CARMAKOMA reviews

CARMAKOMA reviews

9.1

Ualmindeligt højt serviceniveau

Har lige handlet hos Carmakoma for første gang og er vildt imponeret over deres høje niveau i kundeservice. Sjældent har jeg oplevet så imødekommende og venlig betjening. Og så er tøjet helt vildt fedt. Endelig smart tøj til tykke piger.

Lækkert tøj, manglende kundeservice

Jeg har købt flere gange gennem Carmakoma, og har været glad for det, tingene har kørt som det skulle.
Sidste levering har dog haft sine udfordringer med en bluse som var i stykker ved ankomst og en anden som gik fuldstændigt ud af form ved vask, selvom vakseanvisninger var overholdt og andre sarte tøjstykker i samme vask ikke led skade.
I den forbindelse forsvandt al form for kundeservice, og jeg må se i øjene at begge køb var penge ud af vinduet.
Det er virkelig trist, for tøjet er jo ikke billigt og det var rigtig lækre bluser.

Jeg er glad for det tøj jeg har, men kommer formentlig ikke til, at købe derfra igen.
Carmakoma

Reply from Carmakoma

Kære Helle,

Mange tak fordi du giver dig tid til at kommenterer på os // carmakoma.
Jeg er meget ked af at høre om din oplevelse, og at vores kundeservice levede op til vores standard- og tog sig af dit problem.
Jeg ville sætte stor pris på hvis vi kunne få en chance mere- få lov til at høre mere om hvilke produkter der blev beskadiet i vask samt kigge nærmere om der er noget vi kan gøre.
Det er ihvertfald ærgeligt at høre at du har 2 produkter liggende som du ikke kan bruge igen.
Hvis muligt vil vi meget gerne have lov til at kontakte dig direkte ?

Mh
Heidie Lykke // Kreativ Direktør
heidie@carmakoma.com

Ville ønske jeg havde råd til det hele ;-)

Jeg ELSKER Carmakoma!!
Deres designs, mønstre, pasform, stil etc etc er bare toppen af poppen.
Carmakoma har i dén grad lagt stilen for kurvede kvinder - formerne fremhæves på en sexet og elegant måde. Det er bare lækkerhed på lækkerhed.
Der findes ingen som dem i min bog :-)
Eneste minus er prisen. Jeg er på SU og har ikke råd til mange af deres styles, men heldigvis er der udsalg :-).
Hvis jeg havde råd ville jeg købe alt deres tøj ;-).
Kvaliteten er også super god!
Sara

upåklageligt

Fed stil, noget særligt du ikke ser hvor som helst, størrelser hvor JEG kan være med, lækre billeder, lidt dyrt, men kvaliteten er iorden.

Lækkert tøj!

Carmakoma laver super lækkert tøj og kvaliteten er høj.
Priserne kan måske virke høje, men pris og kvalitet følges ad!

Det er ikke første gang jeg handler hos Carmakoma, men det er første gang jeg har haft problemer med handlen. Min varer var simpelthen endt hos en anden kunde, hvilket naturligvis gav længere leveringstid. Kundeservice - specifikt Karina, var dog fantastisk til at håndtere problematikken og løste det.
På baggrund af leveringsproblemet burde handlen udløse 4 stjerner - men grundet Karinas høje serviceniveau, bliver det til 5 stjerner.

Det er ikke sidste gang jeg har handlet hos Carmakoma :)

Nytænkning - stort behøver ikke være = telt! og god service oveni :-)

Har fulgt Carmakoma fra starten og det er lækkert med et mærke der forstår at lave tøj til de lidt større størrelser. Udvalget er vokset gennem årene, men der har altid været lækre ting i shoppen og servicen er i top. Hurtig levering, god returret og venlige medarbejder når man har spørgsmål.
Alt i alt lige til en 5'er... Dog bliver det kun til en 4'er da priserne er røget lidt i vejret!

Frækt design - hurtig levering - god service.

