Cakesandmore.dk reviews

Cakesandmore.dk reviews

9.3

Super god service og hurtig levering

Alt er bare perfekt når man køber her og varene kan du hente allerede næste dag i døgnposten.

100 % i orden!

Jeg bestilte fredag aften, og fik en mail samme dag med at ordren var pakket, sendt afsted og at jeg ville kunne hente tingene fra mandag, og den lå i en døgnboks mandag som de havde skrevet! I min ordre var der nogle udstikkere, og dem kunne jeg ikke finde billigere, 85 kr kostede de her, mens de koster op til 150 andre steder, det vil jeg bestemt ikke klage over! Anbefaler klart jer, og vil handle her fremover.

fantastisk, hurtig og personlig betjening

Jeg fik mail et par timer efter jeg havde lagt min ordre om at varerne var på vej..

Hurtig o g venlige

Jeg fik varer leveret meget hurtig og blev ringet op om erstatning af et af varererne da det ikke ku' bruges mere. Meget tilfreds og vil helt sikke handle hos dem igen.

STRÅLENDE SERVICE

Alt forløb perfekt!
Jeg skulle bruge produkterne dagen efter bestilling, så jeg skrev en mail for at forsikre mig at varerne nu også blev sendt samme dag som bestillingen (som lovet på hjemmesiden), og fik en meget hyggelig mail, som bekræftede at varen ville blive pakket og afsendt med PostDanmark samme dag.
Dagen efter modtog jeg produkterne! Det kunne ikke blive gjort bedre!

Superhurtig levering og dejlig personlig service

Nem og overskuelig hjemmeside. Kæmpe udvalg og super personlig betjening

Hurtig levering, indholdet svarer til forventningerne.

Jeg fik sendt varerne hurtigt og alt var som det skulle være

Hurtig levering, de rigtige varer.

Jeg står midt i planlægning af en fest på søndag, og skal bage og pynte 4 store kager. Uheldigvis kom jeg lidt sent i gang, og skulle pludselig bruge en masse ting i en fart - heriblandt farvet rullemarcipan og skabeloner.
www.cakesandmore.dk havde alt hvad jeg skulle bruge. Jeg skrev i bemærkning-feltet at jeg da vist var lidt sent ude, og jeg lød vist i det hele taget lidt ynkelig, for lynhurtigt var der svar fra firmaet med en personlig besked om at varerne blev pakket og afsendt samme dag. Fik løbende opdateringer på hvor langt ordren var i forløbet, og efter en bestilling tirsdag eftermiddag, lå der en pakke i døgnposten onsdag aften.
Jeg kan af gode grunde ikke bedømme varens kvalitet endnu, da det ikke skal i brug før lørdag aften, men farverne på marcipanen er som vist på siden, og det føles som om det er let at arbejde med.

Dårlig levering .....!

Bestilte min pakke i Torsdags og har endnu ikke fået den...! Men regner med at jeg får den i dag...! :-)

Update.... :
Fik pakken idag Tirsdag. Er glad for det jeg fik..
Kan godt anbefale Cakesandmore.dk..!! :)

Billigt og godt

Jeg har bestil kagevarer for over 1000 kr og er tilfreds med alt jeg har købt thumbs up👍👍

Super hurtig

Super hurtig fik pakken dagen efter jeg havde bestilt

Super hurtig betjening

Jeg fik lavet drømmekagen, fordi jeg fik telefonisk vejledning og hurtig levering. Det kan simpelthen ikke gøres bedre!

Super hurtig

Meget hjælpsom varen helt i top

helt tilfreds

er tilfreds og vil bestemt benytte denne hjemmeside igen

Godt udvalg!

Stort overblik på siden, masse vare til fornuftige priser. Hurtig levering .

Alt var som forventet

Gode priser, dejligt at kunne hente det selv og hurtig tilbagemelding på mail.
Kan klart anbefales!

Hurtig levering og gode varer

Jeg syntes ikke helt målene passede på nogle af udstiksformene. Diametrene på sommerfugle og efeublade og rosenblade, var lidt større end angivet/ forventet. Ellers ok. Fondanten smagte rigtig godt:-)

nem og overskuelig hjemmeside, hurtig levering

Var lidt sent ude med bestillingen op til vores barnedåb, men havde tingene allerede dagen efter.. der er et godt udvalg af tingene, prisen er helt i orden og hjemmesiden er dejlig overskuelig. Det er ikke sidste gang jeg bestiller ved dem.

Lave priser, hurtigt levering

Udover en lidt rodet hjemmeside med lidt for korte beskrivelser, var det en god oplevelse at handle hos cakesandmore. Da jeg havde fundet hvad jeg skulle bruge og bestilt, var der hele tiden opfølgende mails og hvor langt ordren var og den kom rigtigt hurtigt frem. Super.

cakesandmore.dk Details

Visit Cakesandmore.dk