Cafeflottenheimer reviews

Cafeflottenheimer reviews

5.9

Fantastisk hyggelig!!

Super hyggelig cafe med skøn indretning! Sød og venlig betjening og god mad! Har altid fået god service og er blevet betjent med et smil! Der er en hjemlig hygge over indretningen, der er varm og indbydende! Kan anbefales!

Kedelig oplevelse

Vi havde glædet os til hygge brunch i flere uger, men da vi kommer frem er vores bordreservation slettet (selvom jeg har bestilt to gange via nettet og 1 gang via telefon). De påstod at vi havde ringet og aflyst, hvilket jeg aldrig har gjort.
Det lykkedes så at blive 3 mennesker mast sammen ved et to mands bord (da de jo i følge dem selv havde reservationer og var fuld booket hele formiddagen), selvom vi, under de to timer vi sad der, konstant kunne sidde og kigge over på andre ledige borde.
Derudover var det bare en flad og kedelig oplevelse: de var løbet tør for de drikkevarer vi gerne ville have, deres drikkevarer er generelt helt vildt dyre (35 kr. for en flaske, som mange andre steder koster 25 kr.) og selve brunchen (som også var fra Sweetdeal) der hedder XL brunch lever ikke op til sit navn, da det var meget begrænset hvad der var på tallerkenen: meget lidt mad, alt for lidt pålæg og tørt brød.

XL BRUNCH ELLER XS?

Købte en brunch igennem sweatdeal til café flottenhejmer og så på skiltet foran caféen at det åbenbart altid koster 69kr. Total elendig brunch XS og ikke XL. Den kedeligste ever!
Fik dog lov at betale 35kr. For 25 cl cola! :-(

Meget skuffende!!

vi var 4 tøser afsted som efter en del ugers hård slankekur skulle nyde en dejlig brunch, som vi havde købt igennem sweetdeal. XL brunch, som der stod. En skide serrano skine, et lille stykke brie ost, lidt tør røræg, en færdig købt pandekage, en hel kiwi - det kunne i det mindste have skåret den ud? lidt sure vindruer og en klat græsk youghurt.. Suk, den kedeligste brunch nogensinde! Og alt for dyre drikkevarer! Meget skuffende!!!

Skuffende

Vi bestilte 2x XL-brunch til kr 139, 1 glas juice og 1 kop kaffe og kom af med kr 350.
Har ALDRIG fået så dårlig en brunch før. Maden var smagsløs, der var ikke meget på tallerkenen.
Nu har jeg lige opdaget på deres hjemmeside at de giver 50% rabat på deres brunch i februar måned, men det glemte de da vist at fortælle os...
Så derfor kan jeg desværre på INGEN måde anbefale stedet til andre...
Har nu gennem facebook været i kontakt med "Flottenheimer" og de tilbød også at jeg kunne komme at få en ny brunch på deres regning, men dette afslog jeg da det ville koste mig det samme at komme derind, som en brunch kostede. Derfor foreslog jeg dem at de kunne overføre pengene/rabatten til min konto i stedet for. Dette må jeg gå ud fra ikke har passet dem, for de valgte at slette vores korrespondance fra deres Facebook-side. Nu sidder jeg så tilbage og tænker... Hvor mange andre har mon fået slettet deres dårlige anmeldelser af stedet!!!
Har lagt et billede ind af den brunch vi fik som profilbillede. Det skal dog lige siges at røræggen og de 3 cocktailpølser er spist. Resten er som det blev serveret.
Ligner vist ikke helt det de reklamere med på deres Facebook-side....

Overraskende god

Min kæreste og jeg, var en tur i København og besluttede os for at gå ind på Caféen, sjældent har man mødt så flinke mennesker som dem der står på Flottenheimer. ud over dette vil jeg sige at priserne lægger i den gode ende taget i betragtning at Flottenheimer lægger lige i hjertet af København, maden var udsøgt og yderligt er det muligt for studerende at få 15% rabat på deres mad der inde, en anbefaling får de i hvert fald her fra..

Ubehagelig oplevelse

Min kæreste og jeg har været adskillige gange på Café Flottenheimer i Skindergade hvor vi har været ganske tilfredse.
Vores oplevelse i sidste uge var dog en slem skuffelse. Maden var elendig og vinen udrikkelig. Har forsøgt at skrive til dem uden at få kontakt.
Ikke værd at bruge tid og penge i denne café.

Is Cafeflottenheimer your company?

Visit Cafeflottenheimer