Canal Digital Danmark reviews

Canal Digital Danmark reviews

7.1

Stor fleksibilitet.

I forbindelse med nedtagning af en eksisterende skorsten hvor parabol antennen sad, har Canal Digital vist stor forståelse, fleksibilitet og imødekommenhed for situationen, og igen vist sig at være den bedste og billigste løsning for mig, i konkurrence med TDC's bredbåndsløsning og fibernet fra Energi Midt. Jeg har været kunde hos Canal Digital i mere end 10 år, og de har i alle årene tydeligt vist en kommerciel indstilling til tingene. Jeg er derfor meget forbavset over at læse at en anden bruger skulle have problemer med at få byttet en udslidt og defekt modtager. Hvis sagen er så enkel som det, vil jeg da anbefale brugeren at ringe til dem igen.

Hej Ivan.

Mange tak for de fine ord.

Vi sætter meget pris på din anmeldelse, da vi netop bestræber os på at yde god kundeservice og give den bedst mulige hjælp til vores kunder, når de har brug for det. Du må endelig kontakte os en anden gang hvis vi kan hjælpe med noget.

Mvh. Mikkel

Har altid været tilfreds.....lige til idag.......

Min satbox er stået af...ville ikke bytte den ,da men ikke har den i systemet mere......har været kunde siden 1989...... Øv Øv er ikke godt nok.....

Hej Allan

Det er en uheldig situation vil jeg gerne give dig ret i. Jeg må dog give min kollega ret i, at vi ikke kan ombytte udstyr vi enten ikke har eller har solgt.

Da jeg desværre ikke kan se så meget omkring din specifikke sag, kan jeg desværre heller ikke se om der er noget vi kan gøre for og finde en god løsning, da du jo er en god trofast kunde.

Af ovenstående årsag vil jeg høre om ikke jeg kan lokke dig til, at kontakte os enten på Facebook eller via vores Chat, så vi kan få kigget det hele igennem igen.

På forhånd tak, og rigtig god dag.

Kasper

Fantastisk!

God kvalitet, god hardware og fantastisk service!

Hej Jeppe

Mange tak for den flotte anmeldelse. Det sætter vi meget pris på.

Vi arbejder også på være tilgængelige for vores kunder så meget som muligt. Derfor kan man nu også chatte med os på vores hjemmeside.

Har du brug for hjælp og ikke har tid til, at skulle vente i kø på telefonen, kan du altid finde masser af hjælp og information på vores Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital

Mvh. Mikkel

rigtig god og hurtig service

Jeg er meget tilfreds, kan godt li at det er tydeligt hvad jeg skal betale uden skjulte overraskelser...

Hej Vinnie

Tusind tak for de fine ord.

Vi bestræber os på, at give en god service, og på at have et gennemskueligt produkt, men en fast månedlig pris uden skjulte gebyrer for kortservice og lignende. Det er derfor også rigtig dejligt, at vores kunder er af samme opfattelse.

Stort set uproblematisk abonnement

Jeg har nu haft abonnementet i over et halvt år. I starten havde jeg store problemer da det viste sig at systemet ikke kan arbejde sammen med strømspareskinne, dette burde nok stå i vejledningen, men efter jeg har fjernet skinnen har der ikke været problemer.

At jeg formentlig vælger at opsige abonnementet skyldes altså ikke dårlig service, men at jeg har fået et tilbud som er billigere og indeholder lidt flere kanaler.

Hej Finn

Tak for din fine anmeldelse.

Jeg har ikke hørt om generelle problemer med at benytte en strøm-spare skinne, men godt at høre at du fik løst problemet.

Vi er naturligvis kede af at du overvejer at opsige abonnementet. Jeg vil anbefale at du starter med at kontakte vores kundeservice på telefon 70131919, så kan vi lige undersøge om vi kan tilbyde dig noget tilsvarende det du har fået tilbudt.

Mvh. Mikkel.

Kunderne bør frit kunne sammensætte deres kanalvalg.

Der er for få kanaler i de forskellige pakker og flere kanaler sender på skift de samme film og serier. Priserne er i den dyre ende, men det er Canal Digital ikke ene om. Lad priserne fastsættes på grundlag af udbud og efterspørgsel. Der er i hver pakke flere uinteressante kanaler.

