CameraNU.nl reviews

CameraNU.nl reviews

Excellent
9.2

Voorbeeldig

Ik koop al vele jaren producten bij deze winkel en dat is niet voor niets. Het begint allemaal bij de voorraad. Daarin stelt deze winkel mij niet teleur. Cameranu.nl heeft een groot assortiment en nieuwe producten heeft men vaak al zeer snel in huis. Ook de prijs vind ik belangrijk. De prijs is bij cameranu.nl niet altijd de scherpste en mijn ervaring is, dat er ook niet te onderhandelen valt over prijzen. Dat is jammer, want er zijn heel veel winkels waarbij dat wel kan. Ik denk dat daar nog iets te winnen valt voor cameranu.nl.

Ik vind de website van de winkel duidelijk en overzichtelijk. Producten zijn gemakkelijk te vinden, ze zijn goed omschreven en cameranu.nl biedt haar klanten de mogelijkheid om persoonlijke reviews te schijven over producten. Bestellen en betalen verloopt duidelijk, vlot en probleemloos. De (geautomatiseerde) feedback is voorbeeldig. Van het plaatsen van de bestelling tot en met de verzending; cameranu.nl houdt haar klanten keurig en volledig op de hoogte. Vragen en opmerkingen worden altijd netjes en vlot beantwoord. Het komt op mij allemaal zeer professioneel en goed doordacht over.

Bestellingen kunnen tot bijna middernacht worden gedaan. Deze worden allemaal nog verwerkt en verstuurd, zodat u uw bestelling de volgende dag in huis heeft. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ik een verkeerd artikel ontving. Uitstekende service. Retourzendingen (mits u zich houdt aan de voorwaarden) worden altijd keurig en vlot afgehandeld en terugbetaling laat nooit lang op zich wachten. Niets op aan te merken.

Cameranu.nl is wat mij betreft een voorbeeldwinkel. Ik zou denk ik apetrots zijn om er te werken. Hoewel de prijzen niet altijd de scherpste zijn, zijn die zeker niet slecht. Bovendien heeft cameranu.nl nieuwe producten al vroeg in huis en kunt u rekenen op werkelijk uitstekende service. Dat is natuurlijk ook wat waard.

Service zit prima ... retourneren kan nog beter.

Na diverse consumentensites te hebben afgeschuimd, had ik mijn keuze gemaakt in het ruime aanbod aan toestellen ... om vervolgens te ontdekken dat dat welbepaalde type dan natuurlijk weer niet beschikbaar was in de winkels in de buurt OF enkel (nog) in een walgelijke kleur in de schappen lag (roze !).
Groot was mijn vreugde toen het type bij cameranu.nl wel beschikbaar was EN in het standaard maar zeer aangenaam ogende grijs. Nog groter was mijn vreugde om te ontdekken dat de prijs ruim 10% onder de tot dan toe goedkoopste winkel viel.
Online bestellen loopt vlot maar om kosten te vermijden koos ik voor overschrijving ... even wachten dacht ik maar nee, de overschrijving (die ik de avond voordien - weekend ! - had geplaatst) werd de dag nadien al via mail bevestigd en even later kreeg ik nog een mail met de verwittiging van de koerierdienst. Levering verliep vlekkeloos en pakje in perfecte staat met alle toeters en bellen erin aanwezig.
Top service cameranu.nl !!!

Update:
Score toch enigszins aangepast omwille van nadeel dat we nu onlangs ondervonden: bij defecten dien je wel in de kosten te gaan om alles op te sturen naar hen. Aangezien je toch al snel 10 euro of meer kwijt bent voor het versturen van een pakje is het prijsvoordeel hierdoor stukken minder doorslaggevend. Bol.com of Vandenborre worden hierdoor de betere alternatieven.

Cameranu.nl is een zeer klantvriendelijke organisatie met een uitstekende service

Heb diverse componenten bij Cameranu.nl besteld zoals camera, flitser en geheugenkaart. Keurige bevestiging van de order gekregen, op de hoogte gehouden van status van verzending, goed en degelijk verpakt. en bij vragen stellen snel en correct antwoord.
Kortom indien u foto apparatuur nodig heeft kijk dan naar cameranu.nl, echt een aanrader.

Met vriendelijke groeten,
B.J. van Cooten, Mierlo

Aanrader, zeer goed bedrijf

Al enkele jaren bestel ik mijn cameraspullen bij Cameranu.nl Zonder uitzondering goed geholpen. Grote aanrader; hier je artikelen te bestellen!

Zo hoort online winkelen te zijn!

Gisteren bestelde ik een sony adapter en vandaag al goed verpakt bezorgd, snel, duidelijk, goed geïnformeerd via de mail. Helemaal perfect.

