CARMAKOMA reviews

CARMAKOMA reviews

9.1

FANTASTISK med Carmakoma

Carmakoma har gjort min garderope spændende, trendy og up to date igen. Har ellers svært ved at finde tøj.....ikke til min strørrelse, men til min størrelse og hvor det er trendy samtidig.
Min garderope indeholder alt fra Jakker, bukser, kjoler og skjorter. Jeg har tøj både til hverdag og fest, det er fantastisk at klæde sig på igen :-) Jeg føler mig smart og med op moden.
Carmakoma er LIGE mig.

Lækkert, lækkert, lækkert!!!!

Carmakoma laver fantastisk tøj i god kvalitet der får mig til at føle mig normal. Jeg har altid været en str. 44-46 og det er fedt at være en str. s og ikke få at vide at "det tøj har vi ikke større" som ofte sker i andre tøjmærker.
Tøjet lever fuldt op til mine forventninger og deres service med perfekt fit gør at man ikke selv skal gætte hvilken størrelse man er.

Kvindeværdigt tøj

For 4 år siden stiftede jeg for første gang bekendtskab med Heidi som stod på deres stand ved messen i Fredericia og anede OVERHOVEDET ik hvad Carmacoma var/er. Det ved jeg så nu. Det er det mest lækre klædeligt tøj til piger/damer fra str 44- op. Det er cool, sexet, følger trenden. Hva kan jeg sige det er SUPERB! Deres service når man handler online er tip top og hurtig levering . Ydermere er det anbefalelses værdigt at minde om deres kollektion salg hvor man kan gøre SÅ mange fede køb. Når man som jeg er på kontanthjælp er det på de tidspunkter, hvor jeg kommer hjem og føler mig HELT speciel og lækker når C tøjet glider ned over min krop. Jeg føler mig lækker! Så klæder skaber virkelig mennesker! Det ER Carmakomalicius!

Perfekt!!

Helt igennem perfekt handel. OG super fedt tøj - det eneste minus er prisen... :)

Go karma-med carmakoma

Fedt tøj, spændende design, go kundeservice.Hurtig levering. Ingen problemer ved returnering.
Priserne er i den lidt høje ende, men tøjet er super kvalitet og holder godt ved vask.
Go kundeservice - Kunne dog godt tænke mig lidt nytænking ved returnering af varer, ex en pakkelabel med i kassen, en returpose, hvis man ønsker at retunere noget af tøjet.

U.G, MED KRYDS & SLANGE ;)

Nem og overskuelig hjemmesiden, super lækkert tøj og hurtig betjening;)
Vil til vær en tid anbefale den til andre!

Fedt mærke og fantastisk service

Jeg har efterhånden købt en del tøj fra carmakoma´s hjemmeside og nogle gange sker det at tøjet ikke passer, men de har altid været søde at sende en ny størrelse og super hurtigt. Fantastisk tilbud i også har når i sætter tøjet ned. det er jo slet ikke til at stå for.

Ikke mindre end fantastisk

Jeg har op til flere gange handlet hos Carmakoma, og har altid haft meget posetive oplevelser, super fine designs, dejlig kvalitet, god og nem hjemmeside der er lige til at gå til, og ikke mindst en super hurtig levering. Det er bestemt ikke sidste gang jeg har handlet hos Carmakoma.dk

Fik ikke varen alligevel

Jeg bestilte en cardigan, pengene var trukket og jeg glædede mig til at få den. Glæden var dog kort, efter et par dage fik jeg en mail om at den var blevet udsolgt og at de ville føre pengene tilbage på min konto. Det var der heldigvis ingen problemer med. Min irritation går udelukkende på at jeg ikke fik den lækre cardigan. Det er ret hårdt når man nu gik og troede den var på vej, jeg havde jo allerede planlagt flere måder at bruge den på. Den dag jeg bestilte den, var den stadig til salg i min størrelse herefter. Først dagen efter var den udsolgt. Derfor troede jeg bestemt at jeg ville få den.

super lækkert dansk design

Fedt design, men ret dyrt desværre. Der har desværre begge gange jeg har bestilt været fejl i ordren :( enten er det kommet i den forkerte størrelse eller den forkerte farve. Heldigvis er deres kundeservice rimelig nem at komme i kontakt med og de får det klaret. Men det er surt at skulle på posthuset og sende retur, når nu man handler over nettet, for at det skal være nemt.

