Canal9 reviews

Canal9 reviews

4.9

Dårlig opførsel

Nu da jeg har fået mulighed for at frit vælge kanaler til og fra, har jeg kigget på om hvilke kanaler jeg kan undvære, og på canal 9 ser jeg kun superliga bold, så den var jeg egentlig lidt i tvivl om jeg ville beholde, men ikke mere, en kommentar gjorde at canal 9 rydder. sad her til aften og så højdepunkter fra dagens Europa League og en sølle kommentator kaldte en spiller overvægtig og som man kunne se spiser op, det gør at jeg dropper canal 9, måske lidt drastisk, men den lå lige på vippen i forvejen, og så kan jeg spare 40 kr. så tak til den sølle kommentator, for at gøre det nemt for mig.

Gode og minde gode programmer

Ikke alle deres programmer er ret gode og der er mange der faktisk er meget ringe.

Mindre godt !

Vi har tilgang til canal9 via vores antenneforening og det er også ok, men var det ikke for at de sender superliga fodbold så have vi slet slet ikke brug for kanalen. Den indeholder intet nyt, intet nyskabende, intet vi ikke har set før.

Kanalen virker kun "opfundet" for at tjene penge.

Ødelægger VM 2010

Tak Canal9, for at splitte danmarks fodboldfans om at skulle købe endnu en TV pakke for at se VM.

I er en elendig TV-canal som ikke har overholdt hvad der blev lovet da kontrakten blev skrevet, en flok lusede amatører.

Kampen afbrudt, firmaet tager ikke kontakt og svarer ikke på mails.

Jeg bestilte tre kampe på siden til 179 kr via deres streamingsside www.csports.dk. Der var en afbrydelse i 1. halveg, der varede 38 af den, herunder et mål. Jeg klagede til firmaet, men har efter 8 dage kun fået det svar at min konto er lukket. Jeg har bedt min bank om at tilbageføre beløbet.

Bliv væk fra det foretagende!

Is Canal9 your company?

Canal9 Details

Se de største fodboldligaer, de store sportsbegivenheder samt film og tv-serier på Danmarks nye tv-kanal.

Visit Canal9