CarLab.dk reviews

8.8

Fremragende service

Kan kun anbefale carlab fremragende service og hurtig levering 13+ her fra

Fantastisk

Carlab har uden tvivl den bedste kundeservice jeg nogensinde har oplevet . Hurtig svar , hjælper hurtigt med eventuelle problemer man måtte ha med sin order. Hjælper med at finde lige det man skal bruge . Man mailer til dem og man har svar stort set med det samme :) og så har de nogen af de bedste/billigste priser :)
Alt i alt en sand fornøjelse at handle med dem .

Kan anbefales!

Hurtig og effektivt - til en super stærk pris!

Hej Mike.

Tusind tak for anmeldelsen og den fine anbefaling!

Jeg er glad for at høre at du er godt tilfreds med vores kundeservice samt hele ordreforløbet.

Ha' en rigtig god aften! :)

Kundeservice ansvarlig

Det er bare super fra jeg bestilte til jeg have det der gik ikke lang tid

Hej Jackie.

Tusind tak for din anmeldelse.

Vi gør vores bedste for at behandle ordren så hurtigt som overhovedet muligt! Så vi er rigtig glade for at høre at du er godt tilfreds med vores kundeservice!

Ha' en rigtig god aften!

Hej Jimmi

Tusind tak for anmeldelsen og de 5 stjerner. :)

Vi er rigtig glade for at du er godt tilfreds med vores kundeservice.

Ha' en rigtig dejlig aften!

Billig og hurtig

Købte et sæt gulvmåtter til min Audi da de var ca. 3x billigere end de originale fra Audi. De passer perfekt, og leveringen var allerede dagen efter ordren var lagt. Kan kun anbefales herfra.

Hej Stephan.

Tak for din anmeldelse :)

Er rigtig glad for at høre at du har været godt tilfreds med din bestilling samt vores kundeservice.

Vi takker tusind gange for anbefalingerne!

Ha' en rigtig god aften! :)

Hurtig respons dårlig service

Bestilte min varer og fik dem dagen efter.

Men at de efter at have fået fint med informationer omkring en pære jeg skulle have, anbefaler en forkert pære og så bestiller jeg den.

Da jeg modtager den konstaterer jeg at den pære ikke passer.

Jeg retter henvendelse, hurtig respons, men de vil ikke betale fragten fra mig til dem, da de ikke mener det er deres skyld jeg har bestilt forkert.

Det syntes jeg er ret dårlig kundeservice. Da det helt klart er ud fra deres vejledning både over telefon og email at jeg bestilte de pærer.

De anbefaler mig nogle nye pærer så jeg håber da de duer.

Hej Kevin.

Tusind tak for din anmeldelse! :)

Jeg vil gerne starte med at beklage hvis der har været en misforståelse i mellem dig og min kollega. Jeg tror bestemt ikke han har haft intention om at sælge dig et forkert produkt.

Jeg har fulgt op på ordren og kan se at du har modtaget din nye bestilling. Jeg håber selvfølgelig at ordren lever op til dine forventninger og at du kan bære over med denne lille misforståelse.

Vi har også modtaget din første bestilling retur som vi har krediteret pengene tilbage for.

Jeg beklager endnu engang fejlen og håber du får en rigtig dejlig aften.

Kundeservice ansvarlig

Varen blev bestilt sent fredag og ankom tirsdag morgen. I betragtning at, at firmaet har lukket i weekend er det hurtig levering.

Hej Niels-Erik.

Tak for din anmeldelse!

Vi er rigtig glade for at høre at du har været godt tilfreds med forløbet! :)

Ha' en rigtig god aften!

Fed(t) oplevelse

Bestilte fedtsprøjte med fedttube sent fredag eftermiddag, modtog varen med posten mandag formiddag, det var bare fedt.
Handler gerne der igen.
God sommer.
Hilsen
Lars H.

Hej Lars

Tak for din fede anmeldelse! :)

Vi er rigtig glade for at høre at hele forløbet er gået som smurt! ;)

Ha' en rigtig god dag og god sommer til dig også!

Perfekt!

Jeg har altid været 100% med Carlap.dk og jeg kan klart anbefale hjemmesiden. Min ordre blev sendt 30min efter bestilling. Super service!

Hej Nicklas

Tak for din anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at høre at du er godt tilfreds med vores kundeservice! :)

Vi gør vores bedste for at pakke og sende varen så hurtigt som overhovedet muligt.

Ha' en rigtig god dag!

CarLab !!! :D

Super positiv oplevelse. Pakken blev sendt afsted, på under en time :D Godt produkt til en god pris. Jeg kan klart anbefale, at I købe fra CarLab ! ;)

Hej Jwb

Tusind tak for din anmeldelse!

Vi er rigtig glade for de søde ord og at du er godt tilfreds med vores kundeservice :)

Tak for anbefalingerne!

Ha' en rigtig dejlig weekend.

Fantastisk!

Bestilte sen eftermiddag et cover til en bil.
Dagen efter leveret til døren! Nemt & enkelt!

Tak

Hej Michael

Tusind tak for din anmeldelse :)

Vi gør vores bedste for at få alle ordre med indtil posten besøger os. Misser vi en enkelt kan vi heldigvis nå på posthuset inden de lukker!