Hej Svend-Aage

Det er vores programpakker, som jeg kan forstå at du er lidt utilfreds med. Vi har valgt at have nogle faste pakker, i stedet for at man selv kan sammensætte kanal udvalget, fordi det gør os i stand til at tilbyde et stort udvalg af kanaler fra nogle af de samme producenter, til favorable priser. Der vil unægteligt være kunder, som har nogle kanaler i deres programpakke som ikke bliver benyttet. Kunne vores kunder i stedet selv sammensætte pakker med kanaler, ville priserne på de enkelte kanaler dog være dyrere end de er i dag, derfor kører vi forsat med vores faste programpakker.

service minded medarbejdere

Super god service, når der ringes til kundeservice.

hurtig levering af ny boks, den var her dagen efter min henvendelse.

God telefonisk hjælp til fejlfinding ( selvforskyldt fejl )
Jeg kan kun anbefale canal digital, da deres kvalitet er højere, og prisen er lavere end både antenneforeningen og andre paraboludbydere i mit område.
Hilsen Jette

Hej Jette

Mange tak for din anmeldelse af Canal Digital.

Vi er rigtig glade for, at du syntes godt om vores service. Vi står altid klar til, at besvare vores kunders spørgsmål. Skulle du risikere, at du har et spørgsmål udenfor vores åbningstider, kan du altid kontakte os på Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital, så vil vi besvare dig så snart vi møder igen.

Service på højt plan

en fornøjelse at kontakte kundeservice - behagelige og dygtige medarbejdere, som har tålmodighed til at guide selv den mest håbløse kunde gennem et problem - og få det løst.

Hej Kisten

Vi har altid rigtig stor fokus på kundeservice og ikke mindst kundeoplevelsen, vi ønsker det skal være behageligt og samtidig professionelt, at være i kontakt med os. Så det er jo specielt dejligt, at se du som kunde ikke mindst vælger, at berige os med en så fin anmeldelse, men også har den oplevelse af os, som vi stiler efter.

Kasper

Med sandheden når man længst

Ærlig og reel snak med kundeservice, når behovet viser sig. Skarpe, flotte tv-billeder og den eneste udbyder der har "History" i sit udvalg.

Hej Thonnes

Tusind tak for de fine ord.

Vi bestræber os på, at give en god service og bestemt holde hvad vi lover. Det er meget vigtigt for os, at være troværdige i vores udmelding. Det er derfor også rigtig dejligt, at vores kunder er af samme opfattelse.

Har du brug for hjælp og ikke har tid til, at skulle vente i kø på telefonen, kan du også finde masser af hjælp og information på vores Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital

Mvh. Mikkel

Canal Digital en udemærket udbyder.

Gode og klare billeder og tekst, helt tilfredsstillende
Leif Trier

Hej Leif

Mange tak for din flotte og rosende anmeldelse.

Vi er rigtig glade for, at du syntes godt om vores produkt. Vi sender også vores kanaler i den højeste bit-rate på det danske marked, hvilket sikrer en overlegen billedkvalitet.

Mvh. Mikkel

God og hurtig kundeservice ved henvendelser

Tingene fungerer som forventet. Ved kontakt får man en god og venlig betjening.
Der mangler måske et sted hvor man kan give kunderne servicemeddelelser.
Eks. - når DR pludselig fjerner muligheden for at man kan høre netradioen og man istedet for p3/p4 alene har nogle norske radioprogrammer.
Det kunne nok have sparet for mange kundehenvendelser.

Hej Tommy.

Tak for din fine anmeldelse.

Radio kanalerne fra Danmarks Radio har ligget som free-to-air på THOR satellitten som vi benytter, og har derfor kunne tages med en Canal Digital parabol og TV-Box. Det er med andre ord ikke nogen kanaler vi har udbudt, de har blot været mulige at modtage med Canal Digital udstyr. Vi vidste derfor heller ikke at de var fjernet før efter d. 1. januar, hvor Danmarks Radio fjernede dem fra satellitten. Det er naturligvis skuffende, hvis det er nogen kanaler man har benyttet meget, men vi har desværre ikke haft indflydelse på den sag.

