Callme reviews

Callme reviews

7.5

Endelig en løsning der virker.

Efter at have prøve adskillige andre løsninger, har jeg hos Callme fået løsningen for mig.
Det virker første gang. Det er lige den simple løsning i mobiltbredbånd, jeg kan forstå og bruge.
Jeg kan nok spå, at Callme har fået en fast kunde her.

Føj for en dårlig oplevelse.

Jeg bestilte første gang for ca 22 dage siden og der var en masse bøvl med bare at bestille og da jeg endelig fik en bekræftigelse på mail, efter mange opkald, viste det sig at i havde lavet en fejl på afbetalingen, jeg ønsker så at annulere bestillingen men så var den pludselig sendt og det kunne jeg ikke så jeg måtte returnere pakken da den kom.
Pakken blev returneret og en del opkald senere blev ordren annuleret.
Jeg bestiller så på ny og vælger så en ny mobil model idet den anden nu er udsolgt, så starter vi forfra med at jeg ringer igen og igen fordi i som første gang ikke har send ordrebekræftigelse osv.
3dage efter jeg har bestilt kan jeg så på jeres side se at den mobil jeg nu har bestilt er udsolgt og under en samtale med jer spørger jeg om det vil påvirke min ordre, svaret er et klart nej og jeg får den forklaring at min er reserveret på lageret og vil blive sendt i denne uge senest og indenfor de 6 dages levering i lover er max.
Nu er det så fredag og i har intet sendt og ifølge jer skal jeg ikke regne med at se en mobil før en gang næste uge :-(
En ting er at i ikke har styr på jeres varelager men at lyve om ordren er reserveret osv det er bare ikke godt nok.

Hilsen Thomas Filtenborg

Hej Thomas Filtenborg

Tak for din anmeldelse

Det er selvfølgelig super uheldigt at der har været noget miskommunikation mellem os og lageret. Det beklager jeg rigtig meget.
Jeg har dog kigget sagen igennem og kan faktisk se at din nye telefon er kommet af sted fra vores lager i dag. Med lidt held har du telefonen i morgen, ellers bliver det i starten af næste uge.

Hvis du skriver en mail til trust@callme.dk, vil jeg rigtig gerne sende dig Track&Tracenummeret. Hvis du har andre spørgsmål, er du selvfølgelig også meget velkommen til at skrive til mig.

Uprofessionelt

Jeg havde en computer, som blev købt sammen med en mobiltelefon ved Call Me. Computeren går i stykker og jeg skriver til Call Me for hjælp, den skal sendes ind til Asus. Ganske fin start fra Call Me's side.
Modtager så d.12/03-14 en mail fra Asus, om at de har opgivet at reparere den og at jeg skal tage kontakt til stedet hvor den er købt med henblik på en kompensation.
Call Me lover at de finder ud af hvilken af delene i løbet af ugen, jeg vælger at ringe til dem mandag ugen efter ( er studerende og kan ikke undvære en computer). Får af vide at min sag er åben, så han kan ikke sige noget, men at han da regner med at jeg får svar i løbet af dagen.
Ringer igen tirsdag eftermiddag for at få beskeden, at min sag er lukket og det slet ikke er Call Me, som skal give kompensation, men Asus.
Efter længere samtale mellem et par medarbejdere ved Call Me, hvor en tager kontakt til Asus, finder vi dig ud af at det er Call Me, der står for kompensationen og at de vil tage kontakt til mig i løbet af 2-3 dage.
3. Dag var så i dag, så ringede til Call Me, mod alt forventning har jeg fået den absolutte dårligste service fra Call Me's side af i dag.
Får af vide at de overhovedet ikke har afgjort noget som helst og at der ikke findes nogen tidsramme for længe der går før jeg hører noget, fra en total uforstående kundeservice medarbejder.

Hej Janni

Tak for din anmeldelse

Det er selvfølgelig meget beklageligt at du har haft en oplevelse som denne. Jeg har undersøgt sagen og kan se at vi er i gang med at få refunderingen igennem. Desværre er der lidt længere ventetid på grund af den interne kommunikation mellem os og Asus, hvilket selvfølgelig er ekstremt ærgerligt. Vi knokler for at få det løst hurtigst muligt, men kan desværre ikke gøre det hurtigere end vi allerede gør.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive til mig på trust@callme.dk.

