Caferomer reviews

Caferomer reviews

5.6

Café Römer har dårlig brunch og ingen service

Vores scrambled æg var grå (!) og søbede mens resten af brunchen allerhøjest var middelmådigt ligegyldig. Betjeningen var uhøflig og absolut ikke servicemindede. Café Römer har virkelig formået at lave en brunch, man ikke engang vil have gratis.

Jeg var der for et år tilbage, hvor det var langt bedre - jeg ved ikke om de har skiftet ejer eller kokke ud, men elendigt var det i hvert fald og vi kommer IKKE tilbage. At de så også lige tager 15 kroner for postevand er bare flabet.

Café Römer- ikke med gavekort !

Min kone og jeg fik i fælles fødselsdagsgave, et gavekort til en "Brunch med bobler". Vi valgte Cafe Römer, ved åen i Aarhus. Vi var der 5 minutter over ti ( åbner kl.1000 ) og blev af den venlige tjener vist til et bord for 2. Vi havde bestilt bord på forhånd, så det undrede os noget at vi blev henvist til skammekrogen i et hjørne uden udsigt til andet end en møgbeskidt væg. Brunchen vi fik var en positiv oplevelse -den var go´ ! Desværre fuldstændig overskygget af vores placering. Efter lidt tid kom yderligere 3 par til i sofaen hvoraf 2 par tydeligt bemærkede at dette var da vist skammekrogen. Oplevelsen bliver ikke mere mystisk af, at restauranten under vores besøg forblev halvtom, og mange af de lysere og venligere pladser forblev ledige.Vi kan ikke lade være at spekulere på om den dårlige placering ( trods bordreservation ) skyldes vores gavekort ? Vi kommer ikke igen !

Dårlig mad og næsvis betjening.

Vi vil afslutte en shoppe dag i Århus med at spise frokost på Cafe Römer.
Det starter fint med at en smilende tjerner tager imod os og viser os hen til et bord.
Vi bestiller to oksekødsburger med div. og drikkevarer. Vi modtager kort tid efter drikkevarerne og så går ventetiden i gang.
Efter ca.40min. hvor vi ikke har set skyggen af vores mad spørger vi om det er på vej, vi får svaret at det vil komme om to min. Yderligt 10-12min går der inden maden kommer. Det skal sige at cafen IKKE car fyldt op - der var mange tomme borde.
Godt irriteret går vi i gang med at spise, men så viser det sig at den ene hakkebøf er rød/rå i midten. Dette påtales overfor tjener som giver et flabet svar om at det vil hun bestemt ikke give mig ret i.
Burde ikke have betalt regning - men vi ønskede at forlade stedet med det samme!
Sætter aldrig mine ben der igen!!!

Is Caferomer your company?

Café Römer Details

Visit Caferomer