Jeg har flere gange handlet hos Karmakoma. Og været fuldt ud tilfreds hver gang.
Der er så meget lækkert tøj, at havde jeg midlerne hang der kun dette mærke i skabet. Der er alt - både til hverdag og fest. Og det er smart, frækt, lækkert og dejligt at have på.
Købte en kjole for ikke så længe siden - den måtte jeg bare eje. Jeg købte den i en størrelse der er for lille(den var næsten udsolgt), og håber at den kommer på. Lidt senere fandt jeg en brugt (i min størrelse), så nu har jeg to :-)
Og til sidst: det er ikke sidste gang jeg handler Carmakoma.

Hanne Sass

God karma

Har bestilt derfra flere gange...og det fungerer bare.
Modtog en gang en kjole i en størrelse mindre end jeg havde bestilt (passede dog perfekt...), da den størrelse jeg havde bestilt, var udsolgt- i pakken lå en returseddel OG en sød håndskrevet besked... :-)
Dejligt at firmaet ikke er større, end at man kan fornemme menneskerne bag.....Dét er god karma!

endelig en stor-pige *butik* som skiller sig ud

Jeg har købt den smukkeste kjole, en bluse, en top m.m. Og jeg ELSKER mit tøj. Det er bare klasse.. Lækker kvalitet, supersmart og frækt
Endelig føler jeg, at jeg hører til. At det ikke er en storpige butik, men tøj som *almindelige* piger også kunne gå i, fordi stilen og design er SÅ lækkert og smart.
Det er ikke nemt at skulle bruge plussize og alle storpige butikker sælger de samme tunikas, bukser med underlige syninger og mærkelige blonder og tryk på trøjerne.
Carma KOma sælger tøj, som kunne være i ELLE fordi det er så lækkert og smart. Ser man bort fra størrelser, kunne det være hvilket som helst mærke i DK.
Jeg føler mig så lækker, når jeg har tøjet på og jeg føler mig ikke stor, fordi tøjet er så smart og jeg føler ikke, at jeg har købt det i en storpige butik
Hjemmesiden er lækker og let.. Både med nye varer ofte og med masse af lækre skønne udsalgsvarer.
Jeg elsker bare at kikke ind, også selvom jeg ikke nødvendigvis står og skal have nyt, men bliver altid inspireret.

CARMAKOMA ren karma

CarmaKoma giver hurtig og fin service.
CarmaKomas design er billig til kvaliteten men spænder vidt pga. websidens mange ydelser.
CarmaKoma er en trendsætter for en plussize kvinde.

Kapow!

Sådan føler jeg mig når jeg får Carmakoma's tøj på. Det sidder bare godt, det er nemt at handle (og returnerer) over websitet.

Købte sidste år en sort skjortekjole og den fulgte mig troligt i mine job interviews - følte mig godt tilpas, så godt ud => selvtilliden fik et boost. Den skaffede mig (næsten ihvertfald!) 2 jobs, et der ikke var helt rigtigt viste det sig, og det jeg sidder i nu - nærmest drømme jobbet.

Jeg har også været til bryllup i en anden "sag" - spiste og dansede uden at skulle rette på min kjole, den sad bare der hvor den skulle.

Behøver jeg at sige at jeg også får mange kpmplimenter :O)

Så mange mange tak.
/Charlotte

(Eneste ærgelse er at jeg ikke købte 2 "job"kjoler for nu er den næsten slidt op - kan I ikke få den på programmet igen)
- og hvis jeg skulle ønske mig noget fra jer, var det str. M i "lang" udgave - hilsen hende på 180cm

WAUWW! Så fedt!

Jeg er vild med mit Carmakoma-tøj. Det løfter simpelthen stilen så meget, også når man er en stor og fyldig pige.

Kunne skrive alt mulig positivt om stil, attitude og pasform, men det er der rigtig mange der har gjort og jeg er absolut HELT ENIG! Fedt tøj med et twist, fede detaljer og en smule anderledes! Løfter lige stilen 1 niveau eller to.
Største problemer er når ynglingsmodellen udgår og når XL-størrelserne forsvinder først! ØV.