Forkert forretningsgrundlag

Hvis min sag var igennem direktøren ved callme vil jeg tro at vedkommende (et par stykker faktisk) der har "serviceret" mig, ville miste deres job.

Jeg tilbyder, som loyal kunde, at ændre min talepakke op, så jeg modtager fri tale. Det er en opjustering af mit forbrug og betaling. Mit ønske var at beholde det gratis 4G jeg i forvejen havde på min gamle aftale. En aftale der var kommet i hus fordi jeg var tidligt ude - inden der kom betaling på det.

Jeg forstår ikke hvordan man kan drive forretning når man ikke ønsker at holde på kunderne, og endda kunder der går op i betaling.

Og for lige at yde bedste service sætter de min opsigelse 1½ måned.

Tak for en behagelig og uforglemmelig oplevelse.

Hej Simon Sørensen

Tak for din anmeldelse og tak for en behagelig samtale.

Jeg er rigtig ked af den oplevelse du har haft. Jeg er dog glad for at vi kunne finde en løsning, som var tilfredsstillende for begge parter. Som lovet ændrer jeg dit abonnement til det aftalte.

Hvis du har yderligere spørgsmål, må du endelig skrive til mig på trust@callme.dk og så skal jeg nok hjælpe dig :-)

Call me Kundeservice

High quality customer support.

I have bought many things from CallMe and I bet that their service is the highest quality i have ever faced. I am glad for being a customer for CallMe. Even though, they always reply as soon as possible, so I never have to wait to receive an answer regarding my questions. I would recommend this company to everyone.

Manglende forståelse fra deres support.

Jeg har fået et særabonnement hos callme, men i min ordrebekræftigelse og på selv login er der kun følgende info om abonnementet "10timer + 8gb data". Der står ingenting om sms, mms, callme til callme osv.. Jeg får fat i "natascha" på chatten, som ikke lader til at forstå, hvad det er jeg søger. Hun bliver ved med at sige at den infomation kan findes i ordrebekræftigelsen, men der er ikke den beskrevede vedhæftede fil og heller ingen dybere beskrivelse end "10timer + 8gb".

Jeg beder hende om at sende mig en en beskrivelse af abonnements indhold på skrift, så jeg har det liggende. Jeg ender op med en chatlog, hvor jeg kan se mit abonnement indhold, men det kan ikke være rigtigt, at jeg skal slå op i en chatlog for at finde mit indhold.. Hun beklagede at ordrebekræftigelsen ikke var fyldstgørende, men ville ikke gøre andet end at skrive en chatbesked med det manglende information.

Der er nogle procedurer der skal strammes op, så man som forbruger får den information man har krav på ift markedsføringsloven. Jeg tvivler på at ombudsmanden vil se en chatbesked som god skik for oplysning af abonnements indhold.

Jeg giver 2 stjerner, da jeg ikke tror callme har gjort dette af ond tro.

Hej Markus Sisseck

Tak for din anmeldelse.

Jeg har lige set ordrebekræftelsen på denne type abonnement og jeg kan godt se at der er lidt misvisende links. Jeg beklager selvfølgelig denne fejl og har allerede fejlmeldt det til rette vedkommende.
Jeg kan bekræfte, at både Fri sms/mms og Callme til Callme er inkluderet i det abonnement du har fået.
Hvis du gerne vil have det, vil jeg også gerne bekræfte det i en mail, så skal jeg bare bede dig skrive en mail til trust@callme.dk.

Call me Kundeservice

Serviceniveauet er i top!

Da jeg flyttede til ny lejlighed, oplevede jeg desværre at deres signal ikke kunne nå mig.
Dette er efter at have været kunde hos dem i nogle år, og ikke havde noget dårligt at sige om dem. Jeg har købt to mobiler på afbetaling, fået nedsat min pris over 3 omgange, fået mere data og mere taletid og nu fortsætter jeg med at have deres bredbånd, da den virker suverænt (det meste af tiden).
Men jeg fik et opkald i dag, fredag 14/03-2014, hvor en sød fyr fortalte mig hvad problemet kunne være med mit manglende signal og derefter fik kortet min flytningsperiode over til Oister ned til kun et par dage.

Perfekt service i en ellers trist situation.
Jeg vil helt klart overveje at skifte tilbage til Callme, når jeg flytter en dag.

Fusker på dataen, så det DRIVER!!!

