Cafeultimo reviews

Cafeultimo reviews

4.9

Hold jer væk !!

Vi havde bestilt bord i forvejen over internettet til cafe ultimo i tivoli, og med udsigt over søen, da vi havde besluttet at afslutte en god tivoli oplevelse.
Da vi ankommer er der godt nok et bord, men i et kedeligt hjørne, med udsigt ind i en bygning, da vi spørger om vi ikke kan sidde ved et af de borde, som vi kan se er ledige, får vi at vide at det skal bruges til et selvskab på 6 der kommer senere, vi spørger om hvorfor vi så skulle bestille bord, og får at vide at der er så mange der er kommet så det kunne man ikke lige overskue.
Vi beslutter at vi ikke vil være til grin for vore egne penge, og finder en anden resturent.
Dette er meget utilfredsstillende

Koldt sted at spise

Hyggeligt sted, god beliggenhed og søde tjenere, maden levede desværre ikke op til prisen, men det er vel "Tivoli priser". Det som desværre ødelagde vores aften var at der var hundekoldt i restauranten, ca 15-16 grader, hvilket betød at de fleste gæster foruden os, sad med frakker på. Efter en time, så frøs vi ganske enkelt. Tjeneren tilbød at komme med tæpper, men det ændre ikke på vores generelt dårlige oplevelse. Hvordan kan man have en restraurant med så dårlig opvarming, helt ubegribelig og dårlig kundeservice :-(

Kedelig mad på Cafe Ultimo

Det er sidste gang jeg kommer her. Har gået forbi mange i tivoli og det ser hyggeligt ud, men det er en turistfælde. Da vi kommer ind er der ikke så mange mennesker - alligevel spørger tjeneren om vi har bestilt bord (vi kom senere på aftenen) og der går 5 minutter før vi kan få et bord. Da vi får menukortet er det mildelst talt det kedeligste menukort - virkelige kedelige pizzaer de havde. Men ok det skulle jo prøves. Den nye tjener vi fik var der ikke noget galt med, hun var sød og venlig og gjorde hvad hun kunne før at vi fik en god service. Desværre var maden bare langsom og de vi fik den (jeg fik pizza) var det mega kedelig pizza til 125,-. Nu har jeg været på La Vecchia Signora i tivoli, og kunne dermed sammenligne. Og hold da kæft en verden til forandring, jeg ville hellere købe pizza hos min lokale shawarma mand til 55,- frem for denne kedelige pizza.

Priserne er okay i forhold til at være i tivoli, men når man betaler disse priser så skal det også bare vær i orden. Og det var det bestemt ikke, sætter ikke mine ben i denne restaurant mere!

Is Cafeultimo your company?

Visit Cafeultimo