Så vi er rigtig glade for at høre at du er godt tilfreds med vores anstrengelser :)

Ha' en rigtig dejlig weekend og selv tak!

Kundeservice ansvarlig

Min pakke fra Carlab blev sendt få minutter efter jeg havde bestilt

Jeg kan nemt anbefalde Carlab til andre, har nu bestilt fra dem 3 gange og endnu ikke haft nogen form for problemer. Min sidste bestilling blev sendt fra dem få minutter efter jeg havde lavet den.

Kan varmt anbefaldes

Hej Patrick

Tusind tak for din anmeldelse :)

Jeg er glad for at høre at du er godt tilfreds med hele forløbet samt vores kundeservice!

Vi siger mange tak for de rigtig søde ord og de varme anbefalinger :)

Ha' en rigtig god weekend!

Super service!

Kom til at købe en forkert vare - efter aftale med Peter fra Carlab, sendte jeg den retur. Samme dag som de modtog min vare, fik jeg en mail om, at den korrekte vare var afsendt.

Ingen bøvl med RMA, returnering af penge osv. Prisen på de to produkter var den samme, men det var overraskende at møde et internetfirma, der var så uformelle, at de gik med til en ombytning "uden om" de sædvanlige procedurer.

Stor ros til Carlab. Absolut et sted jeg handler igen!

Hej Thomas.

Tusind tak for de søde ord og den fine anmeldelse.

Vi kender selv de kedelige forløb ved at returnere en varer. Derfor gør vi vores bedste for at få hele forløbet til at være så hurtigt og smidigt som overhovedet muligt :)

Ha' en rigtig god dag og weekend!

Kundeservice ansvarlig

Troværdig behandling af min ordre og "customer care" i centrum.

Bestilte én bremseskive på nettet og det fik en klokke til at ringe hos Carlab. De ringede til mig med det samme og spurgte om min ordre var korrekt eller om jeg skulle bruge et sæt bremseskiver i stedet. Det synes jeg er god service!!

Hej Sune

Tusind tak for den rigtig fine anmeldelse. Jeg er rigtig glad for at du er godt tilfreds med vores kundeservice. Vi gør i hvert fald vores bedste! :)

Ha' en rigtig god weekend :)

Kundeservice ansvarlig

Perfekt kunne ikke gøres bedre

Helt utroligt stort udvalg hos Carlab.dk fandt både en bilspecifik beskyttelsesplade til bagagerumskanten og bilspecifik iPhone holder, blev bestilt mandag fremme onsdag, meget tilfreds

Hej Ole

Tusind tak for din anmeldelse :)

Vi er rigtig glade for at du er tilfreds med forløbet, kundeservicen samt produkterne.

Ha' en rigtig god weekend!

Kundeservice ansvarlig

Mine varer kom hurtig , det var det rigtige produkt det virkede, alt var som det skulle.
En god oplevelse.

Hurtigt og effektivt :-)

Super god hjemmeside vor produkterne er beskrevet rigtig godt.
Levering dagen efter bestilling.
Har handlet en gang før hos CarLab.dk og det var også tip top.

Hej Ole

Tusind tak for din anmeldelse

Vi er rigtig glade for at høre at du er godt tilfreds med vores hjemmeside, de tekster vi skriver samt hele dit ordreforløb!

Ha' en rigtig dejlig weekend :)

Det er super ekspedion,

Det er føste gang jeg handler med firmaet,men det er den hurtgste tibagemelding jeg har fået det kan kun anbefales til andrer.

Hej Bent

Tusind tak for din anmeldelse

Vi er rigtig glade for at høre at du er godt tilfreds med vores kundeservice samt forløbet med din ordre :)

Ha' en rigtig dejlig weekend!

Fantastisk service

Stod og skulle bruge nogle chromlister til bilen,og faldt så over Carlabs hjemmeside,hvor de havde den jeg skulle bruge,så det var bare sætte sig ned og bestille den ,hvor svært kan det være...........
Det skulle så vise sig at JEG lavede en brøler,da jeg ved en fejl kom til at bestille de forkerte,og først fandt ud af det da der kom en bekræftigelse på min mailbox.
Jeg besluttede mig for og sende en mail,der beskrev MIN fejl,samt jeg gerne ville kontaktes INDEN de evt sendte mine varer,det skal lige siges alt dette foregik UDEN for deres åbningstid,så jeg var spændt på om MIN brøler evt kunne reddes.
Allerede dagen efter kl 8 om morgenen,ringede de fra carlab,og sammen fik vi annuleret den forkerte ordre,INDEN den var pakket og afsendt,hvorefter jeg så kunne bestille de rigtige dele.
De er nu på vej,og så er der KUN en ting der står i vejen,nemlig Postdanmark,så må vi se hvornår pakken kommer.
Carlab har ydet en FANTASTISK FLOT service,da jeg ikke skulle slås med og sende en pakke retur,samt betale for unødigt fragt,så jeg er en MEGET tilfreds kunde.
Venlig Hilsen og SIOR TAK
Peter Glad

Hej Peter

Tusind tak for din anmeldelse :)

Jeg er rigtig glad for at høre at vi fik styr på din endelige ordre inden vi afsendte bestillingen.

Jeg håber du bliver rigtig glad for dit køb!

Ha' en rigtig skøn weekend :)

Carlab Details

Visit CarLab.dk