Campingpriser reviews

Campingpriser reviews

6.6

Lidt dyr, men hurtig til at sende, elendig levering

Købte en al-ko kobling og rullegardin, desværre sendte man varerne med fragtmand som ikke kan stille varene uden du er hjemme. Hjemmesiden giver alt for dårlig information om dette, og surt at skulle betale dobbelt levering.

Rigtig god service

Der er ikke noget negativt og sige, helt sikker ikke sidste gang jeg har handlet hos dem.

Jeg købte gulvvarme hos campingpriser.dk i sidste uge og det kom 2 dage efter. Jeg havde dog lidt problemer med at montere det. Jeg fik en super service da de hjalp mig pr. telefon med at montere mit gulvvarme.

Tak, der handler jeg helt sikkert igen.

DE KAN BARE DERES KRAM

Var i bekneb for en fortelt fredag (faktisk her og nu) ringede til fimaet efter fyraften, men de tog telefonen og lovede at hjælpe hvis jeg bestilte i løbet af weekenden jeg mod tog mit penta telt tirsdag over middag.
Hilsen
Jan Falk-Jørgensen

Dårlig erfaring

Købte 3 luftmadrasser med pumpe á 553 kr. Efter få ganges brug, var der hul på oversiden af den ene. Der har ikke været skarpe genstande i nærheden af luftmadrassen, så det var en fejl i luftmadrassen. Til gengæld ødelagde den en telttur, da en flockluftmadras ikke sådan lige kan lappes. Det skrev jeg til campingpriser.dk. Jeg fik aldrig et svar.

Helt i TOP

Meget hurtig levering, god kontakt til kunderne, priserne som de skal være.

Hurtig of effektiv

Har handlet diverse dele og af flere gange. Altid til fuld tilfredshed.

Jeg har handlet her flere gange - og det bliver IKKE sidste gang.

altid høflig betjening

man ringer og høre om varen er hjemme, og får sat den til side, så den skal hentes ved kassen, ikke noget emd det er et andet firma og kun kan bestilles over nettet, eller det skal sendes

har nu flere gange handlet med dem, altid en høflig betjening i telefonen

Kan varmt anbefales

Utrolig god service, købte thetford opsamlingskassette til toilet, kom dagen efter. Var dog forkert men ved kontakt til virksomheden kom det rigtige dagen efter. Nu har jeg købt Bærefødder i aluminium og regner med en ligeså god service. anbefaler gerne hjemmesiden til andre.

Rigtig god service

Vi har for første gang handlet på deres hjemmeside, og derefter hentet det i butikken, og det er ihvertfald ikke sidste gang vi gør det, utroligt venligt personale.

MVH Karin

www.campingpriser.dk Details