CameraTools.nl reviews

CameraTools.nl reviews

Excellent
9.1

CameraTools maakt waar wat ze belooft!

Al mijn bestellingen zijn vlot en correct uitgevoerd.

Goed geregeld allemaal!

5 sterren, zou cameratools aan iedereen aanbevelen qua prijs, service en snelle levering.

Goed assortiment, goede prijzen, goede orderverwerking en goede levering!

Nadat ik mijn keuze van flitser (Yongnuo YN-460 II) had gemaakt, op zoek gegaan naar de goedkoopste. zo uitgekomen bij Cameratools.nl. Duidelijke, prettige site, met de juiste informatie. Het bestellen en verwerken van mijn order ging soepel en mijn bestelling werd de volgende dag geleverd. De informatievoorzien omtrend de staat van de bestelling (track & trace, enz.) is ook super. Voor een ieder die het wil weten: Ik ben ook superblij met mijn flitser, de Yongnuo YN-460 II. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen en meer en is een absolute aanrader voor wie een betaalbare, sterke flitser zoekt...

Snelle en correcte levering

Voor de bestelling telefonische contact gehad om de voorraadstatus te checken en keurig geholpen aan de telefoon. De dag na de bestelling is alles keurig geleverd.

Prima service dat je een email krijgt als het artikel weerop voorraad is en je kunt bestellen

De F-Stop producten zijn beperkt op voorraad. Het artikel wat ik wilde hebben is een hele tijd niet op voorraad in Nederland geweest. Het is voor mij erg fijn als je een automatisch gegenereerde email krijgt als het wél weer op voorraad is met een linkje om het meteen te kunnen bestellen.

niks mis mee, snel en accuraat

Cameratools werkt echt super snel, binnen 2 dagen had ik mijn hoekzoeker in huis! TOP!

its not possible to conclude in one sentence.

Camera tools is a nice shop with lot of products at reasonable price. My salute is for that.
As per the information from their employee i ordered an out of stock item (which i get assurance in delivery within 7 days [for stock items normally 2 days]). But i didn't received anything even after the 8th day. I had contacted cameratools, and the person who spoke with me was not able to find any product/order belongs to my account. Then I needed to send back the email which i received after successful transaction. After seeing that mail, i got an offer from cameratools that the particular product which i ordered is not possible to deliver anymore and i can choose an alternative brand with 10% discount. I appreciate all these offerings, but my question is that, Why they didn't inform me about the failure of availability of the product i ordered? and How they failed to retrieve a successful order fro their website??

I just write this here to notify them for better improvement and other than this bad experience (because every day I was waiting for the arrival of my product) overall its a nice company.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Snelle levering en gemakkelijke betaling.

Snel gevonden wat ik zocht, snelle levering en gemakkelijke betaling achteraf.

goed

Was een prima verloop van de bestelling, alleen een dag te laat door postnl, kan cameratools niks aan doen

Goede service

Snelle levering, goed geïnformeerd over voortgang van bestelling, nette prijs

Cameratools is een betrouwbare leverancier

Cameratools is een betrouwbare leverancier.

Sehr gut

Sehr schnelle Lieferung

Slechte service, niet meedenken met klant.

Advies gevraagd aan _juist_ de Broncolor dealer in Nederland over verloopring voor mijn Broncolor Mobilite. Krijg ik een verkeerde maat. Bel met Cameratools. Moet ik 'm verpakken, naar de post brengen en frankeren. Moet _ik_ tijd investeren en zelfs geld betalen omdat Cameratools mij iets verkeerds toestuurt? Heb de correcte ring dus ergens anders gekocht en die van Cameratools in de prullenbak gekieperd.

Goed advies, prettig contact en snelle afhandeling van de bestelling.

Prettige winkel waar je langs kunt gaan met al je vragen. Duidelijk advies en snelle levering van de bestelling.

Zoals het moet!

Perfect snelle levering! Goed verpakt en dus tevreden!

Snel en zorgvuldig geleverd.

Snel en zorgvuldig geleverd. Een tevreden klant.

Sympathiek, servicegericht & snel!

Fijne zaak met sympathiek personeel dat goed meedenkt. Supersnelle verzending. In 1 woord: topwinkel.

Goede service! antwoorden zelfs in het weekend voor hulp bij betaling.

Netjes een track & trace code zodra je besteld hebt. Goede online service!

top winkel

Bestelling geplaatst een dag later had ik mijn lens binnen!!

CameraTools Support

Wie is CameraTools

CameraTools heeft als doel zowel de beginnende als professionele fotograaf te voorzien in de beste informatie en producten om te komen tot de mooiste opnames. Waarom CameraTools.nl? - Minimaal 2 jaar garantie - Scherpe prijzen - Deskundig advies - Uitgebreid assortiment - Uitstekende aftersales - Bij ons koopt u veilig - Afhalen en bezorgen - Nederlandse producten - Verzending tot 16:00 uur Bezoekadres: Paramariboweg 41 7333 PA Apeldoorn info@cameratools.nl Openingstijden ma t/m vr: 10:00 - 17:00 za: 09:00 - 13:00

Visit CameraTools.nl

info@cameratools.nl of bel met: 055-5380800