Calligraphen reviews

Calligraphen reviews

7.9

Det hele værd :)

Jeg kan helt klart anbefale dem.

Da vi skal giftes til september har vi købt en masse ting til vores bryllup der fra, vores indbydelser og menu kort er lavet der og er så utrolig glade for dem, de er blevet lige som vi ønskede ..

- man kan få det nærmest som man ønsker der er intet de ikke kan klarer :)
vente tiden var rimelig fint lige knap 2 uger og der var en forventet tid på 2-3 uger.. så det passede meget godt..

kan helt klar kun give top karakter og jeg vil helt sikker anbefale folk det og selv bruge det igen..

vores takke kort bliver os derfra..

Tak for god service!

Kan helt klart anbefales!

Virkelig god kundeservice - hele vejen bestillingsforløbet igennem fik vi hurtigt tilbagemelding, og efter godkendt korrektur på vores bestilling blev det sendt til tryk med det samme.

Endnu et plus var at vi modtog vores ordre meget hurtige end lovet :-)

Indbydelserne havde en rigtig god kvalitet, og var helt klart pengene værd!

De har et stort udvalg af forskellige og anderledes invitationer, og man har mulighed for at få tilsendt et prøvekort for at se kortet i virkeligheden inden man bestiller.

Alt i alt en meget positiv oplevelse!

Flotte varer

I forbindelse med vores bryllup i august købte min mand og jeg mange flotte ting ved Calligraphen. Det er lidt dyrt, men kvaliteten er også derefter, og vi er meget tilfredse!
Leveringstiden er lidt lang, men det skyldes også at mange ting kan indgraveres og speciallaves, så det er acceptabelt!
Vi vil gerne anbefale siden! God service og flotte varer!

Is Calligraphen your company?

Calligraphen, Danmark Details

Calligraphen er Skandinaviens største leverandør af firmajulekort og personligt trykte bryllupskort samt bryllupstilbehør

Visit Calligraphen

We live here: Michael Drewsens Vej 1 B