Carolinebjerring reviews

Carolinebjerring reviews

6.7

Havde fået oplyst en pris på 300 da tiden blev booket men skulle af med 500 da vi var færdig og eneste forklaring var at at hende jeg havde booket ved måtte have sagt forkert

Fik vokset mave og bryst hvilket var et okay resultat men her dagen efter er der kommet en del blod udtrækninger (blå mærker) og der sidder stadig en del hår øverst på brystet.

God og hurtig service

Jeg har købt en parfume på carolinebjerring.dk.
Den var sendt næste hverdag efter købet, og var godt og forsvarligt pakket ind.
Og jeg fik også en lille prøve af en produkt med pakken. En lille overraskelse, som man altid godt kan lide. :)
Mange tak for det, vil gerne anbefale jeres net shop til andre.

Acceptabelt

Jeg havde høje forventninger til den ansigtsbehandling, jeg havde bestilt, der desværre ikke blev indfriet.
Positivt - min behandler virkede meget kyndig og hendes analyse af min hud lød helt rigtig i forhold til hvad min egen oplevelse indtil da havde været.
Negativt - jeg fik en irriterende fornemmelse af at mersalg var i fokus. For 100 kr. ekstra kan du ..., skal jeg ordne dine bryn, det koster lige xx... , og dertil iveren efter at sælge produkter efter behandlingen. Jeg sagde ja til at få rettet bryn, men det var ikke vellykket, kom derfra med tynde streger selvom jeg havde bedt om kun lige at få rettet formen.
Alt i alt ikke noget specielt, jeg har fået bedre behandling andre steder i byen.

Super professionelt! Super lækkert!

Caroline Bjerring får fem stjerne fordi stedet holder hele vejen. Professionalisme og lexfaktor i skøn forening.

Service til perfektion!

Altid en hjemlig hygge og masser af smil til kunden :)

Den ultimative selvforkælelse!

Jeg har efterhånden været forbi Caroline Bjerring & co. 4 gange, samt anbefalet det til familiemedlemmer og veninder. Der er også blevet givet gavekort, for det er simpelthen for godt til ikke at dele.
Det er virkeligt et sted, man har lyst til at vende tilbage til. Super service, dejlig atmosfære.. Helt overskudsagtigt er pigerne også søde til at give små extra-treats såsom håndmassage eller øjenmasker, hvis tiden tillader. Og tid til en, det har de altså.

Min anbefaling har de i hvert fald :)

En skam der ikke er flere stjerne at gi af!

Jeg kan kun give Caroline Bjerring mine varmeste anbefalinger!
Det er det eneste sted jeg går hen hvis jeg skal handle cremer eller ha behandlinger!
Caroline har de bedste og sødeste piger ansat! De går 100% op i Deres job, og udfører deres arbejde til UG!
Stedet er så lækkert og indbydende, og priserne er noget alle kan være med til!
Så næste gang I skal til kosmetolog, så er Caroline Bjerring i Vejle stedet I skal vælge!

Så bliver det ikke bedre!

Her er man i de bedste og kyndigste hænder. Service er i top og omgivelserne er helsebringende i sig selv. Stort udvalg af virkelig gode produkter og behandlinger.

Super behandling...

Dejligt sted at komme. Super service, gode omgivelser og dygtige piger.
Og en fin onlinebooking, så man kan bestille tid når man lige sidder med kalenderen og planlægger.

Kosmetolog Caroline Bjerring Details

Visit Carolinebjerring