Calle GmbH reviews

Calle GmbH reviews

4.8

Ofte udsolgt af tilbudsvarer

I søndags var jeg taget den lange tur til Tyskland blandt andet fordi jeg havde hørt kalles radiospot, hvor de reklamerede med at man kunne købe en stor plade Marabou for kun 10 kr, men da jeg kom derned lige efter de havde åbent om søndagen var der udsolgt. Så stod man der til grin.

Super fint

God hjemmeside og fedt at man kan bestille det hele på forhånd. Skulle det være 5 stjerner, skulle hjemmesiden være liiiidt hurtigere og man skulle have mulighed for at betale online.

Handler der helt sikkert gerne igen.

Travle og noget rod...

Var der forleden... fik næsten, hvad jeg kom efter, men noget rod, de fik lavet med vores betaling. Skulle have byttet en gasflaske, den fik de så slået ud og ind og ja, vupti to boner, returpenge i danske kr, og en dankortkvittering på købet... alt i alt en ret dårlig forretning for os pga vekselkursen i butikken.

Venlig betjening og gode priser..

Nu handler jeg ikke så tit i Calle. Men hver gang jeg er i Tyskland skal vi da lige der ind og handle. Der er altid gode tilbud og venlig betjening.

Service, venlighed og goe priser

Og så fører de Hancock!! Jeg foretrækker dem langt for Fleggaard. Langt mere personlige og reelle med priserne.

har ikke gode priser

ingen konkurrence....alle har sammepriser.....hvad aer markeden????

ADVARELSE...

ADVARLSE...
grænse butikken Calle, har lige optalt Deres lagerbeholdning og de påstår, at Deres beholdning på coca colka passer og på carlsberg, men jeg mangler 22 kasser cola og 35 kasser carlsberg, jeg har betalt for det, men de fraligger sig et hvert ansvar...
Så I skal ikke handle i Calle-butikker - de snyder.
sidste gang jeg var dernede var det kun en flaser Jim B. samt 3 kasser øl som jeg betalte for og ikke fik med hjem, det er dog ikke ret mange penge - dangang, men nu er det en anden snak.
Det bliver en kedlig julefrokost i år, ligeledes 33 års fødselvsdag.
HOLD JER FRA DEN BUTIK - FOR JERES EGEN SKYLD..

Calle i Harrislee

herlig butik, som oftest der drikkevarer som Cola, spiritus og øl er billigst (i forhold til f.eks otto duborg og fleggaard) og nutella, servicen derinde er ganske upåklagelig også er det jo genialt man kan printe eksporterklæringen ud hjemmefra og udfylde. Dygtige og kompetente medarbejdere der gerne hjælper og guider en hvis man er i tvivl vedr. spiritus eller lign.

dyrt

dyre ting og service i bund.

...

billich bajer ... det tæller

ski' hul i pladsen ... jæ' ska' æt drik' mi' bajer der

Super nemt.

Dejligt at man lige kan bestille det hele til afhentning, det gør shopping til en leg.

Sådan

Billige varer og venligt personale.

Altid opdaterede priser på hjemmesiden, og gode funktioner til at planlægge sine køb hjemme fra.

Calle GmbH Details

I Calle Butikkerne kan man købe en væsentlig del af de mest almindelige dagligvarer: Øl, vin, spiritus, konfekture, personlig pleje, sæbeprodukter, el-artikler, videobånd, CD’er, flaskegas og en lang række andre husholdnings- og dagligvare-produkter meget billigere end i Danmark.¨ I Calles butiker hittar man det väsentligaste av allmänna dagligvaror: Öl, vin, sprit, konfektyr, hygienartiklar,

Visit Calle GmbH

Write to: info@calle.dk