Cakesandmore.dk reviews

Cakesandmore.dk reviews

9.3

Super service og gode produkter

Meget tilfreds. Kontaktede Cakes and More via mail og fik lov til at afhente varer dagen efter på deres hjemmeadresse. Rigtig fine produkter og super service. Vil bestemt handle der igen :)

Yderst tilfredsstillende

Kort sagt, så levede hele oplevelsen op til forventningerne. Nemt at navigere på hjemmesiden, et godt udvalg og forklaring til produkterne. Bestilling og levering går som ønsket og med Post Danmark kan man få stillet varerne ved døren og derved undgå at skulle hente pakken et andet sted :-)

Fantastisk

har købt lidt småting for at prøve bage til en fest.. Varerne kom super hurtigt og priserne er gode. køber helt sikkert der igen når jeg skal bage alle kagerne til festen

Ualmindelig god service

Virkelig god service. Efter bestilling kom der en mail om at varene allerede kunne hentes næste dag ved PD. Her handler jeg gerne igen
Vh Heidi

Nemt, hurtigt & effektiv, super oplevelse

En super god oplevelse. Hurtig ekspedition og meget hurtig og effektiv omkring track and trace af forsendelsen. Jeg vidste hele tiden hvor den var og varerne var mig i hænde inden for 2 dage. Super

hurtigt og nemt

Nem hjemmeside at finde rundt på, hurtig ekspedition, hurtig levering, alt i alt en god oplevelse

Jeg har ingen yderligere kommentare

Super! :)

God service, og hurtig levering!

Hurtigt, billigt og godt

Super hurtig forsendelse, gode/billige priser og jeg prøvede 3 nye slags fondant og beskrivelserne på hjemmesiden passer perfekt.

Hurtig forsendelse

Jeg bestilte noget fondant midt feb. og modtog det dagen efter, hvilket var super fin service.

Fondanten var fra to forskellige firmaer og det ene havde uløbsdato i marts 13, så det var jo ikke for gammelt, men det var uspiseligt og burde ikke sælge som levnedsmiddel. Det var nemt at arbejde med, men vi var 10 voksne og 4 børn og alle var enige om at det ikke kunne/burde spises, så lidt ærgeligt når hele kagen er "betrukket" med det.

Det fondant fra det andet firma var super godt:-)

Så vender da tilbage ved behov for fondant, men køber ikke mærket Renshaw igen:-(

PS. Vil så gerne lige sige, at Cakasandmore sendte mig noget nyt fondant, så det kalder jeg i hvert fald fornem service, som vil blive husket:-) Så burde nok mindst give en stjerne mere, måske to. Tusind tak i hvert fald! Handler gerne igen og glæder mig til at afprøve det nye om 14 dage:-)

Nemt og hurtigt

Stort udvalg på hjemmesiden. Hurtig og nemt.

Nemt, hurtig og perfekt...

Varene er rigtig gode og printet perfekt. Sønnen blev rigtig glad for kagen.
Vender bestemt tilbage igen...

hurtigt og nemt

Super god behandling og hurtig svar på bestilling.

Godt udvalg til en ok pris. Rigtig fin service!

Super fin og hurtig betjening og levering

Jeg bestilte nogle vare d. 30 dec, Så jeg forventede at jeg først ville høre fra dem efter nytår og få leveret mine vare en gang i slutningen af den 1. uge. Men nytårs aftens dag, altså den 31. fik jeg mail om at mine vare var pakket og sendt af sted, så jeg kunne hente dem fra onsdag d. 2, når butikkerne åbnede igen. Det syntes jeg er en super fin service og hurtig levering.

Fantastisk!

Bestilte min vare som blev sendt allerde samme dag så modtog dagen efter, fantastisk service og skøn vare. Absolut ingen klager herfra :)

God betjening - hurtig levering

Jeg bestilte en julegave i starten af december , og i og med der stod på hjemmesiden at der var 14 dages returret, skrev jeg en mail til Cakesandmore sent om aftenen. Jeg fik svar med det samme, at jeg selvfølgelig kunne bytte efter jul, så længe jeg skrev det som kommentar ved min bestilling.
Jeg fik besked dagen efter om, at min bestilling var afsendt, og at jeg kunne hente den på posthuset dagen efter vha. et nummer jeg fik på mail, så jeg ikke behøvede at vente på svar fra Post Danmark.
Super service.

fin kontakt

også da der manglede noget i min bestilling. Det blev sendt med posten samme dag.

vare og levering som beskrevet

Varen og leveringen var som beskrevet, og det var ikke dyrer en så mange andre steder. Alt i alt helt fint.

cakesandmore.dk Details

Visit Cakesandmore.dk