Cafe Stella reviews

Cafe Stella reviews

3.7

En meget rodet oplevelse!

Jeg ville overraske kæresten og inviterede hende ned på Café Stella, da jeg havde fået sådan et smart box kort. Jeg valgte stedet med den eneste begrundelse, at jeg kunne se, at de havde en lækker 3-retters menu for to, som man netop fik ved fremvisningen af smartboxen.

Vi kommer så derned og siger vi har en aktiveret smartbox og det hele, men servitricen kigger underligt på mig og siger, at vi bare skal bestille det vi har lyst til, da smartboxen essentielt er et gavekort på 400 kr.-. Heldigt for alle giver denne 3-retters menu for to tæt på 400 kr.- så efter mindre forvirring får vi dog bestilt vores mad og lidt drikkelse ved siden af. Maden er O.K, lige med undtagelse af, at hvad de kalder for en bruschetta i virkeligheden er en ciabattabolle med tomat og ost. Det værste er når vi så endelig når til desserten som "skulle" være en "cheesecake brownie med frugt og is". En halv time-45 minutter efter hovedretten kommer servitricen og spørger om vi vil betale - nej det vil vi ikke, da vi stadig venter på desserten. 15 minutter efter kommer der en anden servitrice og siger, at nu er maden på vej og kort tid efter kommer den så. Vi får så denne "cheesecake brownie" som i øvrigt slet ikke burde hedde noget med "cheesecake" overhovedet, men nærmere "tør chokoladekage". Vi spørger da om vi også får frugt og is til? Det er der én tjener, der siger at vi gør, mens en anden siger, at det gør vi ikke. Til sidst kommer der så en tredje tjener med is, flødeskum og chokolade - ahva?

Alt i alt en rodet oplevelse. Den eneste årsag til, at det sted overhovedet er i live skyldes dets placering, der gør det ideelt som turistfælde. Jeg sætter aldrig mine ben der igen. Laveste karakter fra mig af.

hyggeligt

besøgte cafe Stella søndag 2-3-2014, og har kun rosende ord for dette sted, og dets personale, som trods stor travlhed var søde og smilende, og ikke mindst meget effektive,
ved at læse andre indlæg, må man sande det faktum, at det som regel er de personer der dårligst vant der er de mest kritiske
mvh
MARTIN

Vil du have forårsruller og hotwings til morgenmad - så tag på Cafe Stella!

For to uger siden spiste jeg for første og sidste gang brunch på Cafe Stella.
Udvalget er minimalt, og halvdelen af brunch buffetten bestod af forårsruller, hotwings, nuggets og andre frostvarer som man ikke umiddelbart forbinder med brunch.
Hvis du, som jeg gjorde, ligger inde med en gavebox til "Brunch for to", så brug den et andet sted. Jeg vil i stedet anbefale Cafe G.

Ventede 2 timer - endte med at gå!!

Efter to timers ventetid måtte vi gå sultne derfra..
Efter den første time spurgte vi en tjener om maden var på vej - og han beklagede at vores mad var blevet glemt, og om vi stadig ville have det, efter endnu en time UDEN mad, kom en ny tjener ned og beklagede - vi besluttede os her for, at der var grænser for hvad man skal finde sig i og gik sultne derfra..
Det er bare IKKE i orden Café Stella

Føj.

Ganske kort. Lang ventetid på at personalet henvendte sig. Lang ventetid på vores drikkevare. Vi benyttede wc lige inden vi fik vores mad. Det skulle vi så ikke have gjort. Det lugtede så grimt at man fik kvalme.. Føj.. Så ulækkert.. Man havde ikke lyst ti at spise maden bagefter.. Så kan det jo ikke undgåes at man så tænker, Hvordan ser der så mon ud i køkkenet, når wc var så ulækkert og stank af gammel tis.. Maden var ok, men bestemt ikke pengene værd.. Vi kommer med 100% ikke igen..

Elendig betjening, dårlig mad og lang ventetid

Uhøflig, snobbet og ekstremt dårlig betjening. Vi ventede 25 min. på drikkevarer, fik en virkelig dårlig cafeburger og gik derfra rigtig skuffede. Toilettet var desuden klamt, under al kritik og der lå 10 cm vand på gulvet... Parret ved siden af os gik efter 40 min uden at ha' fået hverken mad eller drikke.. Vi kommer aldrig igen

Lækker brunch

Var på tur til København og skulle spise brunch. Havde undersøgt hjemmefra at Cafestella skulle have billig brunch og det havde de 69 kr. Brunchen var rigtig lækker og betjeningen var okay. Det eneste jeg har at sætte på cafestella er at ikke alle tallerkener var rene.

Dårlig service!!

Lørdag d.27/7-2013 var vi en familie, bestående af 2 voksne og 3 børn, inde på Cafe Stella for at spise brunch. Vi valgte deres brunchbuffet. Tjeneren startede med at sige, at vi kun skulle betale for 3, da vi jo havde mindre børn med, men hun skulle lige undersøge det....hun kom tilbage og sagde at vi skulle betale fuld pris for alle 5.... Desværre accepterede vi dette og blev. Trist, for det var en kedelig brunch, med et lille og trist udvalg. Personligt ser jeg ingen grund til at vende tilbage til Cafe Stella, eller at anbefale den til andre.

