Cafe Vivaldi reviews

Cafe Vivaldi reviews

4.7

Noget af det værste service.

En tjener der heller ville være død end at smile, han var grov i sin opførsel både over for min veninde og jeg. Vi fik ingen bon, og blev ikke spurgt om vi ville have den, men da vi spurgte efter den var den blevet smidt ud. Vores mad kom ud 15 minutters forskel, da vi havde bestilt to forskellige ting. Mine nachos var brændt, det er ikke i orden at kunde smider 135 kroner efter noget der ikke er i orden. Jeg vil ikke anbefale Cafe Vivaldi på ros torv til nogen, før der kommet orden i sagerne. Det vi oplevede er simpel respektløs. Der var ikke travlt, da vi var der tirsdag formiddag lidt ca. halv 11

Lækkert, frisk og indbydende !

Vi var forbi Vivaldi i Slagelse som billedet oppe også henviser til! 5/6-2013
Vi fik en let frokost, kaldet "Den lette"
bestående af Parma skinke og melon, masser af frisk frugt skåret i passende stykker, alt frisk og velsmagende.
Tiger rejer sammen med alm rejer med en kraftig persille pesto, lidt for meget persille, men det jo smag og behag. (Mere hvidløg ville sætte den i vejret for mig)
Et velsmurt brød med Tzatziki, frisk, men manglede noget brydende smag, men igen det jo smags sag og konen fandt den lækker. ( noget mynte måske på denne årstid)
Sidst et godt glas Jordbær yoghurt, med pynt a friske bær og chokolade, sød honning i bunden.
(dette kunne personale godt lige fortælle så man får oplevelsen fra start)
Lækkert og velanrettet så øjet spiste med, gode portioner selv til en halvstor mand som mig og prisen på 78 kr. var super.
Masser af hjemmebagt frisk brød " 3 slags" og Økologisk smør til, dog var det lyse brød fag, manglede noget smag. (måske bare lidt salt næste gang?)
Vi kommer helt sikkert igen næste gang vi skal til Slagelse.
Stedet var rent og hyggeligt lige ved kirken, lyst, men nu sad vi også udenfor da vejret var til det. personalet var smilende og venlige, virkede som de nød deres job.
Alt i alt god atmosfære/stemning som en rigtig Cafe skal have.
Stedet ville få 5 stjerner hvis maden ellers holder kursen, når vi igen sætter vores ben der igen, hvad vi gør med glæde!

Opdateret 23/10-2013
Har føjet den sidste stjerne på efter sidste tur her den 16/10-2013
hvor vi igen lagde turen forbi Vivaldi i Slagelse efter konen havde været på sygehuset.
Igen var maden og serveringen til UG vi fik en stor frokost platte som mættede os mere end rigeligt!
vi ses igen om ca. 3 måneder

Forkert pris.

Vi har i dag bestilt mad til afhentning på Vivaldi i Slagelse, prisen oplyses på deres hjemmeside til 86,-kr for en vivaldi burger, men da vi kom for hente den var prisen 109,-kr altså en stigning på 26,7% samtidig gjorde vi opmærksomt på prisen på hjemmesiden, det var de sådanne set lige glade med. Så pas på prisen....

Dyrt og ringe service!

Jeg var på Café Vivaldi i Næstved i påsken og jeg var ret overrasket over, at der ikke kommer en tjener ned og tager imod bestilling, den skal man selv op i "baren" og angive. Ventetiden på mad var rimelig. Priserne er urimeligt høje taget i betragtning at vi snakker café mad. Minimum priser er 100 kr for en sandwich og 45 kr for en sodavand. Nå det så sagt, er maden af god kvalitet! Jeg valgte et glas vand til min mad og det måtte jeg betale 20 kr for og det var altså poste vand! Det er simpelthen ikke rimeligt. Derfor kan jeg kun give 2 ud af 5

Lækker mad - beskidt service!

Mig og en veninde var på Cafe Vivaldi i Køge her i går, jeg bestilte en kyllinge salat og min veninde en anden ret (husker ikke hvilken).
Jeg bedte om at få minus Karrydressing og ananas, men med majs og agurk i stedet, det var intet problem.
Men min venindes ret var der udeladt nogle råvarer, trods hun ikke havde bedt om det.

Vi bestiller, får maden relativt hurtigt. Vi bestiller begge drikkevarer, min veninde kildevand, som kommer i en flaske med glas ved siden af. Jeg ser dog hurtigt at hendes glas er meget beskidt! Der er flere fedtfingrer på og man kan faktisk se aftrykket fra en andens læber på kanten!! AD!!! KLAMT!!!!!!
Jeg klager med det samme, på en stille og rolig måde men selvfølgelig utilfreds måde, og hun får et nyt glas som ser lidt bedre ud, men det ser stadig nusset ud, hun kan ikke lide vi klager mere, så hun vælger at drikke af flasken (stod det kun til mig havde de fået det lige i tilbage i hovedet!).