Fedt tøj til piger med lidt ekstra på siddebenet

De laver noget rigtig rigtig pænt tøj, der sidder godt, så selvom man ikke er en en str. lille, så med deres tøj kan man stadigvæk føle sig lækker og smart.
Tøjet er også godt til arbejdsbrug, så man fremtræder stilet, og overbevisende.

lækkert og sexet tøj

Carmakoma, er tøjmærket til piger med former, som stadig har lyst til at se smarte og sexede ud. tøjet følger trenden, og giver de kvindelige former, en lækker indpakning!

Customers in focus = great customer service

I have bought several items from Carmakoma, and always gotten the best service..

I will recommend them and their products anyday!

Carmakoma has changed my life!

I discovered the Carmakoma website when I started reading fashion blogs, where the the clothes were often shown. I was curious to find out more and discovered I could buy a whole new wardrobe of fashionable and flattering clothes here! My first purchase was the cobalt blue Alma dress, for which I received many compliments. Since then I purchased several items, all very unique and unlike anything I've seen on the UK highstreet. I'm looking forward to purchasing some of the lovely Autumn Winter collection. The service is good and items always arrive well packaged.The only downside for me is the high postage costs, so it's nice to see a special offer on that from time to time, which would encourage me to buy more.

Smart OG trendy på den "fede" måde :-D

Jeg har købt en del hos Carmakoma.... også en del på udsalg, hvor priserne er lidt nemmere at have med at gøre.... så risikerer man jo self bare, at man ikke kan få lige præcis det, man allerhelst kunne tænke sig.
Det eneste minus er faktisk priserne på de nye kollektioner. Ikke fordi kvaliteten og stilen ikke svarer til prisen, for det gør den 100% - men jeg kan bare ikke købe alle de ting, jeg gerne vil.
Det er super fedt tøj til os med lidt for meget hist og pist.... der er stil over det, det er super meget oppe i tiden og følger de nye trends eller skaber dem og så er det bare en super kvalitet.... lækkert at have på og føles bare cool og feminint på én gang.
Keep it up ;-)

Som kunde er jeg altid Carmakomas førsteprioritet....

Hos Carmakoma er der altid supergod betjening selvom alt foregår via mail men det ikke noget problem-altid svar på spørgsmål-altid fantastisk bytteservice,hvis det er nødvendigt.
Som ekstra plus er det første gang min datter og jeg kan blive enige om at tøjet er fantastisk det giver os super karma vh Heidi

Den smukkeste rock chick er en kurvet kvinde i Carmakoma

Jeg er vildt begejstret for den cool stil og det lækre snit i Carmakomas tøj. Dette er det første sted jeg finder virkelig cool tøj til kurvede kvinder, som aldrig bliver konet, slasket eller kedeligt - og som virkelig fremhæver formerne i stedet for at skjule dem. 10 stjerner til de dygtige designere - for det lækre tøj og for at have været med til at gøre den kurvede kvinde og hendes berettigelse i modebilledet synlig!

Jeg ku fylde hele min garderobe med Carmakoma!

Da jeg først 'opdagede´ Carmakoma, tænkte jeg: Hvorfor har den her hjemmeside ikke altid været en del af mit liv? Så havde det været meget nemmere at fylde sin garderobe med tøj man følte sig velklædt og lækker i. Lækkert design, lækker kvalitet! Syntes det er meget overskueligt at finde et passende størrelse, og det tøj jeg har bestilt her passet perfekt. Og det var super hurtigt leveret.

Jeg giver 4 ud af 5. Grunden er, at jeg syntes der er mange modeller med taljebånd/bælte eller bare arme, hvilket ikke lige er mine favoritter.

Carmakoma Details

Carmakoma designs trendy fashion clothing for curvy, plus sized women. With carmakoma’s fashionable clothing women with curves have great opportunities to enjoy their beautiful body and mirror.

Visit CARMAKOMA

Write to: info@carmakoma.com