi har en smartbox.
Vi står i et par minutter, fordi tjeneren løber frem og tilbage, uden at give os et smilende "hej", men en total rutine-præget og henkastet velkomst et par minutter efter.
Da vi siger, vi har smartbox, stikker hans os to menukort i hånden og siger hvad vi kan vælge imellem. Fair nok. Så står vi to piger og kigger forvirret rundt, idet tjeneren går væk fra os og over til nogle andre kunder. Vi venter tålmodigt, men da tjeneren ikke viser os hen til et bord, vælger vi selv at finde et.
Vi har i forvejen set på hjemmesiden, hvor vi mener at have set, at vi kan vælge mellem sandwichene (prisklasse omkring 70 kr)
Det mener tjeneren bestemt ikke, og påpeger at det kun er panini'erne, vi kan vælge (de fleste koster 110 kr).
Da vi havde gået og glædet os til sandwichene, spørger jeg den i forvejen irritabel tjener, om vi ikke kan få sandwichene i stedet, og med argument om at det er billigere. Vi vil desuden gerne have kartofler til, men da det stadig ikke vil overstige de 110 kr, som paniner kostede, tænker vi at det ikke er noget problem. Tjeneren begynder at snakke om at det kan overhovedet ikke lade sig gøre, og det er ikke økonmisk godt for ham, da bla bla bla..........
Modvilligt og vanvittig skuffet over servicen, siger vi OK til panini og får så vores mad. Der er maks 6 kartoffel-skiver på hver tallerken, og min panini med kylling er smadret til med hvidløgsdressing. Hm.
Da vi går derfra får vi ingen varm afsked, og ikke engang et "farvel", ingenting.

Vi sidder nu tilbage med en rigtig øv-følelse, og er så skuffet over den måde vi blev behandlet. Selvom vi havde taget fejl af hvad vi kunne få, så kom tjeneren med vores drikkevarer og sagde med en ufattelig træls mine, at han lige havde tjekket hjemmesiden, og der står altså ikke at man kan vælge mellem sandwichene. BUM. Hvad er det for noget, og hold da op hvor flabet. Fint vi har taget fejl, men han behøver da ikke gøre nar med os. Det skal siges, at da vi sagde, vi havde læst det på hjemmesiden, tjekkede han i bogen og sagde, at der ikke stod sandwiches, men at han også tjekker hjemmesiden for at få det sidste ord IGEN, det er simpelthen skammeligt.
ØV ØV ØV :( har intet godt og sige om mit første besøg på Cafe Luna.

Super godt.

Jeg var der inde og spise den 28/9 2013 og det var bare super godt. Jeg fik den menu der bestod af 3 "små" burger, det var såååååå gode, kan kun anbefale det til andre. Personalet udviste stor service! Super og til billige penge!

God mad, fin betjening, fair pris

Var på Cafe Luna, Christianshavn fredag, d. 24.05.2013, og fik en ganske god burger samt en velskænket fadøl. Priserne er overkommelige, når man som jyde havde frygtet et noget højere prisniveau.

Dårlig service!!!

Ikke nok med De yder en dårlig service, så serverer de også gammel mad. Øv!!! Det var i sin tid en god cafe, at komme på. God mad samt super service men det var dengang.....

Maden er god, meen..

Jeg har været inde og spise på Cafe Luna.
Jeg fik en øl og en sandwich.
Maden var god :-) Og lokalerne flotte og der er en god stemning derinde.

Men syntes ikke betjeningen var ret god.

Man skulle selv stå ved "baren" og rode efter et menukort.

Imens man sidder og spiser kommer tjeneren og sætter et reserveret skilt på det bor man lige er blevet henvist til.

Jeg har overhovedet ikke set fluer i denne sommer, før jeg kom på Luna. Jeg har havde konstant 2-3 stk. til at kravle rundt på mig i min mad.
Jeg syntes det siger noget om hygiejnen.

Iforhold til at jeg kom af med 125 kr. for et stykke sandwich og en øl, sammenholdt med de andre ting, så var det sidste gang at jeg kommer der.

Is Cafe Luna your company?

Cafe Luna Details

Cafe og stort udvalg af Øl og Drinks.

Visit Cafe Luna