Waar ik me wel een beetje aan stoor zijn de sub sites zoals http://www.slr-camera.nl van cameranu. Marketing technisch leuk maar ook beetje vervelend als je hoopt om op een informatieve site te komen.

Supersnel en perfect

Om 22.15 uur een Nikon coolpix p310 besteld en de volgende dag om 11.00 uur in huis.
Alles perfect super betrouwbaar

De beste camera leverancier van de lage landen!

Dit is de beste camera leverancier van de Benelux, zonder enige twijfel.
Niet alleen via internet, maar ook in geval van garantie of reparatie een voortreffelijke service, zelfs op afstand.
Ik kijk altijd eerst bij Cameranu als ik iets nodig heb.

Goede prijs/kwaliteitverhouding, een enkel personeelslid erg chagrijnig

Mooie winkel , veel keus, goede voorlichting. Ik ben erg blij met mijn aankoop die niet te duur is in vergelijking met de concurrenten.
Het personeel was erg vriendelijk zag ik om mij heen, helaas trof ik wat dat betreft de verkeerde. Zuchtend stond ze me te woord, erg chagrijnig omdat mijn vraag niet volgens het boekje ging.
Heel vervelend. Het was dat camera.nu een goede indruk maakte, anders was ik zonder aankoop vertrokken.

De beste camera leverancier van Nederland

Dit is de beste camera leverancier van Nederland.
Niet alleen via internet uitstekend aankopen mogelijk maken, maar ook in de winkel en in geval van garantie of reparatie een voortreffelijke service.
Ik koop nergens anders dan bij deze zaak

cijfer (de hoogste) een 9

Ook kwa prijs uitstekend. Een aanrader, toppie

Goede service

Snelle en goede levering. Product is ook super. Ze reageren goed en snel op vragen via mail. Zal zeker nog eens daar bestellen.

Super

Meerdere keren dingen besteld. Altijd netjes op tijd geleverd. Geen ervaring met retourzending e.d.

Super service, snel en betrouwbaar

Vorig jaar heb ik een camera gekocht bij CameraNu.

Mijn zwager adviseerde hier te kijken omdat hij erg goede ervaringen had bij de winkel zelf. Helaas ligt Urk voor mij niet naast de deur dus heb ik de website bekeken en omdat de camera die ik wilde hier het goedkoopste bleek te zijn ook besteld. De camera was er vlot, compleet en precies zoals beloofd. Helaas ging hij na een paar maanden stuk. Ik heb de camera opgestuurd en de klacht werd in behandeling genomen. Helaas had ik echter door eigen fout de camera niet voorzien van de doppen en was hij dus niet optimaal beschermd. De klantenservice heeft me toen gebeld, zodat ik deze alsnog kon regelen. Zo kwam de camera tenminste in goede staat aan bij Nikon. Er werd gewaarschuwd dat mijn reparatie eventueel iets kon kosten, hiermee ging ik akkoord en mijn camera werd ter reparatie gebracht naar Nikon. Mijn camera is toen snel en kosteloos gerepareerd en vanuit CameraNu weer heel snel naar mij verzonden.

Ik vind dat ze erg snelle, zeer nette service hebben. Ze doen de moeite voor je en denken mee. Ik ben dan ook erg tevreden met CameraNu en kan het iedereen aanbevelen bij hen je camera aan te schaffen. TOP!

Enkele maanden geleden een camera gekocht, prima webshop

Heb er enkele maanden geleden een camera gekocht, het is een fijne webshop. Enkele probleempjes met het leveren maar dat kwam niet door CameraNU.

Betrouwbaar

Geen dozenschuiver maar inhoudelijk ook goed op de hoogte van de producten.
Soms rijd ik 150 km gewoon om in de winkel wat meer op een warenhuis lijkt rond te kijken.

Snel !

Lekkere snelle levering voor bést een leuke prijs ook nog. Nikon accessoires die vreemd genoeg elders niet vanuit voorraad leverbaar waren kon cameranu.nl gewoon de volgende werkdag al afleveren.

Hoera ! :-)

snelle levering & service

Ik heb tweemaal iets besteld bij cameranu.nl en beide keren de volgende dag in huis.
De website vind ik persoonlijk iets minder overzichtelijk maar de producten zijn goed.
Jammer vind ik dat er geen van beide keren een gebruiksaanwijzing bij zat. Ik heb gebeld voor uitleg en ben snel en vakbekwaam verder geholpen!

Een aanrader!!

dik tevreden met service

Nieuwe Panasonic camera besteld. Zeer vlotte service en prima telefonische informatie. Voor herhaling vatbaar.

CameraNU.nl Details

Visit CameraNU.nl