Jeg synes først at 109 kr. for en kyllingesalat er lige i overkanten, men man får en meget stor portion, og min ret var super lækker! Jeg synes dog de godt kunne tilbyde en mindre portion til en lavere pris.
39 kr for den mindste cola synes jeg også er i overkanten, trods den var stor.
Men man kunne kun vælge melllem en alm. og stor. Der burde tilbydes en lille.

Noget af personalet synes jeg bestemt kunne lære at komme på et kursus for hvordan man betjener kunder!
Ham der tog imod det beskidte glas undskylde ik engang, han virkede sur over at vi klagede.
Hende der tog imod betjeningen var venlig nok.

Imens vi spiste, hvor min veninde fik nogle gaver, kom en tjener hen og satte et flag på bordet, det var rigtig sødt og betænksomt. Trods flaget var beskidt...

Der var faktisk ikke så lækker på gulvet, og foden på bordet var ret beskidt.

Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor man ikke har mere styr på hygeijnen på en restaurant!

Jeg svinger mellem 2 og 3 stjerner, men vælger at give 3 stjerner pga. min super lækre ret, min mulighed for at skifte nogle ingredienser ud, og den betænksomme tjener. Men er ikke et sekund i tvivl om at min veninde havde givet 2 stjerner pga. de udeladte ingredienser i hendes ret (jeg sagde hun skulle klage men det ville hun ikke).

Konstruktiv kritik til VivaldI;
Gør rent!!! Vask ordentlig op!!! Og skift attituden overfor klagende kunder ud med et smil og anerkendelse af egen fejl!

Byttepenge er dit eget ansvar!!!

Var i Cafe Vivaldi Frederikssund søndag fik to brunch og en kaffe i alt 240 kr.
jeg betalte 400 (2*200 kr.) og fik på grund af forvirring ikke byttepenge retur.
Da jeg henvendte mig til Cafe vivaldi om dette, hvor jeg bad dem om, når aftenen var omme, at se om det ikke var rigtigt, at der var for mange penge i kassen, så kontakte mig. Så sagde de, at det var mit eget ansvar, og at de overskydende penge lige så godt kunne være nogen andens. HVAD!!!!!. Det var sgu en god gange drikkepenge de fik der!!!!!!! Der skal jeg ALDRIG ligge mine penge mere!!!!! De kunne i det mindste havde fået mit navn og nummer, når det nu viser sig, at der faktisk ER for mange penge, så kunne de jo ringe til mig. Uacceptabelt.

"Give credit where credit is due." Blev efterfølgende kontaktet af kundeservice for Café Vivaldi, som beklagede oplevelsen, selv om differencen ikke kunne verificeres, valgte de alligevel at betale pengene tilbage til mig. Se det kalder jeg god service, og det husker man. Tak Cafe Vivaldi.

Flabet af helvede til!

Min kæreste og jeg var på Cafe Vivaldi i slagelse. De påstår at de giver rabat på mad til studerende. Vi nævner at vi er studerende, og da også har vores studiekort med. Men ekspedienten siger at han ikke kan lave det om når han har slået det ind(Hvilket vi ved ikke passer).
Men lige bag os står en ung pige og samme fejl sker for hende, men for hende kan han pludselig godt lave den om. Det er flabet af helvede til, og vi sætter så absolut ikke vores ben på en Vivaldi cafe igen.

Kyllingerester i en Vegetar-sandwich og flabet/surt personale.

Min kæreste og jeg skulle have en Vegetar sandwich i midten af Roskilde og valgte Vivaldi, da vi tidligere har fået okay service.
Vi valgte at sætte os op, ovenpå. Efter 20 min kommer der en sur tjener op og råber gennem lokalet om det er os der har bestilt mad. Og hvorefter de kommer med en Kyllingesalat. Det havde vi ikke bestilt. Efter det bliver han sur og vrisser af os.
Et par minutter senere kommer han op og spørger os hvad vi har bestilt, og vi svarer en Vegetar sandwich, hvortil det prompte kommer, "Det har vi ikke". Han spørger derefter et andet par som også sad på overetagen hvad de har bestilt. Min Kæreste prøver så at sige noget til tjeneren, hvorefter tjeneren schysser flabet af min kæreste.
Efter 35 minutter kommer vores sandwich, hvilket jeg i den grad ikke håber er standard på en almindelig hverdag.
Intet i den var grillet og størstedelen af den var bare salat, plus vi fandt kyllingerester i en vegetarsandwich.
Så en rå sandwich og en meget flabet betjening fra personalet, gjorde nok at vi ikke ville anbefale nogle at komme der igen.

Dårlig service

Jeg kommer tit på Cafe vivaldi i næstved og spiser, men i den tid jeg har kommet der, har en tjener aldrig spurgt mig om maden var som den skulle være, og så igår da jeg bestildte en rød stegt bøf, fik jeg en total gennemstegt bøf, den var tør og kedelig at tykke i, og igen kom der ingen tjener og spurgte om maden var okay så jeg kunne få den byttet. Jeg synes det er for dårlig service!

Is Cafe Vivaldi your company?

Visit Cafe Vivaldi