Laver denne anmeldelse for min Kone, da hun ikke lige magter det. Men frem i lyset skal det..
Min kone havde en talepakke på fri tale/sms/mms og 10 GB data til 199,- ikke ret mange dage efter regningsperioden som vist nok ligger fra d. 10- d. 10 i måneden. Der var dataen opbrugt, og på hvad spørger man sig selv om?? 10 GB svarer til 15/17 film og hun havde slet ikke brugt så meget data. Nu hvor jeg har flyttet hende over til bibob er der brugt 54,1 mb data på 4 dage. Det kan jo ikke passe Callme, det er bare for griskt, endte med hun fik en ekstra regning på data for 500 kr på 1 måned. Og ikke nok med det, så fortsætter i i den samme rille måneden efter. Derfor fik jeg hende over til et ærligt og redeligt selvskab. FY FOR DEN DA!!!!! Klamphuggere

Hej Johnny Keller Mundbjerg Nielsen

Tak for din anmeldelse.

Jeg er selvfølgelig meget ærgerlig over den opfattelse du har fået af os.

Jeg kan ikke se hvad dataen er brugt på, da det ikke vedkommer os hvad vores kunder bruger deres data på. Derfor kan jeg kun gå ud fra hvad systemet siger. Her har din kone brugt 20GB data.
Jeg tror du undervurderer hvor meget en film fylder i dag, specielt ved streaming. Et par film i høj kvalitet og så er 10GB hurtigt brugt. Det er typisk det vores kunder bruger nettet på, når de bruger 10GB så hurtigt.

Yderligere synes jeg også du skal huske på, at når man rammer grænsen for dataen hos os, bliver man ikke automatisk opkrævet for ekstra data. Vi nedsætter hastigheden på internettet og så kan man selv vælge om man vil tilkøbe ekstra datapakker for at beholde hastigheden. Her har hun valgt at købe for 300kr. ekstra data og derfor er hun blevet opkrævet for det. Hvis hun ikke havde gjort noget aktivt, havde hun ikke fået nogen ekstra regning fra os.

Hvis du har nogle konkrete eksempler på at vi har opkrævet hende for data, som hun ikke har brugt (Eksempelvis billeder af andre datatællere) må du meget gerne sende det med, så vil jeg meget gerne se på det.

Service????

Jeg er ny kunde i Callme. Det første stykke tid efter mit skift er jeg blevet ramt at en service der er under mit gamle selskab. Jeg fortryder en smule mit skift, men håber på det bliver bedre. Der er MEGET lang vente tid ved deres kundeservice, specielt når man ved det gamle selskab kun skulle vente få minutter på hjælp. At man så oveni købet bliver smidt af deres linje, så man er nød til at ringe op igen er bare til at blive rødglødende over!

Hvis denne service på nogen måde blive forringet, så er jeg glad for der ingen bindingen er!

Hej Marck Bull Schmidt

Tak for din anmeldelse.

Jeg er da selvfølgelig trist over at høre du ikke er tilfreds med vores service.
Vi forsøger hele tiden er forbedre vores service, både kvaliteten af den og selvfølgelig også at formindske ventetiden.
Vi forsøger også at være så tilgængelige som muligt, så vi nu kan kontaktes på Facebook, mailbesvarelser, telefonisk, via chatten på vores hjemmeside og selvfølgelig her på Trustpilot.
Specielt vores telefonsupport er typisk meget belastet i starten af måneden, så hvis du ringer ind her, kan du godt risikere lidt længere ventetid end normalt. Hvis problemet ikke er kritisk, kan det anbefales at du sender en mail og så besvarer vi den som regel inden for 1-2 hverdage.

Hvis du har yderligere spørgsmål eller forslag, er du meget velkommen til at skrive til mig på trust@callme.dk.

Ikke - eller næsten - en finger at sætte på CM

Har efterhånden været kunde et stykke tid - både mobil og mobil internet - og afdragsmobil - you name it. Har nu - igen - købt ny mobil hos CM ... :) og igen: alt gik som lovet - ingen problemer overhovedet! Det er er bare OK!

Skal der endelig "drysses lidt salt", så er det de lange ventetider, når man ringer til kundeservice - 17 minutter den anden dag - men dog stadig ikke noget, som ændrer oplevelsen!