Jeg vil dog tage din anmodning om en drifts-side til efterretning, da du har helt ret i at det ville være praktisk for både os såvel som vores kunder.

flot og klart skærmbillede - 1 tv virker dog ikke med box

Hej

Billedet er rigtigt flot og klart. Jeg har dog problemer med 1 ud af 4 tv. Lyden forsvinder efter ca. 10 min. og flere af tv programmerne kan ikke ses.

3 gange er billedet og lyden helt forsvundet - senest i går. De øvrige tv fungere perfekt.

Ringer til tv forretningen igen i morgen (Støden Roskilde) - da jeg gerne vil have det til at virke nu.

Hej Hanne Merete

De problemer du beskriver, med at det kun er en enkelt af dine 4 TV som har udfald i lyd og billede, får mig til at tænke at det kan være en fejl i boxen, eller fejl i opsætningen af den.

Når du har 4 TV du kan se vores kanaler på, og 3 af dem går helt fint igennem, så er det jo ikke dit parabol signal den er gal med. Derfor vil jeg ikke anbefale at du først kontakter vores kundeservice, og prøver at se om de kan afhjælpe problemet. Du kan kontakte kundeservice på telefon 70131919. Vi vil også gerne prøve at give dig et opkald, du kan eventuelt sende os en privat besked på Facebook, hvor du oplyser dit kundenummer, telefonnummer, samt et tidspunkt du kan kontaktes på: https://www.facebook.com/CanalDigital

Mvh. Mikkel

Hjælpsomhed medarbejdere med forstand på kundeservice

Gode åbningstider og yderst hjælpsomt personale, dette gælder både i teknisk support og i salg/marketing.
Savner kun programudvalg til at kunne finde en Formel 1 udbyder i motorsport, så var jeg dækket fuldt ind.

Hej Johnny

Tusind tak for dine flotte ord.

Kundeservice betyder meget for Canal Digital, og vi lægger vægt på at vores kunder altid kan få hjælp og svar på deres spørgsmål første gang de kontakter os. Derfor har vi også meget udvidede åbningstider sammenlignet med andre udbydere. Du kan kontakte kundeservice telefonisk mellem kl. 08-20 i hverdage og fra kl. 10-17 i weekends. Vi er nu også tilgængelige på chat på www.canaldigital.dk samt på Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital

Vi har desværre rigtig nok ikke nogen kanaler som sender Formel 1 løb, vi må krydse fingre for at der er nogle af vores kanaler som får rettighederne til næste sæson.

Virker Altid

Stor driftssikkerhed - eneste mangel er Viasat Sport 2.

Hej Erik

Tusind tak for de 5 stjerner, det er vi meget glade for at se.

Du har desværre helt ret i at vi ikke kan tilbyde TV3 Sport 2. Den er ikke en del af vores sortiment, men vi kan tilbyde TV3 Sport 1 nu. Ellers er der også meget sport på Eurosport 1 og 2 samt Cmore sports kanalerne.

Mvh. Mikkel.

Canal Digital Danmark er et troværdigt firma med et fint service niveau.

Vi skiftede fra et blandings produkt bestående af Viasat og Canal Digital (parabol modtagelse), men det er en meget dyr løsning. Vi fik et godt tilbud fra Canal Digital og fik en meget saglig snak om abonnementet, og alt levede op til vores forventninger. Billede kvaliteten er blevet meget bedre og vi har ikke mere manglende billede ved dårligt vejr (regn og sne) det er bare super!

Hej Hans Jørgen

Tusind tak for de fine ord.

Vi bestræber os på, at give en god service og synes selv vi har et godt produkt.
Det er derfor også rigtig dejligt, at vores kunder er af samme opfattelse.

Virker perfekt, men

Har et sommerhusabonnement.
Det ville være en god deal, hvis man selv kunne vælge hvilke 6 måneder, der var havde fuld programpakke!

Hej P. Nielsen

Tak for din flotte anmeldelse.

Det er godt at høre at det hele virker som det skal. Skulle der være det mindste skal du endelig tage kontakt til os. Det kan nu også gøres på Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital

Et sommerhus abonnement kører som standard fra d. 1. april til d. 1. oktober, det er i denne periode at der er adgang til programpakken, samt at det kun er i denne periode man betaler til abonnementet. Man kan desværre ikke selv bestemme hvornår det starter og slutter, da disse datoer ligger fast, så man derved ikke kan udvide den periode der ikke er adgang til programpakken i. Dog kan den åbne periode udvides med en måned ad gangen, således at du kan få adgang til programpakken allerede fra d. 1. marts for eksempel.

