Canaldigital reviews

Rating distribution

Reviews

About

STYR UNNA

Byttet til canal digital ,siden jeg skulle få tre mnd fri betaling og gratis instalasjon av tre bokser. Fikk regninger fra dag en,ringte hundre ganger og snakket med nye hver gang, Måtte til slutt true med politi og at jeg også ville gå til media,da ga de seg. De nektet først at kontrakten jeg hadde signer stemte,men måtte til slutt innse at de tok feil. Er det mulig. Brukte tre mnd på å ordne opp,men får fortsatt regninger i posten som ikke stemmer heller. De fleste på kundeservice er høflige og hyggelige og beklager,men det hjelper forsatt ikke når det er noe vesentlig galt med ledelsen i firmaet.Hvorfor er de så hissige med å peppre folk med regninger?

Alltid hjelp å få!

Flinke folk på kundeservice, så langt i alle fall :)
trustpilot stars

UNNGÅ canal digital hvis du kan

Aldri noen gang opplevd noe så dårlig kommunikasjon mellom kunde og bestilling av fibernett. Bestilte fibernett 8 januar, fikk beskjed at det ville ta ca 14 dager. Ringte etter en uke for å sjekke at alt var i orden og hvem som skulle installere fiberkabel, men fikk forsikring om at alt var i orden men måtte bare vente på relacom skulle få tid til å installere. Ringte relacom for å sjekke når de skulle installere, men de hadde ikke fått bestilling fra canal digital. Ringte dem tilbake og de skulle purre på bestilling som de hadde sendt. De viser seg at de hadde purret på en bestilling som ikke var sendt. Etter 3 uker får jeg lovnad at alt er i orden og at jeg skulle få det installert den 11 februar og de hadde snakket med relacom. Ringer igjen til relacom 5 februar for å sjekke at de hadde fått oppdraget noe som de fremdeles ikke hadde mottatt. Ringer igjen canal digital, de Beklaget men regnet med at det skulle ordne seg. Tok kontakt med relacom 7 februar fortsatt ikke mottatt noen bestilling. Ringer igjen canal digital. NÅ SIER DE IKKE DEM SOM KAN BESTILLE FIBER MEN AT DET MÅ GJØRES AV SELGER, dette sier de først etter en måned med purring fra min side og at han kanskje kunne kontakte meg neste uke og at det sannsynligvis ville ta 4 uker til å installere. Da var det nok, og jeg bestilte riks tv istedenfor. Anbefaler på det sterkeste å holde seg unna canal digital

jan i

Ble lovet gratis internett og tv i 6 mnd om jeg byttet til Canal Digital

Det gjorde jeg og sa opp min avtale med ellers så trofaste og kundevennlige Loqal i trondheim. Skulle også få modem og deres nye hdpvr gratis med mulighet å se programmer en måned tilbake i tid.Alt skulle være på plass i løpet av 3 uker. Et tilbud selgeren var stolt av at Loqal ikke hadde rygg til å matche. Etter 4 uker begynner jeg å etterlyse.. Ringte kundeservice,noe som tok 30-40 minutter til ca 5 kr.minuttet!! eneste tilbakesvar var spørsmål om hva jeg synes om kundeservicen deres!.. Etter flere henvendelser får jeg fortsatt ikke noe svar fra dem... blir bare bedt om å evaluere kundeservicen deres.. Jeg sendte en mail med en frist å få alt på plass,da annet abonnement ellers måtte igjenåpnes.. Aldri noe svar.. Mitt råd: de har sikkert et greit produkt,men kundeservicen ødelegger alt... Maken til arroganse trodde jeg ikke var mulig å operere med i et firma i norge i dag.. Ligg unna.. Humbug og useriøst tull hele veien... Var også kunde tidligere... da dobbeltfakturerte de meg i ett år.. ingen mulighet å få rettet opp igjennom deres elendige kundeservice.. Så jeg stoppet å betale den ene fakturaen.. Da ble abonnementet stengt og saken gikk til forliksrådet.. Pengene ble tilslutt krevd inn gjennom mon arbeidsgiver,hvorpå de etterpå tilbakebetalte det,da de fant ut av feilen.. Men jeg fikk aldri tilbake de ca.5000 kronene i salærer jeg måtte betale.. Skygg unna... Canal digital er store og arrogante... men jeg tror de står på stupet... har forstått at jeg ikke er den eneste som ikke blir tatt på alvor i deres såkalte "kundeservice"
trustpilot stars

Brutte løfter, løgn og arrogant oppførsel

Uten nett i tre uker, snakket med kundeservice hver eneste dag i hele denne perioden. De lovet alltid at teknikker skulle ta kontakt i løpet av tre virkedager. Etterhvert lovet de også kompensasjon for at jeg hadde vært uten tjeneste såpass lenge, dette gikk de imidlertid tilbake på etter at de omsider hadde fikset feilen. Sameiet har nå blitt enige om å si opp avtalen på grunn av gjentatte løftebrudd og brudd på SLA. Aldri mer Canal Digital.
trustpilot stars

Jeg elsker canal digital!