Super pris

Jeg har købt pakken 3timers tale/ 20gb data til 150 kr hvilket er billigt sammenlignet med andre teleudbydere.
Dog kan det være svært at ringe til Call me pt., men Call me har besvaret mine skriftlige henvendelser indenfor 24 timer hvilket er tilfredsstillende.

Med lidt problemer

Er d.d. blevet krediteret alle forkerte beløb. Jeg må sige at jeg er imponeret over den hurtige sagsbehandling. Så jeg overvejer kraftigt at flytte mit eget abb. over til dem.
Tak til Callme ansatte, Karoline og Casper.

TIDLIGERE ANMELDELSE:
Har købt et 'Little Me' abb. til min datter, så jeg ikke fik overraskelser med for meget brugt data, taletid, sms'er. Nu har vi så den 4 marts og Call Me, har lige hævet 35,- ekstra oven i for data forbrug. (Glad for at min svoger er advokat, så De for Deres sag for)
Glem alt om Call Me, De er ikke til købsbevidste kunder.

Hej Daniel.
Hvis du gør, som du lover her, så vil jeg gerne give en højere karakter. I får dog ikke topkarakter da man som forbruger skal bruge sider som denne, før der sker noget.

Hej Christian Hejlesen

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan godt se at der er sket en fejl på dit abonnement. Vi har desværre haft nogle udfordringer med systemet, der har gjort at nogle kunder er blevet opkrævet for det forbrug de har, i stedet for den pakke som de reelt havde betalt for. Jeg beklager denne fejl og jeg lover dig at de penge du har betalt for meget, selvfølgelig vil blive krediteret.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive til trust@callme.dk.

Call me Kundeservice

Vælg ALDRIG CallMe - Tal ordenligt og behandl nye kunder efter de aftaler som er lavet!

Jeg bestilte for nyligt CallMe efter at have talt med en af medarbejderene besluttede jeg mig for at skifte til CallMe, da jeg blev lovet en masse godt og kompetent arbejde.

Jeg blev på netsiden mødt af, at jeg kunne vælge hvornår jeg ville lade mit nummer portere, hvilket blev valgt til 03.03.2014. Dette sker også efter planen og om morgenen den 3. marts er min telefon også taget af det tidligere netværk - Problemet opstår i, at jeg ikke har modtaget noget sim-kort fra CallMe, men håber at det kommer med posten hen ad dagen - Dette sker ikke, hvorfor jeg tager kontakt til kundeservice, hvor jeg får fat i en kundeservicemedarbejder, der først ikke finder mig som kunde, men herefter ser, at jeg er blevet porteret.

Jeg forklarer hende, at jeg ikke har modtaget et sim-kort og jeg står i en situation hvor jeg benytter min telefon til andet end hygge og pjat, hvorfor det betyder en del, at jeg modtager et sim-kort hurtigst muligt, hvorfor jeg beder om at få det tilsendt som A-post, da jeg kan have det 4. marts (dagen efter). Det nægter hun kategorisk, da det ikke er muligt, da hendes chef er taget hjem (klokken er her 16:09), hvor jeg ophidset fortæller hende, at det må ingen måde kan være min skyld, da jeg der har siddet i kø siden 15:45.

Jeg spørger derfor på, om jeg kan få hende til at tilbageportere mit nummer til min tidligere udbyder indtil CallMe formår at tilsende et sim-kort, som aftalt den dag jeg indmelder mig som kunde. Dette nægter hun kategorisk.

Sideløbende har jeg skrevet på Facebook, hvor jeg spidses af den pågældende facebook-kundeservicemedarbejder, som fortæller, at min portering først går igang den 4. marts. Dette er blot en kategorisk løgn fra den pågældende facebook-kundeservicemedarbejders side, hvis inkompetence må stå mere klart end noget andet, da løgn findes lettere end fakta.

Jeg har i dag ringet til kundeservice igen, hvor en medarbejder, prøvede at gøre noget, men støttede sig mere op ad sin kollega og deres system, end en forretningskultur hvor man prøver at gøre det mest optimale for kunden.

Dog er jeg lovet en kreditering for de dage min telefon er nede - Flot, virkelig flot!
Det er henholdvis første og anden dag jeg er kunde ved CallMe.

Jeg blev i går lovet af Inger, at sim-kortet vil ligge i min postkasse i dag, da hun ville sørge for at få det afsendt i går. Det afviser kundeservicemedarbejderen i dag, hvorfor det først bliver sendt i dag.

