Canusee reviews

Canusee reviews

7.7

Super!

En veninde og jeg bestil nogle ting søndag aften, og vi fik dem tirsdag. Super hurtig og nemt at finde rundt på siden.
Selv når man spørg over email, svarer de hurtig!!
Det er ikke sidste gang jeg bestiller fra canusee.dk

Rigtig fin butik

Gode priser og god betjening der ved hvad de sælger.

Folk skal stoppe med at pive! De gør et fedt stykke arbejde!

Alle virksomheder kan få travlt. Og hvis folk bestiller deres ting 1-2 dage før de skal bruge dem er de sgu selv ude om det.. Jeg har bestilt 200 knæklys og brillestel for nogle uger siden, og vi havde dem med til privat for fest (ENORMT hit!) og også i Prag kom de frem af tasken. Mega fedt at knæklys koster 44 øre stykket så man bare kan kaste dem efter folk i stor stil! I går stod jeg lige med mit sidste rør og bare hældte dem ud til en flok vilde HTX'ere til et Rave Party.

Jeg har lige afgivet endnu en ordre på 200 armbånd, nogle "kugler" og deres jumbostave, og jeg forventer at den kommer frem i løbet af ugen, fuldstændig som sidste gang. Mega god service, en smule gammeldags hjemmeside, men alting virker jo, og sådan skal det bare være.

Knæklys er ALTID et HIT og super billige knæklys er bare endnu bedre!

Skuffende

Jeg var inde og bestille varer for et par dage siden, og der står, at den forventede leveringstid er 1-2 hverdage. Da jeg i dag, stadig ikke har fået besked om, at mine varer er sendt af sted, vælger jeg at gå ind på deres hjemmeside, og ser, at de har skrevet at de pga travlhed har forsinkelser.
Jeg skriver i en mail, at jeg synes det er underligt, at de ikke har givet besked om det før. I et svar tilbage står der, at den meddelelse har stået på forsiden længe, hvilket den ikke har

Reply from Canusee

Som du er blevet informeret om flere gange pr. mail, så har vi haft længere leveringstid i flere uger. Dette er klart og tydeligt angivet på vores webshop, og der henvises samtidigt til dette i vores handelsbetingelser. Vi skriver online hvilket ordrenummer den forlængede leveringstid starter fra, og den ordre er tilbage fra d. 7. januar - det er dermed ingen "nyhed".

Det er muligt, at du ikke har læst om vores forlængede leveringstid, men det ændrer IKKE det faktum, at leveringstiden har været og stadig er forlænget, og informationen tydeligt er angivet online.

Fantastisk - intet mindre.

Her er en butik med en god, supervenlig og hjælpsom betjening, super billige varer og stort udvalg af effekter til neon party's.
De har de oven i købet en god og overskuelig hjemmeside, med hurtig levering.
Det er ikke sidste gang vi har handlet her - og vil klart anbefale Can u see.

Fik hvad jeg bestilte

Fin og hurtig ekspedition. Fik præcis hvad jeg bestilte, og blev holdt opdateret via sms under transporten. Rigtig fint!

fin service

Jeg bestilte 8 jumbo knæklys hos canusee. Jeg skulle bestille dem til en døgnpost, og jeg fik tastet tingene ind som jeg mente det skulle gøre. Fik dog kort efter en mail fra canusee.dk da jeg havde indtastet det forkert. De var dog så hjælpsomme at skrive til mig hvordan det korrekt skulle gøres, og kort efter det var tastet korrekt, fik jeg en bekræftelse på pakken var sendt!
Pakken kom til tiden, det var den rigtige vare, og samtidig med var den forsvarligt pakket, således intet var beskadiget efter fragten! Så alt i alt en perfekt service herfra.

Dog har jeg en kommentar til canusee.dk ang. deres ageren her på trustpilot.dk
Når en kunde giver jer en dårlig bedømmelse på en uheldig fejl fra jeres side af, giver det ikke et særligt professionelt indtryk af jer, når i besvarer anmeldelserne som i gør! Tænk over hvordan i skriver til kunderne, for jeg fik ikke et specielt godt indtryk af jer som virksomhed, herfra siden. Hvis i har nærmere spørgsmål angående dette, så sig til, så kan i få en uddybelse pr mail eller pr telefon.

