Carismashop reviews

Carismashop reviews

6.5

Kan blive meget bedre ........

Vi bestilte et Nordal skrivebord hos carismashop.dk, og bad om en hurtig levering. Fik svar fra Carisma om, at dette ikke var muligt, men fik stillet i udsigt, at bordet ville blive afsendt torsdag d. 25/8 således at vi skulle modtage det i dag (fredag). Men desværre. I dag har vi i stedet for bordet fået en mail om, at det nok først sker på mandag.

I forhold til vores smag, behov og erfaring med nethandel er en leveringstid på en uge (og derover) ganske enkelt ikke godt nok, når man eksplicit gør opmærksom på, at en hurtig levering ønskes.

Hvis Carisma fra starten havde oplyst os, at leveringstiden var over en uge, havde vi med sikkerhed købt bordet et andet sted, hvor de kan levere fra dag til dag.

OPDATERING d. 30. august 2011:
Vi fik leveret bordet, som blev efterladt midt i vores havegang/indgang, så vi hverken kunne komme ind eller ud. Vores søde au pair, der var hjemme spurgte venligt, om de ville hjælpe hende med at få bordet ind i garagen, da det styrtregnede, men det sagde de blankt nej til.

Det kræver da en bestemt støbning at udvise den slags adfærd.

God service!

Bestilte et møbel fra Carismashop her i sommerferien, men fik mail om at den skulle komme mens jeg var på ferie. Jeg ringede om dette og det blev straks ændret uden problemer, de var meget søde og hjælpsomme! Fik bordet efter jeg kom hjem og er rigtig glad for det :)

Is Carismashop your company?

Carismashop Details

Billigt kvalitets børnetøj og brugskunst og møbler. Babytøj og bamser fra det eksklusive franske mærke Kaloo. Børnetøj (0-10år) fra Me Too. Brugskunst fra bl.a Nordal og Home Art.

Visit Carismashop