CarDelMar reviews

CarDelMar reviews

7.4

wagen die we besteld hadden

prima geregld

Prima

Zowel via de digitale boeking met ifo in het nederlands als ter plekke in Faro werd alles duidelijk en vlot afgehandeld.

zeer goed voor een mooi prijsje

We hebben genoten vaan ons fiatje

Geweldig, een aanrader.

In Portugal (Faro) huurde ik van 28 maart tot en met 4 april een Opel Corsa. Ik weet, dat is vroeg in het seizoen, kreeg daardoor een prachtige nieuwe (600km.) auto mee. Auto was dus tip-top, service in Faro ook. Snelle afhandeling van papierwinkel, auto werd door servicemedewerker opgehaald en voorgereden. Ook inleveren was vlot en gemakkelijk.

Veel auto voor weinig geld

We hadden via CarDelMar een auto gereserveerd bij AVIS. Bij het afhalen kregen zonder bijbetaling een Qashqai + 2 aangeboden.
Voor vertrek krijg je veel informatie over b.v. hoe te handelen bij schade.En dat alles in de Nederlandse taal.

Zeer goede service zonder kleine lettertjes.

Goede service. Borg direct na inlevering terug betaald.

Alles goed geregeld, geen addertjes onder het gras.

Prima, service, heldere communicatie, ook duidelijke instructie om geen andere lokale verzekering af te sluiten.

Alles klopte

Beloofde auto, met weinig kilometers in prima staat stond gereed.
Alleen jammer dat we alle gegevens nog een keer moesten invullen.
Verder verliep alles prima.

perfecte nieuwe auto, Lancia Ypsilon

niets te merken

goede ervaring

We werden vlot geholpen en auto heeft het goed gedaan

Prima geregeld en een goede huurauto !!

Onze huurauto via CarDelMar geregeld dit jaar op vakantie. Heel gemakkelijke site en prima service. En ook nog eens de goedkoopste.
CarDelMar een echte aanrader !!

Wij boeken drie keer per jaar bij cardelmar, en steeds perfect gregekd

Wij boeken online, de reactie komt snel en als we door omstandigheden de boeking moeten aanpassen wordt dat zonder problemen opgelost

Naadloze service

Aanrader, efficiente behandeling van aanvraag, goed afgestemd met de verlener van de dienst (AVIS). En dat tegen zeer competitive prijs!!!!

Niet blij!

Wij hebben expliciet een VW Polo gevraagd of gelijkwaardig, omdat wij het landschap rondom Johannesburg redelijk kennen en daarom ook een auto met ruimtecen wat kracht wilden.
Terplekke krijgen wij een Fiat 500 toegewezen.
En was geen discussie mogelijk. Deze auto is zeker niet gelijkwaardig aan een VW Polo.
Zo gaat Avis dus met klanten om.
Dit verdiend geen aanbeveling.

Overall good value for money

Guy at the AVIS reception desk in Fort Lauderdale airport should realise you have just been flying for ten hours and could be a bit friendlier and helpful.
Also there should be some explanation about the Sun pass in Florida and the toll you pay on certain highways.
Also driving in an automatic car is not something most Europeans are familiar with some guidance would be appreciated.
Finally be well aware you are never going to get the car you have been ordering but allways a different model.

Vreselijk lange wachttijden bij AVIS op Gran Canaria.

Over Car del Mar heb ik geen klachten, maar ik dacht iets meer te betalen voor een AVIS- auto omwille van de goede reputatie en beoordelingen.
We hebben anderhalf uur moeten wachten op een auto in de luchthaven van Gran Canaria. De rij wachtenden was nochtans niet zo lang maar er werd tergend traag gewerkt. Een koppel Duitsers heeft zelfs online geannuleerd en is bij een andere verhuurder gegaan. Het vinden van de auto in de garage was heel onduidelijk. Toen we de "dame" iets zeiden over het lange wachten is ze ons heel denigrerend beginnen uitlachen. Het was volgens haar gewoon een drukke dag, maar dat weet men toch vooraf en zet je toch wat meer personeel in zoals de andere verhuurders doen. Gelukkig is de vakantie verder goed verlopen en hadden we een nieuwe auto die ons niet in de steek heeft gelaten op de bochtige en sterke hellingen.

was goed, was gewoon een nieuwe!

We hadden wel een ander ,merk en model besteld! maar kregen een zeer goed gelijk
waardig model(groter) voor terug! Cijfer een 9

Alles prima en voordelig geregeld!

Voor dertig Euro extra accoord gegaan met upgrade naar een Ford C-max. Prima auto! Al met al voor een schappelijk bedrag een week lang een auto tot onze beschikking, zonder hoofdpijn te hebben over de risico's. Dat is goed geregeld bij Cardelmar.

prima service

na accident in zuidafrika heeft europcar 600 euro van onze rekening genomen ondanks onze maximumverzekering zonder eigen risico.mails naar europcar werden niet beantwoord;dankzij cardelmar(dank u loes)hebben wij bijna alles gerecupereerd.prima service

perfect totdat ik de 15 euro korting in kon leveren voor de volgende boeking.

Ik had me ingeschreven voor de nieuwsbrief en zou 15 euro voor de volgende boeking korting krijgen. Dit blijkt 4 euro effectieve korting te zijn.
dus erg nep, terwijl ik een vaste klant ben.
ga je zo met klanten om??????
Cardelmar

Reply from Cardelmar

Beste heer Verhoeven,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het ongemak in verband met de kortingsactie. Uw boeking laat zien dat u al korting (5%) via één van onze Google advertenties heeft ontvangen. Er kan maar één kortingsactie per boeking worden toegepast vandaar dat uw newsletter korting helaas niet werd meegenomen. Wij hebben de boekingsprijs echter nu wel voor u aangepast - het bedrag van 11,00 EUR zal binnen de komende dagen terug gestort worden op uw credit card rekening.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,
Uw CarDelMar-Team

CarDelMar Autohuur

Onze voordelen

Kosteloos annuleren ++ Zonder Credit Card kosten ++ Bekijk beoordelingen ++ Bekijk beoordelingen ++ Geen eigen risico

CarDelMar is partner van:

Hertz, Avis, Europcar, Alamo, National, Sixt, Enterprise, Thrifty, Budget, Dollar ...

Over dit bedrijf

Sinds de oprichting van CarDelMar in maart 2005, hebben wij dankzij de jarenlange persoonlijke ervaring in de branche, het begrip "autohuur" een nieuwe betekenis en een meerwaarde gegeven. Met ruim 200 verhuurpartners verdeeld over 6000 huurstations wereldwijd, zijn wij in staat u altijd te voorzien van het beste aanbod.

Het volledige CarDelMar-team samen met de internationale en nationale partners, willen dan ook al uw verwachtingen vervullen. Bij ons geniet u van uw vakantie en van uw vrijheid vanaf de eerste stap.

Abonneer u nu op de nieuwsbrief van CarDelMar en profiteer van een korting van 5%! Registreren!

Visit CarDelMar

Contact informatie