Campadre reviews

Campadre reviews

6.0

uduelig kundeservice eller mangel på samme!

Det kan godt være, varerne er fine. Men har nu forsøgt at få fat i dem i dagevis på mail, uden svar overhovedet. Tlf er lukket, så bare ærgeligt at man ikke får sine varer som lovet. Surt show at få julegaver efter den 24dec!
Og ja pengene de er trukket, der er de sgu hurtige, gid det også var tilfældet mht svar.

Gode kampagner og nem handel

Fik min vare et par uger efter jeg havde bestilt den, selvom der stod jeg kunne forvente en måneds leveringstid. Jeg er meget tilfreds med min vare. Dog synes jeg ofte det ser ud til at før-prisen på mange af varerne i kampagnerne er ret høje. Måske er det bare fordi jeg ikke kender mange af mærkerne?

ELSKER Campadre

Jeg har handlet på campadre mange gange efterhånden, og synes det fungere fint, selvom de trækker pengene med det samme og levere varen senere.
Der står jo forventet leverings tid i ens bekræftelse, og jeg har altid modtaget det jeg har bestilt, selvom ventetiden kan være lang.
De har mange super kampagner :) Og varen lever altid op til forventningen....

Trækker pengene ved bestilling, og leverer ikke varerne

Jeg bestilte varer i midten af maj. De trak pengene med det samme fra mit kreditkort, selvom de først kunne levere 18-21 juni.
Varerne er ikke kommet. Der er ingen meddelelse fra Campadre om forsinkelse. Deres hjemmeside virker ikke. Mails returnerer med ukendt mailadresse. Deres kundetelefon tages ikke fordi de er ved at flytte!! Og jeg har flere tusinde kroner ude at svømme :(
Jeg beder imorgen mit kreditkort selskab om at tilbageføre pengene, da jeg føler mig ret udtryk ved foretagenet, og ikke ønsker at være endnu en ulykkelig sag i Kontant på DR1

altid i orden

Jeg har snart handlet den del hos dem alt fra surround system til make up og jeg har altid været rigtig glad for det. Selv en gang hvor jeg havde fået sendt en ting retur til en forkert retur adr blev jeg ikke opkrævet rykker gebyr eller noget selv om der gik knapt en måned før de fik det rigtig retur. Altid hjælpsomme hvis man skal snakke med dem og man får hurtig svar på mail.
Fast kunde og blivende kunde

Super site...

Super site men ventetiden er ALT for lang.
Gode billige kvalitets varer og designer varer - har brugt Campadre en del....

Billige kvalitetsvarer.

Wauh, hvor har jeg købt mange fede ting i denne skønne netbutik.

Ventetiden med at få varen er bare for lang.

Du skal bare være opmærksom på, at det koster at sende varer retur til Sverige. Er det hele forsendelsen, betaler Campadre for returporto.

Venligst Mirjam

Fungerer super

Har ikke oplevet problemer med Campadre, levering til tiden, varen er som forventet.

De holder præcis hvadde lover :-)

Jeg har efterhånden købt ganske mange ting igennem Campadre, og er aldrig blevet skuffet!
Der er tale om varer i absolut topkvalitet!
Leveringstiden er enten som lovet eller kortere, så faktisk bedre end forventet.
De få gange jeg har haft brug for kundeservice har de været hurtige og meget hjælpsomme. En enkelt gang har jeg fortrudt og ordren blev uden problemer annulleret og pengene refunderet!
Campadre kan varmt anbefales!!!!!

Dejligt køb

Jeg har købt et tv hos Campadre.dk . de trak pengene med det samme, leverede på beskrevne tidpunkt og var venlige og hjælpsomme over kundeservice via. mail.
Det var et godt tilbud, leveringen skete helt ind i lejligheden og tv'et er supper lækkert.

Ingen problemer her

Jeg købte i slutningen af februar et armbåndsur og et armbånd hos campadre. Fik efterfølgende en mail, om at mit køb var bekræftet, og at de ville sende mine varer ca. tre uger efter kampagnen sluttede (vurderet til den 24. marts). I går (den 17. marts) modtog jeg mine varer i fin stand og uden problemer.

Mit køb hos campadre har været fuldstændigt som det skulle være, og jeg ville, ud fra min erfaring, ikke tøve med at anbefale sitet til andre.

Lækre billige varer

Men dog temmelig lang leveringstid!