VÆRSTE OPLEVELSE EVER

Lørdag D. 20-4-13 var vi 4 venner inde for at spise og hygge som start på en god aften, hvilket cafe stella gjorde alt for at ødelægge.
Efter vi har bestilt vores mad og drikke starter vi med at vente ca. 15 min. på vore drikkevarer. Men ok fair nok, vi skal heller ikke underkende at personalet havde travl med at hyggesnakke i hjørnet, hvilket selvfølgelig skal passes.
Efter vi så har været der i 1 TIME, kommer vores mad, eller det vil sige det gjorde den ikke helt. Det der kom var mad til to af os. Vi var to der havde bestilt det dyreste på kortet, nemlig oksemørbrad i RØD tilstand.
Men det kunne man åbenbart ikke få alligevel.? Vi fik istedet et stk. Gennemstegt og et stk. Medium/gennemstegt.
Vi sender dem selvfølgelig ud igen, og knytter en lille kommentar til, at vi gerne vil spise sammen. Ca. 23,5 sekunder senere kommer der mad til de to andre. Igen her er bøffen i den ene burger GENNEMSTEGT for fuld skrue, men vi vælger at sige ok til den.
Efter yderlige 112,6 sekunder kommer den ene bøf ind igen i en ok stand. Der går så yderlige små 10 min. før den sidste bøf kommer ind, men i denne omgang i RÅ tilstand. Vi sender den selvfølgelig ud igen. Under 4 min. senere kommer den ind igen, men selvfølgelig stadig RÅ. Den er bare vendt om så man ikke kan se den er rå før man lige vender den om.
Nu er vi så nået til 4 gang den bliver sendt ud igen. Og da den så kommer tilbage har den fået ca 8,245 sekunder på panden. Og gæt engang, den var stadig rå i midten. Her giver vi så op og kaster håndklædet i ringen. Da vi gerne vil betale, regner de selvfølgelig med at vi skal betale fuld pris for det hele, det er jo klart......NOT
Igen efter megen diskusion for vi endelig kontakt til en "ansvarlig" som man skal tale med meget store ord til før der sker nogen.
Ok, det ender med at vi ikke skal betale for nogen af bøfferne.
Her er det så jeg tænker, jo det er kun en cafe, men ejer jeres personale ikke bare en lille smule stolthed.
TAG JER SAMMEN.

Dårligste madoplevelse nogensinde

Elsker du at spise et sted hvor personalet står i hjørnet og hyggesnakker istedet for at servere ens drikkevarer?
Elsker du et sted hvor man ikke får maden serveret på samme tid?
Elsker du et sted hvor kokken i 4 forsøg ikke kan finde ud af at stege din oksemørbrad korrekt?
Hvis du elsker disse ting, så skynd dig at tage et smut på Cafe Stella.
Hvis ikke, så hold dig langt væk.
Jeg vil bestemt ikke komme på Cafe Stella igen, og vil ikke anbefale dette sted til nogen.

Dejlig kaffe :)

Har bestemt ikke været skuffet - de laver dejlig og ret billig kaffe, der er hyggeligt, og jeg har haft fin erfaring med at reservere et bord til en fødselsdagsfest. Hyggeligt personale også. De er søde og rare!

skuffende Brunch

Jamen søndags Brunchbuffet til 69 kroner lyder da rimeligt.
udvalget er bare ringe. Buffeten er ca. 1,0 meter lang og ligger på "Baren"
stedet er bare ikke lavet til det. Jeg forbinder det nok mere med fredagsbar.
synes også det er forstyrrende og krævende, når man bliver smidt ovenpå og så skal ned for at hente noget brunch.
Heller ikke de rareste tjenere jeg har mødt.

Når OK er godt nok

Vi var til deres lørdagsbrunch med sønnen og et vennepar. Det var ganske fint. Vi havde bestilt bord i forvejen, men gad ikke sidde på 1. sal, da buffeén var ved indgangen, så vi fik et ledigt bor lige ved siden af buffeén. Der var meget trafik, mange besøgende, som også skulle have en "hurtig" brunch. Maden var helt OK. Der manglede ikke noget. Ihvetfald havde jeg ikke sat forventningerne højere, idet prisen ikke var mere end 69,- kr. Og man kan spise rimelig meget mad for de 69 kr. Jeg vil helt sikkert kunne spise en ny omgang lørdagsbrunch der igen. Men jeg vil så lige tilføje, at såfremt vi skal ud for sådan rigtig at hygge, så vil jeg nok vælge et andet sted, hvor der er mere ro på. Stedet bærer også præg af, at det er en bar om aftenen, så stedet er ikke så hyggeligt, som det kan være, når man sådan rigtig skal hygge. Men til det formål, vi var der for, og til andre lejligheder, er det helt sikkert en fint sted.

Københavns hyggeligste café

Kan klart anbefale alle at kigge forbi Københavns hyggeligste café, som ligger på Strædet!

Her er en rigtig hyggelig stemning, god mad og rigtig proffessionelt og venligt personale.

Desuden har de Københavns bedste brunch til kun 69 kr. om lørdagen og søndagen fra 10.00 - 16.00. (Dog er der stooor risiko for at møde mig, hvis man tager ned til brunch ;))

Cafe Stella Details

Cafe Stella i København tilbyder en god blanding af populære retter, venlige tjenere og en varm atmosfære. Så kom et smut forbi.

Visit Cafe Stella

Write to: info@cafestella.dk