Jeg har derfor i dag indgået aftale med den pågældende kundeservicemedarbejder, der vil sende aftalen via mail, så jeg har noget at tage fat i, når mit sim-kort ikke ligger i postkassen i morgen.

Rystet i min grundvold over en sådan ydmygelse og svigt

Havde jeg pengene ville jeg sagsøge Call me helt ned i h..... Efter 5 måneders kamp om reklamation på en Nokia 925, der har været istykker fra modtagelsen er jeg ligevidt.

Afslag på afslag for reklamationen, mens de månedlige betalinger suges fra min konto.

Nedladende supportere, der foreslår trivielle løsninger på en ikke-triviel defekt.

Dyb skuffelse og forargelse over et sådant svigt fra en virksomhed er muligt i vor tid.

-------

Jeg har nu fået telefonen tilbage, mikrofonen er lavet, men telefonen fryser stadig. Som vi snakkede om, skulle jeg prøvet at bruge telefonen helt uden apps. Det har jeg gjort, og den fryser stadig ved brug af f.eks. den integrerede browser.

3 reperationer senere.. Vil i snart tage telefonen tilbage?

Hej Rued

Tak for din anmeldelse og tak for en behagelig samtale.

Jeg ser frem til høre fra dig og så skal vi nok finde en løsning på problemet.

Hvis du har andre spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at skrive dem til trust@callme.dk.

Dårlig service.

Efter at have fået en dårlig behandling mht. køb af ny telefon gennem Callme, besluttede jeg mig for at gi' chancen til et andet selskab da det kun blive bedre end den service jeg har fået fra CallMe..
2 gange fejler min nummerflytning og jeg er stadig ikke skiftet til mit nye selskab.
Det er virkelig useriøst. Derudover tager det utrolig lang tid at komme igennem til deres support når man ringer til dem.
jeg har skiftet teleselskab mange gange men aldrig prøvet dette.
Vil ikke anbefale CallMe til andre.

Hej Marc Boelt Andersen

Tak for din anmeldelse.

Det er selvfølgelig ekstremt ærgerligt at telefonen er blevet oversolgt. På det tidspunkt du har bestilt telefonen og de gange du har snakket med vores kundeservice, har telefonen været registreret som om den var på lager. Desværre har vi ikke haft det antal telefoner der er blevet solgt og derfor har vi ikke haft mulighed for at sende en telefon til dig. Jeg forstår godt din frustration og kan kun beklage mange gange.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at sende en mail til trust@callme.dk, så vil jeg meget gerne hjælpe dig.

Hvor bliver min tlf af?

Jeg bestilte en Iphone d. 23 februar, det er d.3 marts i dag, og jeg har endnu ikke modtaget min tlf. Jeg har nu ventet 8 dage på den. Kan det virkelig være rigtigt, at det tager så lang tid?
Synes det er en dårlig start for mig som Callme kunde..

Hej Kristian

Tak for din anmeldelse.

Jeg har kigget på din ordre og kan faktisk se at den er forsøgt leveret d. 26/2-14. Har du ikke fået en note i postkassen ?

Du er velkommen til at skrive til trust@callme.dk, så kan jeg give dig lidt flere informationer omkring leveringen.

Jeg er blevet snydt

For et par uger siden blev jeg ringet op af en sælger fra callme, der vil forhør sig om jeg var tilfreds med mit abonnement og om min kæreste også var kunde hos callme. Det var hun så ikke, og sælgeren prøver så derefter at komme med tilbud hvor vi vil spare 50 kr tilsammen så det hele vil løbe op i ca 250 pr md. og jeg vil få 2 GB lagt oven i min existerende 8 så jeg vil komme op på 10GB download ialt. Og min kæreste får også fri tale i hendes nye abonnement.
Det lyd jo som en god aftale så det sagde vi ja til. Problemet er bare så jeg igår så checkede mit forbrug på deres hjemmeside og så at de havde ændret mit download fra 10GB til 1GB!
Jeg troede det var en fejl, så jeg ringede ind og snakkede med en medarbejder der sagde det ikke var en fejl og at der nok havde være en sælger der havde solgt mig et abonnement der ikke fandtes. Og det eneste de kunne gøre var at beklage.
Så nu sidder min kæreste og jeg tilbage med et abonnement vi aldrig har sagt ja til men er bondefaget til at købe!
Jeg håber de sidder med en dårlig smag i munden. Vil ihvertfald ikke være kunder hos nogen der direkte snyder og skider på deres kunder!

