Callme reviewed by

Risskov, DK

Ikke tilfreds

Jeg købte en mobil med abonnement til min eks i sin tid, da vi flyttede fra hinanden skulle det hele rykkes over i hans navn. Call me sagde til min eks, at MOBILEN var rykket over i hans navn, og vi tænker, at så er alt jo fint. 1½ mdr efter får jeg regninger med rykkere, for udebleven betaling, men da vi flyttede abonnement (og mobil), blev PBS'en automatisk fjernet, og jeg har i mellem tiden ingen regninger fået, så synes det er for ringe, at de sætter rykkere på regninger de ikke har sendt til mig. Jeg ringer ind til Call me, og får så samtidig af vide, at mobilen IKKE er rykket over i min eks navn (som de sagde til ham den var)...
Nu efter jeg har betalt regningerne og den for oktober til tiden, får jeg en ny regning for november, og der er igen sat en rykker på!!
    Callme
    TrustScore 7.5 / 10
    6,344 Reviews

Reply from Callme

Hej Mette

Når man køber en mobiltelefon, og vælger at betale den over et Mobiltillæg, er det i princippet et lån man laver hos, hvor man afbetaler over flere måneder.

Sådan et lån kan ikke overdrages. Det står også meget tydeligt i aftalen for Mobiltillægget når man køber telefonen.
    Abonnementet kan vi sagtens overdrage, men Mobiltillægget fortsætter i det oprindelige navn uanset hvad.

På tidspunktet for opgørelse af regningen, var du/I stadig tilmeldt Betalingsservice. Derfor er regningen opgjort til Betalingsservice og sendes ikke ud som girokort.
    At I afmelder aftalen efterfølgende, betyder ikke at der automatisk kommer et girokort ud til jer.
    Der er i øvrigt sende en SMS-påmindelse på at regningen ikke er betalt. Den er sendt 13. september 2012. Det er an påmnindelse I får, så I kan nå at betale regningen inden rykkeren påløber.

Jeg kan se at du har fået én rykker, da den ene regning har været betalt for sent.
    Grundet omstændighederne, har jeg valgt at slette rykkeren, således at de 100 kr. bliver modregnet din næste regning.

Jeg håber, at du på baggrund af min forklaring og løsning i sagen her, måske vil genoverveje dit indtryk af os som helhed.

Er der andet, er du velkommen til at skrive til mig på Trust@callme.dk

Thomas
    Kundeservice