Nu var der en anden der nævnte størrelser, jeg ligger også midt imellem jeres bukse størrelser. Medium kan ikke lukkes, large falder ned selvom de er lukkede?!? Måske skulle der være lidt mindre spring imellem?

Hej Michelle,
Mange tak for anmeldelsen og rosen omkring vores design.
Din kommentar omkring størrelser samt fejl i leveringen er noteret ned.
Mange hilsner
Carmakoma teamet
// Heidie Lykke
Kretiv direktør.

Chic's

Hørte om Carmakoma for halvandet år siden og har siden fyldt skabet med deres fede fede kjoler og andre lækre Styles.. Endelig nogle designere som TØR gøre en forskel for alle os Quinder med flotte kurver..
Knus Mariann

super service

både pr. telefon og mail er der super service. Hurtig ombytning af varer til den rigtige størrelse. Kan kun anbefales

RockChik with curves

Super fedt design med kant, og altid med fede detaljer.
Forelsker mig altid i flere designs hver sæson. Super service, og hurtig ekspedition.
Ligger desværre mellem to størrelser i jeres bukser, derfor får I ikke den sidste stjerne.

Hej Henriette,

Mange tak for din anmeldelse.
Og tak for kommentar omkring størrelsen.
Mange hilsner
Carmakoma teamet//

Great quality

I have bought a lot - and by that I mean 27 pieces - from Carmakoma, skirts, jackets, dresses and sweaters and I absolutely love every piece.

The only negative thing I have to say is that sometimes the clothes are not "true to sizes".

Dear Lovisa,

Thank you for your comments. And so lovely to hear that you have so many carmakoma Pieces!
Regarding the sizes - I hope that the size specifications that we have been doing from our Autumn/winter collection for each style will be helpfull for the future shopping.
Kind regards
the carmakoma team
// Heidie Lykke
creative director

Elsker Carmakoma tøj <3

Jeg tror jeg er blevet en rigtig Carmakoma pige på den fede måde.
Jeg har efterhånden rigtig meget tøj fra jer og glæder mig hver gang til at modtage tøjet da det ligger i lækker stoftaske og dufter fantastisk. Har haft en enkel reklamation, men hvor har man ikke det. Hver gang jeg kommer i Carmacoma tøj får jeg altid gode komplimenter. Desværre er tøjet for meget til min pengepung (men sådan er det når man ønsker sig god kvalitet) Derfor er det som regl udsalgsvare jeg må købe.

Super lækker og trendy!

Har købt flere ting hos Carmakoma, og det har altid været 100% i orden! De er altid med på hvad de nye trends er, og tøjet er lavet så det passer til os med lidt former! Super lækker hjemme side! <3

The best plus-size clothing range available anywhere

Carmakoma's clothing is gorgeous, well made and seriously fashion forward. Plus size clothing can be so depressing for larger women under 50 but Carmakoma provide such an awesome and edgy range of stuff that I feel that regular sized women are missing out!

Lækker lækker

Har handlet ved jer en gang på udsalg. Hurtig var det lækre tøj hjemme ved mig og elsker det - lidt dyrt, men kvalitet og pris hænger jo sammen ;-)

Super lækker hjemmeside, lækkert tøj, men lidt i den dyre ende:-)

Jeg har ofte været inde og "snuse" på carmakomas hjemmeside, da jeg synes tøjet og konceptet er super lækkert. Jeg købte for første gang noget, 2 kjoler, i sommer og dem er jeg vildt glad for. Jeg købte dem på udsalg og jeg vil nok kun komme til, at handle når der er udsalg, da jeg synes prislejet er lige dyrt nok. Desværre betyder det, at der tit er udsolgt i min størrelse.
Jeg synes det er rigtig skønt, at der endelig er kommet et tøjmærke i store størrelser, der kan konkurrere med de (få, kedelige og konede) mærker, der var der i forvejen.

Cool og edgy stil

Carmakoma er dyrt, men dejligt :)
Det er nok det eneste plus size mærke herhjemme som kan levere varen sæson efter sæson. Her er ingen mormormønstre, bukser med bootcut eller kedelige faconløse toppe. Stilen er edgy og cool.
Gotta love it!

Carmakoma Details

Carmakoma designs trendy fashion clothing for curvy, plus sized women. With carmakoma’s fashionable clothing women with curves have great opportunities to enjoy their beautiful body and mirror.

Visit CARMAKOMA

Write to: info@carmakoma.com