Hurtig levering og varer som beskrevet

Jeg har bestilt en del gange hos Campadre - og hver gang er mine varer kommet meget hurtigt. Senest bestilte jeg i december flere julegaver til familien og de kom alle sammen til tiden.
Jeg elsker at spare penge og synes de har nogle fede kampagner så det er bestemt ikke sidste gang jeg handler med dem!

gode produkter til en yderst fornuftig pris

Jeg har været glad for mit køb, af både ting til mig selv om min kæreste det kom hurtigt og pænt pakket ind.

ingen beklagelser herfra.

Gode oplevelser

Jeg har faktisk haft gode oplevelser med Campadre- har fået mine varer leveret som lovet. Har købt hos dem 2- 3 gange-Kvalitetet har også været som forventet. Så det kom lidt bag på mig, da jeg så anmeldelserne her :(

Brands, Distributører og leverandører. Tag jer i agt!

Vores virksomhed blev kontaktet af campadre, der meget gerne ville sælge vores varer over deres website. Efter en lang og positiv samtale blev vi enige om at vi skulle sende fotoprøver til Sverige og ellers "reservere" et stor antal varer til at blive solgt via campadre.dk. Da dette er et af de krav der er fra deres side for et samarbejde. Efter 14 dage modtager vi fotoprøverne tilbage. og 3 dage efter modtager vi en e-mail om at campadre ikke vil sælge vores varer alligevel.
Dette er vi meget rystet over da campadre har holdt på en stor mængde varer midt i julehandlen og også kostet os penge i fragt og pluk på vores lager. 100% uprofessionelt. Så det er ikke kun på kunde siden der er problemer men også på "leverandør siden". Håber dette kan hjælpe andre til ikke at spilde penge som vi har gjort.

Bedre end omtalt i tidligere anmeldelser.

Vi blev anbefalet af nabo. Strøg straks ind på hjemmesiden - meget spændende og med flot udvalg. Bestilte straks 3 skjortebluser.
Først efterfølgende opdagede vi, at der iflg. anmeldelser på dette medie tidligere havde været store problemer med levering m.m.

DERFOR VENTEDE VI SPÆNDT PÅ VORES LEVERING. ALT KOM TIL
TIDEN, I DEN FORVENTEDE STAND OG KVALITET.

Vi er derfor tilfredse og vil gerne forsøge nye indkøb - især da de efterfølgende kampagner virker spændende.

løgn og latin

bestilte medio oktober div. hudplejeprodukter. Pengene blev trukket dagen efter på min konto. Lovede at varerne ville komme i primo november. 14 dage efter den lovede levering henvender jeg mig til firmaet. De påstår at postdanmark har forsøgt at levere pakken hos mig d. 2. november og at den er returneret til campadre, fordi at jeg ikke har hentet den på posthuset. Jeg var hjemme hele den pågældende leveringsdag og jeg har modtage flex-ordning, - så campadres påstand holder ikke helt. Men vi aftaler at de forsøger at sende pakken igen. ca. 1 1/2 uge efter henvender jeg mig atter til campadre, da mine varer stadig ikke er dukket op. De oplyser mig et track nummer, så jeg kan følge min pakke hos postdanmark- tracknummeret eksisterer selvfølgelig ikke... skriver atter til campadre og beder dem om at få mine penge igen. Campadre undskylder for mine manglende varer og returnerer heldigvis mine penge..
Køber ALDRIG hos campadre igen.

Lidt langsom levering men ellers super

Jeg læste alle kommentarer inden jeg købte og havde forventet en lang leveringstid, men det gik faktisk hurtigere end jeg havde regnet med.

Det er selvfølgelig ikke perfekt, men jeg er bestemt ikke skræmt væk fra denne opelvelse

Hurtigt og nemt

Efter at have læst anmeldelserne herinde, blev jeg ret nervøs for om jeg kunne nå at få min kjole (som jeg havde købt fra Campadre) til galla på skolen - selvom det først er sidst i januar, men jeg kunne jo risikere at den lige skulle rettes lidt til.

Kjolen ville blive sendt mellem den 23. og 26. november. Allerede torsdag den 25. fik jeg pakken. Så hurtig en levering tror jeg aldrig at jeg har oplevet før! Også betalingen gik nemt. Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos Campadre! (o:

Campadre Details

Her finder du mode, accessories, boligmontering og livsstilsprodukter - alle til utrolige priser.

Visit Campadre