Carsten Petersen

Forkert varer

Jeg havde bestilt 4x uv maling men fik istedet en neglelak og en snor.

Reply from Canusee

Det er jo ikke ligefrem noget der er gjort med vilje, og sagen vil da blive ordnet - forstår derfor ikke at du laver en negativ bedømmelse! Vi kan ALLE lave fejl.

Dårligere kundeservice skal man lede længe efter.

Jeg ringer op til Canusee en tirsdag efter middag, i godt hurmør og spørger indtil deres produkter som jeg godt kunne tænke mig at afhente om fredagen.
Jeg bliver mødt af en kvindelig flabet, uambitiøs, irriteret sælger - hvis stress niveau tydeligt kan mærkes gennem telefonen. Personen skulle tydeligvis have en sygedag i stedet for en arbejdsdag.

Jeg bevarer den gode tone, og spørger så indtil om de kunne lægge det til side til mig, nu hun alligevel har mig i røret og får svaret, at hun har for travlt til det, men at jeg kan bestille det online. (I en meget flabet og nærmest hidsigt toneleje)

Jeg siger tak og lægger på.

Jeg handler aldrig hos Canusee igen, udelukkende pågrund af den dårlige oplevelse.

Reply from Canusee

Du ringer ind til en fyldt butik - hvilket du også bliver oplyst om, og bliver ved med at spørge til bedre priser, fordi du har set det billigere.

Selvom du får svar på dit spørgsmål, er du åbenbart stadig ikke tilfreds, og begynder med irritation i stemmen at ævle om vores konkurrenter og prismatch. Du får klart og tydeligt besked om, at hvis du kan skaffe varerne andetsteds, så anbefales det da at tage det tilbud.

Vi er da kun glade for ikke at se dig som kunde, da vi har intet til overs for sådan en opførsel. Og nej, du sagde end ikke tak for oplysningerne.

Endnu en god handel med CanuSee.dk

anden gang jeg bestiller ved Canusee.dk
Varene kom dagen efter godt og sikkert pakket ind. Så er tilfreds med at handle der.
Og vil gøre det igen næste gang jeg får brug for glowsticks.

5 stjerner her fra!

Fin levering

Jeg bestilte en forholdsvis stor ordre fra canusee.dk og modtog mine varer kun halvanden dag efter. Inden jeg havde modtaget mine varer ringede jeg til kundeservice for at stille et par spørgsmål til min ordre, jeg fik meget korte svar og oplevede en vis flabethed.

Bredt udvalg, tingene var på lager og det gik stærkt

Jeg har handlet hos CanUsee to gange hvor jeg selv har hentet varerne. Det var nemt og hurtigt, men svært at finde selve butikken. Måske kunne sælgerne godt være lidt mere venlige, imødekommede og glade. CanUsee har næsten det hele.

Dårlig service

Utrolig dårlig service! Man får en defekt vare og de vil ikke tage den retur. Der er blevet gjort præcis som der er blevet beskrevet og alligevel vil de ikke tage dem retur. Det drejer sig om kontaktlinser og det eneste svar man får er at de har tjekket dem inden de sendte, men de har ikke haft dem ude og tjekket dem, de har tjekket dem igennem et glas med væske i, hvor man ikke ville kunne se at den ene var defekt. Det eneste svar man får er at man skal følge de instruktioner der er og så ville det ikke være sket. MEN der er blevet gjort præcis som der er beskrevet i dem. Hvis man får en defekt vare, skal man os tage den retur!! Som jeg ved, så er der 14 dages fuld returret og det gælder da ISÆR når en vare er defekt.

Top dollar!!!!!

Service og ikke mindst varer: Top top dollar.

Overholdelse af leveringstider: Top top dollar.

Har på intet tidspunkt oplevet antydning af hverken flabede medarbejder eller indehavere, men er udelukkende mødt med medmenneskelige følelser.

Dårlig service!!!

