Captoy.dk reviews

Captoy.dk reviews

8.6

Fint produkt, super service

Jeg købte et lille krystal-kit fra Captoy.dk til min kærestes fødselsdag. Pakken blev sendt samme eftermiddag som jeg bestilte og var fremme næste dag.

Jeg er fuldt ud tilfreds med min handel, og kunne sagtens finde på at købe derfra igen.

Super handel

Super overskuelig hjemmeside med spændende legesager til det nysgerrige barn. Nem bestilling og SUPER hurtig levering. Kan kun anbefale alle at handle trygt hos Captoy. Glæder mig til at give drengen de fantastiske ting i gave..

SÅ fik jeg min pakke..

UPDATE 13.12.2013:

Endelig lykkedes det, men det er bestemt ikke Captoys skyld, at det har taget så lang tid, det er Post Danmark, der efter forgæves at have forsøgt aflevering den 10.12., skal bruge 2 dage på at fremsende seddel om at pakken ligger på posthuset, og jeg kom først hjem efter lukketid i går, og har derfor først kunne hente i dag, men det lykkedes til sidst..
Jeg tør godt handle hos Captoy en anden gang, da de jo er uden skyld i Post Danmark langsomme adfærd..
jeg glæder mig dog til, at Captoy får flere forsendelsesmuligheder at vælge i mellem, så Post Danmark helt kan undgås, for det er godt nok både dyre og langsomme at danse med ind i mellem......

UPDATE kl. 18.30:

Tak for opringning og beroligelse om, at jeg nok skal nå at få min pakke, måske med fremsendelse af en ny, så jeg kan nå at få den inden jul, det var rart at høre noget mere..

Jeg venter en pakke fra Captoy, den er bestilt for 1 uge siden sidste onsdag 04.12., og den skal bruges som julegave..
I lørdags fik jeg mail om at den var pakket og klar til afsendelse, i dag har jeg ringet, fordi jeg stadig ikke har modtaget noget, pengene ER trukket i banken i mandags, og det er en gave til 450 kr., de kunne bare fortælle mig, at pakken var afsendt i mandags, men at de ikke kunne spore den, for den havde ikke noget nummer..
Det synes jeg lyder mærkeligt, at de sender den af sted, uden at den kan spores, jeg synes det begynder at føles en anelse utrygt, og jeg frygter at min pakke ikke kommer..

Jeg kan se at andre skriver om hurtig levering, det har jeg så heller ikke oplevet, jeg synes en uge er længe, også selv om det er december..
Captoy

Reply from Captoy

Tak for din henvendelse Susan. Vi er kede af pakken ikke er kommet frem endnu, men som det fremgår, har vi allerede været i kontakt med Susan igen og fundet en løsning, så der forhåbentligt meget snart er en pakke fremme. Vi vil naturligvis gøre alt hvad der står i vores magt for at jeres pakker når frem til jul :)

For lige at afklare et par af de stillede spørgsmål for andre der skulle være interesserede. Først og fremmest er der rigtigt travlt med at pakke alle bestillingerne, der kommer her op til jul, så derfor er der nogle ordrer, der først er blevet pakket få dage efter de er blevet bestilt. Mht. at den nævnte pakke ikke kan spores, skyldes det at pakker som er relativt fysisk små/lette (op til 2 kg), bliver sendt som et såkaldt MAXI-brev med Post Danmark for at spare jer at betale ekstra porto - og disse kan desværre ikke trackes hos Post Danmark. Heldigvis bliver pakker meget sjældent væk, og i de meget få tilfælde hvor de gør, gensender vi naturligvis bestillingen - så alle får deres varer. Mht. at pengene er blevet hævet i mandags, er det helt normal praksis på nettet (og sådan reglerne for håndtering af betalingskort online er) at pengene hæves når pakken afsendes.

I øvrigt er der stadig god tid til at få leveret pakker bestilt på nettet - Post Danmark lover at bringe pakker ud afsendt helt frem til midt på dagen den 22. december inden juleaften (se http://www.postdanmark.dk/da/jul/Sider/jul.aspx). Og vi kan allerede nu love at vi i hvert fald sender pakker bestilt inden kl. 16 den 20. december inden da. Så man kan fortsat trygt bestille - vi anbefaler selvfølgelig at man bestiller snarest muligt.

De bedste julehilsner,
Captoy

God og hurtig levering!

Godt udvalg, priser og god og hurtig levering. Sådan skal det være :-)

Spændende produkter og god service!

Jeg har handlet julegaver til min søn hos captoy.dk.
Min søn gider ikke rigtig traditionelt legetøj som biler og LEGO. Så det er svært at finde noget som han synes er spændende og sjovt. Men hos captoy fandt jeg flere ting som jeg tror at han vil blive glad for :)
Varerne blev hurtigt afsendt. Jeg havde bestilt til levering i en døgnpost, men varerne kom ikke frem, så jeg ringede til captoy. De var super-flinke til at hjælpe og de kunne se at varerne var havnet på posthuset. Det viste sig at kassen var for stor til at gå i døgnposten. Det har jeg faktisk været ude for en gang før (med varer købt et andet sted) - det er irriterende at postDK ikke giver én besked i den situation, men det er jo ikke captoys skyld - kun postDKs.

Jeg vil bestemt anbefale captoy.dk til andre og jeg vil helt sikkert også selv handle der i fremtiden :)

Vi købte til jul en fjernstyret bil til vores søn hos Captoy.dk
Desværre var blien i stykker (hvilket jo ikke er firmaets skyld), så vi kørte ud til Captoy og han byttede bilen til en ny, helt uden problemer.

På vejen hjem finder vores søn ud af at han hellere vil have pengene og spare sammen til en stor bil. Vi kontakter Captoy, sender bilen tilbage og efter få dage går pengene ind på vores konto.

Det er bare god service!

Spændende produkter

Meget spændende produkter – mange man ikke ser andre steder.
Alt blev sendt straks. Godt og effektivt.

God og hurtig levering

og da jeg havde bestilt fik jeg også en e-mail om hvornår og hvordan varen blev sendt´.

Hilsen
Inger

Fint fint

Det kommer til tiden og det er bare iorden. Nemt at bestille hvad mere kan man ønske.

Nemt, enkelt og hurtigt

Sådan skal det bare gøres!

Har handlet der flere gange og mine varer kommer til tiden i en god emballage.
Hjemmeside layout, der virker.
Dejligt alternativ til plastikbutikkerne BR og ToysRus.

super webshop

Kvalitetsprodukt svarende til beskrivelsen, levering 2 dage efter bestilling. Udmærket informationsflow, og pakket sikkert og neutralt ind. Anbefaler varmt.

Fantastisk hurtig levering

Bestilte et solarbyggesæt til mit barnebarn. Bestilte og betalte den sent om aftenen, og allerede næste dag blev sættet afsendt således at jeg kunne hente det på posthuset. Der blev ovenikøbet lagt et katalog ved. Dejligt.

Jeg har handlet der flere gange nu. Godt udvalg som rækker udover det de fleste fysiske forretninger har. Hurtig ekspedition. Kan klart anbefales.

*****

Hurtig leverng, og stort udvalg
Kan anbefales

Captoy Details

Find udviklende legetøj til pilfingre i alle aldre inden for natur, teknik, IQ-spil, byggesæt og hobbysæt - alt sammen sjovt "leg og lær" legetøj.

Visit Captoy.dk

Write to: c@ptoy.dk