Manglende kanaler!

Jeg synes det er irreterrende at når man én gang inden for få år allerede har købt og betalt sine bokse, nu ikke kan se alle kanaler (som jo er dyre nok) fordi der nu er HD og det skal man så også selv betale for udskiftning af de dyre bokse. Jeg oplever det som lidt en pengemaskine.Når man har købt og betalt sine bokse, burde man som trofast kunde have de nye med i prisen. Det er kun nye kunder i giver gode rabatter og tilbud, i glemmer at holde på dem i har haft længe, og som har betalt hele tiden hos jer.

Hej Rikke

Jeg kan se at 3 af dine bokse allerede er HD bokse, så på disse kan du se samtlige kanaler i din pakke. Den sidste har du ganske rigtigt ikke mulighed for at se HD kanalerne på, så den vil jeg anbefale at du placerer i det rum hvor der sjældnest ses tv.

Udover vores bokse tilbyder vi også en løsning med kortlæser direkte i TV'et, denne løsning kan bruges med følgende TV-modeller: http://www.canaldigital.dk/kundeservice/udstyr/Godkendte-tv/ .

Nye kunder får ganske rigtigt et starttilbud, ligesom du også gjorde da du blev kunde. Vi kører dog periodevist også med kampagner som kun er målrettet eksisterende kunder, så vores fokus er bestemt ikke udelukkende på nye kunder - vi ønsker også at pleje vores gode loyale kunder.

Uanset om man er ny eller gammel kunde, er prisen for ekstra bokse ens. Hvis man ikke ønsker at betale den fulde pris yder vi den gode service at fordele opkrævningen over 6, 12 eller 24 måneder uden nogle former for renter eller gebyrer. Derudover har vi den store fordel at de ekstra kort ikke koster ekstra, du betaler derfor samme pris uanset om du har 1 eller 4 kort.

Men jeg sender selvfølgelig dine forslag videre.

René, Canal Digital

Canal beat the digital horisonital universal picture of year of univerasal 2014

Canal digital kan vise det som er hvert at vise med de film, dokumentar o.a. som er godt for samfundet og folk

Hej HL

Tak for din rosende anmeldelse.

Vi synes også selv vi har et stærkt produkt med et bredt udvalg, har man for eksempel Premium pakken som du har, er der specielt mange god film at vælge imellem.

Du må endelig kontakte os hvis du har nogen spørgsmål eller lignende, vi kan også kontaktes på Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital

Mest for pengene

Du får, en meget bred vifte af kanaler, både til børnene, ham og hende :)

Hej Gitte

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er rigtig glade for, at du syntes godt om vores produkt. Vi står altid klar til, at besvare vores kunders spørgsmål. Skulle du risikere, at du har et spørgsmål udenfor vores åbningstider, kan du altid kontakte os på Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital, så vil vi besvare dig så snart vi møder igen.

Ingen problemer!

Har ikke haft problemer overhovedet med mit produkt. Det har virket fra dag 1. At jeg så synes at det er en smule dyrt, betyder ikke så meget, da der findes dem der er dyrere. Og så er der ingen kortafgift, hvilket er et stort plus!

Hej Marianne

Tusind tak for de fine ord.

Vi bestræber os på, at give en god service og at have gennemskuelige priser, uden kortafgifter, eller andre gebyrer for at se TV i flere rum og lignende.
Det er derfor også rigtig dejligt, at vores kunder er af samme opfattelse.

Har du brug for hjælp og ikke har tid til, at skulle vente i kø på telefonen, kan du også finde masser af hjælp på vores Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital

Canal Digital kundeservice

Åbent ugens syv dage

Hos Canal Digital vil vi give dig den bedste kundeservice. Du kan derfor komme i kontakt med os på www, telefon, chat og sociale medier ugens syv dage. Spørg og få svar på vores Facebook-side "Canal Digital Danmark" alle hverdage 8 - 20 og 10 - 17 weekender og helligdage.

Visit Canal Digital Danmark

We live here: Stationsparken 25