Candido reviews

Candido reviews

7.3

God stor pizza med dejlige råvarer

Jeg har fået én pizza hos Candido og den osede af kvalitet. Råvarerne fejler bestemt intet. Bunden er perfekt, lidt stor, men rigtig god. Osten er lækker og pepperonien var stor og autentisk italiensk i smag og udseende.
Men, desværre syntes jeg at proportionerne var forkerte. Der var for meget fyld til min smag. Måske for at opveje den lidt dyrere pris pga gode råvarer, men det trækker ned i oplevelsen. Der savnes lidt raffinement. De kunne sagtens bibeholde prisen med mindre fyld, i mine øjne.
Foruden maden, så var indehaverne super-flinke!

Min Pizza Pusher

På Frederiksberg er der kun 2 pizzeriaer jeg benytter mig af, da jeg har høje krav til kvalitet.
Det ene er Forno a Legna's stenovns pizzaer og det andet er Candido.
Specielt deres bresaola & ruccola pizza er jeg vild med.

Is Candido your company?

Visit Candido