Hej Daniel

Tak for din anmeldelse og tak for en behagelig samtale.

Jeg er rigtig glad for at vi kunne finde en løsning, som fungerer for begge parter. Som sagt, er du selvfølgelig stadig meget velkommen til at skrive til os på trust@callme.dk, hvis der skulle være andre udfordringer.

Call me Kundeservice

Giver med den ene hånd og tager med den anden

Har været kunde i lang til, og har derfor lidt goder. I stadet for 3 timer har jeg 4 timer, 3 GB. data i stedet for 2 GB. og 4 G med uden merpris. Jeg bruger næsten intet, men har 2 - 3 gange om året brug for mere data. Nu er de kommet med et abonnement hvor det er 20 GB. data. Jeg var villig til at betale de 50,- kr. ekstra om måneden som er merprisen på det jeg har nu for at kunne bruge mere date 2 - 3 gange om året. Men nej alle mine optjente goder forsvinder mindre tale 20,- kr. for 4G. Så jeg føler ikke mere et tilhørsforhold til Callme.

Hej Claus

Tak for din anmeldelse.

Som jeg forstår det, vil du gerne kombinere det nye abonnement vi har fået med 3 timers tale og 20GB data, sammen med det loyalitetsabonnement du har i forvejen. Desværre er dette systemmæssigt ikke muligt.
Jeg vil anbefale dig at du beholder det abonnement du har nu og så kan du eventuelt ændre abonnementet til det andet, i den periode hvor du har brug for ekstra data. Når du så igen ikke har brug for den ekstra data, kan du altid ændre abonnementet tilbage til dit gamle abonnement.

Hvis du har andre spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive til mig på trust@callme.dk.

Danmarks bedste mobilselskab.

Callme har altid behandlet mig virkelig godt. Jeg har igennem de 4 år jeg har været kunde hos dem ikke haft et eneste problem med dem. Hver gang jeg har ringet til deres kundeservice, er jeg blevet mødt af en venlig og serviceminded medarbejder. Jeg kan ikke finde andre danske mobilselskaber der:

For det første: Har så gode priser.
For det andet: Har en kundeservice der ved at kunden altid har ret.
For det tredje: Får hjulpet/ersattet evt. problemer/mangler, der nu kan forekomme.
For det fjerde: Opgraderer så snart noget bedre til samme pris er på markedet (abonnement), eller fordi man har været en loyal kunde.

Tak fordi i gør det så let at vælge mobilselskab.

Ikke optimalt - Kundeservice har dog været hurtige til at træde til.

For nogle år siden havde jeg kortvarigt et nummer hos Callme. De tilbød mig graits mobilt internet i 6 måneder, hvilket jeg tog imod. Det var starten på regninger sendt til mig, som jeg ikke skulle have... En ikke så køn sag...

Nu et par år senere tænker jeg, det kunne være jeg skulle blive kunde hos dem, da de har et godt netværk og gode telefoner. Så intet nag herfra...
Så er det bare, at min ordre bliver afvist 2 gange under henvisning til, at jeg ikke opfylder de generelle salgsbetingelser!

Det er noget rod.

Update:

Det var den gamle sag, som længe burde have været ude af verdenen, som spøgte.
Dog har Daniel fra kundeservice været hurtig og fået rettet problemet.

Derfor har jeg ændret min oplevelse til at være 3 stjerner.

Hej

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager den oplevelse du har haft for nogle år siden.
Hvis du skriver nogle oplysninger i en mail til trust@callme.dk, vil jeg meget gerne se på hvad grunden til afvisningen er.

Kundeservice

Call me er et mobilselskab med holdning og handling. Vi er altid konkurrencedygtige på nem og billig mobiltelefoni og et bredt udvalg af mobiltelefoner.

Uanset om du giver os 1 eller 5 stjerner, så kan du være sikker på, at vi bruger din anmeldelse til at blive klogere på vores kunder. Vi tror nemlig på, at vi kan gøre det endnu bedre, hvis vi lytter til dig – lige meget om du har ris eller ros :-)

Visit Callme

We live here: Holmbladsgade 133