Etter flere år hos viasat så er jeg så glad for at jeg tok steget over til canal digital. Har fått all hjelp og ekpertise hos di uansett hva det er. Pakkeløsningene er supre og litt C MORE i tilleg så er det bare å anbefale. Ja jeg vet at det kan være noe negativt, MEN det er det jaggu hos alle, ingen er feilfrie! ;o)

Arrogant firma

Naboen min graver over kabelen min. Canal digital nekter å reparere min kabel, de sier dette må jeg ordne opp i selv. Det som er mest snodig er at CD er og bytter naboens kabel hele 3 ganger. Takk for at de ikke har monopol

Trist

At det skal være så vanskelig å si opp ett abonnement---- Å når de innrømmer egen feil i systemet, må du sjøl betale.... Er det mulig?
trustpilot stars

Et under at disse fortsatt får holde på.

Dette må være norges mest udugelige leverandør.
4 år med denne i sameiet er nok. Utskiftninger av dekodere og feil i koblingsbokser med jevne mellomrom. Feil hastighet på bredbåndet skjer også ofte.

Bondefanger dig

Bondefanger dig til en 12 måneders binding, hvorefter de fjerner dine yndlingskanaler fra din pakke.

Greit nok

Har aldri hatt større problemer med tjenestene til Canal Digital.

Når jeg har hatt bruk for kundeservice derimot, har det ikke vært lett å være kunde. Det virker ikke som om kompetanse er noe de verdsetter når de ansetter folk til supportavdelingen.

Bedre enn sitt rykte?

Har den siste tiden vært i kontakt med Canaldigital flere ganger, bla ved feil på dekoder og senest ved installering av kortleser/IDTV. Har fått profesjonell og god hjelp fra kundesenteret.
Om noe er negativt, så er det noe ventetid på telefon, mest sansynlig pga stor pågang. Ventet også ganske lenge da de skulle sende en ny dekoder, men den kom tilslutt.
I det store og det hele fornøyd med Canal digital.

ufattelig dårlig service!!

Helt ufattelig dårlig service og vilje til å hjelpe...og dette hvis en noen gang får noen i tale. Styr unna canal digital!! Dårlige og utdaterte produkter og ikke minst er det dyrt!

OK!

Gode kanalpakker og priser, men regn med mange 'du blir satt over til en annen avdeling' og mye tullball hvis du må kontakte kundeservice.
trustpilot stars

Norges dårligste mediebedrift !

De terroriserer kundene sine og sender regninger og puringer som ikke er riktige.
Et godt råd - kjøp aldri noen produkter fra dette amatør firmaet !

Fantastisk elendig support

Jeg er selv teamleder for et supportteam i en stor IKT bedrift, og opplever hjelpen jeg får hos Canal Digital som skremmende elendig. Det er faktisk så dårlig at jeg konkluderer med at de ikke har noen som helst sjekk på hva slags mennesker som får jobbe der. Eneste man hører er, still inn tuner/TV på kanal 1 og vent 6 timer. Får man den beskjeden 5 ganger, har det gått nesten en uke. Dette svaret får man uavhengig hva problemet er....de kunne heller hatt automatisk svar som sier "vent 6 timer på kanal 1, så fungerer det". Jeg har pr. i dag problemer med min nyinnkjøpte CAM modul, og Canal Digital sier bare at alt fungerer hos dem, og at jeg skal snakke med butikken som solgte meg CAM'n. Svært sjeldent en uåpnet CAM ut av esken er ødelagt, til tross for at dette er Strong. Canal Digital...dere er det definitivt den bedriften jeg opplever som minst kunnskapsrik av alle jeg har kontakt med.

Elendig kundeservice, stive priser

Hvis man kun hadde valget på canaldigital som tv leverandør, hadde jeg valgt å ikke ha tv i det hele tatt, men heldigvis så er det flere på markede. Riks TV er langt bedre og lang billigere enn hva dere noensinne vil bli. Ikke rart at dere mister kunder med de prisene dere har. Dere er for opptatt av MONOPOL. Skam dere. Senk prisene og bli mer lik Riks TV og Viasat som er rimeligere og har faktisk bedre utvalg av kanaler enn dere noensinne vil få til 330,- pr mnd så har vi over 27 kanaler. Jeg vil se at dere tilbyr samme pakke som riks tv for samme pris, det kan dere ikke. FY på dere.

Is Canaldigital your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Canaldigital Details

About this company

Norges ledende parabol og kabel-tv leverendør og norges største digital-tv-og HDTV distributør.

Visit Canaldigital

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.