Carat Smykker & Ure reviews

Carat Smykker & Ure reviews

6.0

Dejlig forretning.

Da jeg med lidt kort varsel og med et lavt budget skulle giftes med min mand vandrede vi 4-5 indkøbscentre tynde for at finde en ring til mig, da vi endeligt fandt en der var perfekt i Carat i Fields. Vi super god service og personalet var smilende og hjælpsomme.

Dårlig information!

Fødselsdag i Fields = godt tilbud hos Carat. De glemte bare i den storstilede annoncering at informere om det MEGET lave antal ure på tilbud. Var der kort tid efter butikken åbnede søndag d. 9. marts og der var de allerede væk. En tur i Fields for ingenting! :-(

Reply from Carat Smykker & Ure

Kære Cecilie.

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan godt forstå at du synes det er surt.

Vi havde på forhånd drøftet situationen med Field's. Vi blev enige om at skrive i annonceringen at der var et begrænset antal, men vi blev fuldstændig overvældet af tilbuddets effekt. Der var alt for få ure til alt for mange interesserede mennesker! Derudover blev det annonceret på Field's Facebook-side UDEN at der stod "begrænset antal". Det var en fejl.

Jeg beklager meget misinformationen både fra vores og fra Field's side, og jeg er ked af at du forgæves var en tur i vores forretning.

Nikolaj Rostmose

Dårlig rådgivning

Vi havde købt en ring som 25 års bryllupsdags gave, det skulle være en helt særlig oplevelse. Da de ikke havde den i rette størrelse, informerede de os om, at vi fik den lille med og så kunne hun komme ind og bytte den til rette størrelse, som de så vil bestille hjem til hende. Det er intet problem, blev vi lovet.
Hun fik gaven og var rigtig glad. Gik ned for at ombytte den til hendes størrelse, og fik så at vide, at det kunne hun ikke, da den ikke blev produceret mere.
Dårlig rådgivning, det er ikke hver dag man har guldbryllup, og dette var en skuffende oplevelse.

Reply from Carat Smykker & Ure

Kære Thomas.

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan godt forstå at du synes det er surt.

Det sker desværre nogle gange at varer udgår og ikke længere kan skaffes. Normalt er det ikke noget problem, og hvis den ikke kan produceres i den rette størrelse kan vores guldsmede ofte ændre den i størrelsen. Det kunne ikke lade sig gøre med din ring, da de sten der sidder på ringen så kunne risikere at blive løse i fatningen og falde ud.

Jeg har talt med medarbejderen, der solgte dig ringen, og vi har talt om hvordan hun kan ændre hendes rådgivning, så vi fremover kan undgå sådan en ærgerlig episode.

Nikolaj Rostmose

Rigitg god service

Jeg købte et vedhæng og en kæde (et halssmykke) dertil som en julegave til kæresten.

Til at starte med fandt jeg vedhænget på hjemmesiden og ringede til butikken på Fisketorvet. Her havde de ikke vedhænget, men hende, jeg talte med, ville bestille det hjem fra deres butik i Fields til dagen efter kl 17 og var i øvrigt meget venlig og hjælpsom.
Da jeg dagen efter henvendte mig i butikken kl 17.30 var vedhænget endnu ikke kommet frem, men ekspedienten undskyldte meget og lovede det ville ankomme indenfor en halv time.
Det generede mig ikke, da jeg altimens købte andre julegaver i andre butikker og jeg blev ringet op, da vedhænget ankom, som lovet.
Ved valg af en kæde til vedhænget var ekspidienten venlig og servicemindet, og ikke påduttende og sælger-agtigt. Jeg følte mig utrolig godt behandlet.

Så alt i alt rigtig god service og et julegave-køb næsten til topkarakter.

Ventetiden er lang!

Må desværre give nedenstående bruger og hans bedømmelse ret!
Carat er meget langsom - Jeg har købt en halskæde som er sådan en ombytningsserie hvor du inden 2 år af købet få en større sten, da jeg skulle have ombyttet min fik jeg afvide det ville tage 14 dage.

Ca 10 opkald og 3 henvendelser i butikken i Fields og senere hen på Fisketorvet fordi butikken i Fields lukkede grundet ombytning, fik jeg endelig min halskæde retur! Det tog den 9 uger at lave en ombytning.
Jeg har valgt at jeg ikke skal have min halskæde større og når jeg en dag skal have ringen der høre til, så bliver det ikke hos Carat den skal købes, desværre.

Venter nu på 4 uge på reservedele til ur

Jeg har nu ventet i 4 uger på et ekstra led til kæden på et ur jeg fik i julegave. Nu er der gået så længe at jeg ikke længere kan benytte deres 30 dages returret, hvis de ikke kan skaffe det hjem.
Jeg har gentagende gange rykket forretningen på Fisketorvet.

Carat Smykker & Ure Details

Visit Carat Smykker & Ure