Jeg vil langt fra anbefale Canusee! Jeg har fået en utrolig dårlig behandling. Jeg bestilte få ting onsdag aften, som jeg skulle have senest fredag, i bestilling gør jeg opmærksom på, at det senest skal sendes torsdag, for det kan nå at komme. For at sikre mig at det er sendt, ringer jeg til butikken for at få det bekræftet. Jeg får fat på en utrolig flabet medarbejder, som på ingen måde gider hjælpe mig på trods af, at hun kan se at min ordre er fundet frem og kun mangler at blive pakket og sendt. Jeg bliver til sidst så irriteret på medarbejderen, at jeg siger farvel og lægger på. Kort tid efter jeg har lagt på, ringer hun op og siger rigtig flabet, at det bestemt ikke nytter noget at lægge på. Hun spørger, om hun skal annullere mig bestilling, hvortil jeg svarer, at hvis det kan sendes torsdag, vil jeg stadigvæk gerne have den. Da jeg fortæller, at der står at man kan få leveret varen inden for en dag, bliver jeg irettesat med at det er en til to dage! og at det afhænger af om Post Danmark leverer pakker dag til dag - hvilket de gør! Der burde derfor ikke være noget problem, hvis min pakke var blevet sendt eller de gjorde det med det samme. Max. 1½ time senere er jeg inde for at se status for min levering, hvor jeg kan se, at den er blevet annulleret, uden at jeg har fået besked om det. Jeg ringer derfor tilbage for at få det bekræftet, jeg får igen kun flabet svar fra medarbejderen. Jeg vil derfor bestemt ikke anbefale Canusee med den service og behandling. Jeg vil i hvert fald aldrig bestille noget der igen!

Hurtigt svar fra support.

efter lidt problemer, har jeg fået varen bestilt, og super hurtigt svar fra support.

Reply from Canusee

Du har kun lavet 1 fejlet betaling. Fejlen skyldes - som vi har skrevet til dig - at du i shoppen har valgt udenlandsk Visa Electron. Hvis du vælger udenlandsk Visa Electron, så kan du selvfølgelig kun betale med et udenlandsk kort.

Hurtig leverance

Jeg bestilte mine varer natten til lørdag, tirsdag formiddag var de leveret, så ingen spildtid, må man sige! Varerne er i perfekt tilstand, og der er intet at klage over.

Virker suspekt - men var perfekt ;o)

Hjemmesiden virkede rigtig fin - og udvalget var lige hvad jeg søgte og priserne i bund :o) Men syntes nu det virkede lidt som et fuske firma. og så på butikken på google maps som bare var en mørk udstillings rude.... Men der var mulighed for at betale ved afhentning, så jeg besluttede at der ikke var noget at tabe hvis det skulle vise sig at være et fuske firma. Men må absolut sige jeg er tilfreds med mit køb. Alt hvad der står på hjemmesiden omkring et køb bliver overholdt. Bestillingen laves den pakkes og de sender en mail om jeg nu havde 4 dage til at hente. Har bestemt tænkt mig at købe der igen, og anbefale butikken til andre. og næste gang føler jeg mig helt tryk til at betale online på forhånd og få det sendt hjem.

hurtig levering

Min bror og jeg bestilte for ca 600kr knæklys sammen søndag d. 18/7-2010 ca. kl 14:30.
mandag morgen de blev pakket og allerede tirsdag ca.kl 09:00 fik vi pakken af posten. altså inden for 2 døgn (42-43 timer)

på deres hjemme siden kunne man se at de behandlede ordren og og og at de havde sendt afsted, der var også et link under ens ordrer til Track & Trace nummeret.
alt i alt en rigtig god og hurtig handel:)
jeg vil klart anbefale det til alle der overvejer at købe knæklys

Go handel

Super godt sted at købe knæklys og andet sjovt, pakken bliver sendt med det samme, og man modtager en mail når pakken er sendt afsted. Det er ikke særligt dyrt. Der har ikke været nogle problemer for mig at handle hos canusee.dk

Canusee Details

Her finder du billige Knæklys / Glowsticks og sjove festlys. Alt det du mangler til hverdag, fest eller fødselsdag.

Visit Canusee