Campaya.dk reviews

8.5

Let og overskueligt

Let og overskueligt

bästa Kundbemötande

Har haft en jättebra mailkontakt och allt löste sig så bra så. Rekommenderas varmt

vel gjort, er godt gjort!

Effektiv komunikation, hjælpsomhed, systemet virkede selv om jeg befandt mig i Guatemala og Mexiuco!
Henning Stehr Nielsen

Kanon nemt og overskueligt at bestille på denne side

Man kan nemt og trygt bestille huse jer her det overskueligt og ganske nemt

nem og hurtigt

Nemt og overskuelig sommerhuslatalog god vejledning ved betaling og hurtig svar

Det var helt vild nem

Bare sæt flueben ved alt du gerne vil have og hvorhenne - og vupti - så får du dine muligheder :-)

Lækre huse til meget overkommelige priser

Lækre huse til overkommelige priser.Var desværre for sent ude på vores drømmehus iår,men helt klart kunde i 2015

jeg fandt et dejligt hus. Sådan så det i hvertfald ud.

Det var nemt at finde rundt på nettet. Kortet, der skulle vise husets beliggenhed, syntes jeg ikke var godt. JEG kunne ikke få det til at zoome ud eller ind.
Pilen på billedet af huset, der viser mod flere billeder, er for bleg.

Jeg måtte ringe for at finde af at betale. De personer, jeg talte med, var flinke og konstruktive.

Jeg er tilfreds.

dejlig nemt

går fint at finde rundt blev bare overrasket over at det var dancenter der står bag udlejlingen :-)

Nemt at finde og bestille sommehus på Campaya.dk

Da jeg skulle finde et sommerhus, som vi kunne tilbringe vores sommerferie i prøvede jeg flere hjemmesider. Campaya.dk var enkel at søge på og man kunne søge på antal soveværelser, hvilker vi synes er godt. Kortet, der viser sommerhusenes placering, var nemt at bruge og gav et godt overblik. Bestillingen var enkel og der var hurtigt svar. Helt igennem en professionel service.

Super fin respons og service fra Campaya

Meget behagelig kontakt. Super hurtig respons og svar på alle mine spørgsmål....
Vil absolut bruge Campaya igen....
Margit

Lovende website med smarte features, men alt for langsom

Hjemmesiden giver et hurtigt overblik over mulighederne og søgeresultaterne tilpasser sig dynamisk efter de valgt, brugeren foretager. Men der var sindsygt lange svartider, som gav en ret dårlig oplevelse. Billederne var flere minutter om at loade - og billder sælger altså ...

Hej Preben,

Vi er kede af at du har oplevet at der var lange svartider.
Som du selv er inde på, så er billeder noget der sælger. Vi bruger meget tid på at optimere vores side så den er hurtig at bruge - så det er ekstra surt hvis det så ikke virker.

Jeg sender dig en mail direkte, da jeg meget gerne vil høre mere om hvordan du oplevede vore side.

Mvh. Claus Pedersen
Campaya

Fin service alt ok.

Fin service, nemt at bestille indtil nu meget tilfreds så det kan man roligt prøve, håber så bare at huset svare til det forventede men det ser dejligt ud på billederne.

uanmindeligt god service da jeg forhørte mig om booking m.v.

Fremadrettet vil jeg anbefale virksomheden for venner og bekendte :)

Ok bestillingsproces -svært at komme i kontakt. I

Ok bestillingsproces -svært at komme i kontakt. I

Hej Kenneth,

Jeg er ked af at du oplevede at det var svært at komme i kontakt med os.

Vi svarer normalt på telefon og e-mail alle ugens 7 dage, så det plejer at gå hurtigt med at komme i forbindelse med os.

Du må gerne sende mig en mail på clausp@campaya.dk med mere information om hvornår og hvordan du prøvede at komme i kontakt med os. Så vil jeg finde ud af hvad der er sket.

Mvh. Claus Pedersen
Direktør, Campaya

Super nemt

Vi skulle finde et sommerhus i Nakskov og fandt et hos campaya på ingen tid og til billig penge, er dog lidt ærgerligt at man skal køre 20 min for at hente nøglen meeen vi har jo ferie så det går nok ;-)

Let og smertefri bestilling af feriebolig

Selve bestillingen gik så nemt så nemt, hvis også ferieboligen er som der blev beskrevet er der ingen tvivl om jeg igen vil benytte campaya

Fin og hurtig hjælp

Vi havde fundet siden på nettet og valgt et sted ud, hvor vi kunne tænke os at holde ferie. Der var bare det ved det, at der i oplysningerne stod at "rygning er tilladt". Da vi kunne se, at der nok var flere boliger af samme type ringede vi til kontoret for at høre om de alle var med rygning tilladt. Samme eftermiddag som vi havde ringet, lå der et svar tilbage på vores mail samt tilbud om hjælp via dem til bookning - uden om online systemet.
Vi har fået en meget fin og serviceminded behandling. Firmaet kan fint anbefales til bookning af feriebolig.

nemt at finde og bestille

Det er nemt at søge i bestemte områder, hvor du gerne vil hen. Det er nemt at afgrænse egne søgekriterier. Og så er det nemt at gennemføre selve bestillingen. Samlet set en god oplevelse. Eneste rids i lakken var en afgift på 100 kr. som kom oveni den annoncerede pris, og som jeg ikke havde set omtalt noget sted undervejs.

Det må i kunne gøre bedre.

Trods flere opringninger lykkedes det mig aldrig, at få en medarbejder fra Campaya i tale.
Jeg savner en plantegning over flere af jeres huse, ligesom jeg savner en præcis adresse på boligen.
Glæder mig alligevel til ferien.

Hej Christian,

Nej, det er ikke godt nok når det ikke lykkes at komme i telefonkontakt med os.
Vi svarer normalt i dagtimerne alle ugens 7 dage.

Vil du sende mig en mail på clausp@campaya.dk med detaljer om tidspunkter for dine opkald og om du mener at du fik en ordentlig besked af den automatiske stemme der svarede?

Campaya.dk Kundeservice

Personlig service

Vi lover hurtigt svar på e-mail og telefon alle ugens 7 dage. Vores kundeservice er altid parat til at hjælpe dig hvis du er i tvivl. I Danmark vil du bl.a. møde Joen og Claus

Om virksomheden

Campaya formidler ferieboliger over det meste af verden. Vælg blandt mere en 50.000 sommerhuse, ferielejligheder og villaer i over 40 lande. Vi glæder os til at finde den perfekte feriebolig til dig.

Visit Campaya.dk

We live here: 8700 Horsens