CarpetVista.dk reviews

CarpetVista.dk reviews

9.6

Hurtigere kan det ikke gøres

En helt igennem perfekt handel hos CarpetVista. Bestiller kl. 14 tirsdag og mit tæppe leveres 24 timer senere af UPS. Sådan skal det gøres!

Tæppet lever fuldt op til forventningen, tilmed til en yderst acceptabel pris - farverne virker dog en anelse mørkere i forhold til billederne i web-butikken.

Vi er ikke i tvivl om, hvor vi kigger hen, næste gang vi overvejer nyt tæppe.

Fantastisk service

Vi fik gode råd (og hurtigt svar) fra CarpetVista, da vi sendte et billed ind af rummet hvor vi manglede et tæppe. Vi bestilte søndag og tirsdag lå tæppet på gulvet. Hvad mere kan man ønske sig?

Troværdig.

Jeg bestilte søndag. Kunne på min bestillings seddel følge min varer. Fik den tirsdag middag. Hurtigt let og enkel. Gør det helt sikkert igen. Billedet og beskrivelse af varen er troværdig.

outstanding

Vi har modtaget varerne og alt er ok.Fantastisk hurtig levering

superservce

varen blev leveret dagen efter den blev købt.den service findes ikkemange steder.

To dage efter at jeg havde bestilt mit tæppe på nettet, blev det leveret på min adresse. Tæppet var præcist som jeg havde forventet ud fra billedet

Jeg anbefaier CarpetVista

Har købt flere tæpper hos jer er fuldt ud til freds både med leverancen og tæpperne

Overbevisende kvalitet

Bestilte et kelimtæppe fredag og mandag formiddag blev det leveret. Tæppet lever op til forventningerne i forhold til beskrivelsen på hjemmesiden.
Og så til en utroligt attraltiv pris.
Det er vores andet, men ikke sidste køb.

God hjemmeside og support samt hurtig levering

Har handlet der 4 gange, og er yderst tilfreds.

Det bliver ikke bedre

God service og hurtig levering

Billedet passer til virkeligheden

Et dyrt tæppe som jeg har holdt øje med, kom på tilbud. Købte det søndag og fik det leveret tirsdag. Dejligt hurtigt. MEN leveringen foregår i arbejdstiden, det kan være en umulighed at være hjemme pga arbejdet, leveringen er ikke muligt på min arbejdsplads. Kunne ikke få en ca. tid fra UPS. Så den hurtige ekspedition bliver desværre ophævet af den servicefattige levering.
carpetvista.dk

Reply from carpetvista.dk

Hej Karin,

Det gläder oss enormt att du är nöjd med din matta och vår service! UPS levererar mellan 09:00 - 17:00 och därför väljer många av våra kunder att ta emot leveransen på sitt arbete, vilket kan vara en möjlighet för dina framtida beställningar. Vår kundtjänst står alltid till ditt förfogande ifall du har frågor före, under och efter din beställning.

Med vänlig hälsning,

CarpetVista Support

Super hurtig ekspedition

Bestilte 2 tæpper lørdag har fået dem leveret idag tirsdag og de er præcist som beskrevet og vist på billederne, ydermere til en rigtig god pris. Kan varmt anbefale Carpetvista.dk.

Hurtigt leveret!

Fandt et billigt tæppe som var hurtigt leveret efter bestilling!

Det eneste minus er at hvis ikke man har et arbejde hvor det er tilladt at modtage pakker, så skal man tage en hel dag fri, da CarpetVista.dk ikke leverer til Pakkeposten, da de bruger UPS.

Lave priser og hurtig levering

Jeg har flere gange og over flere år købt tæpper af forskellig art hos CarpetVisa, og jeg har altid været tilfreds med tæpperne. Pris og kvalitet hænger fint sammen.

meget flot tæppe. skønne farver

Super service.

Nemt, bekvemt og hurtigt

Tæppe lever fuldt ud op til forventningen, utrolig hurtig levering og god service.

God kvalitet og hurtig levering

Altid god kvalitet, god service og hurtig levering. Det er her man skal købe sine tæpper.

exellent service

Det kan være svært at vurdere farver og kvalitet på nettet. Jeg fik derfor en aftale om at besøge CarpetVistas showroom og blev der modtaget meget venligt og imødekommende..
Der opstod imidlertid et problem, da jeg skulle betale, da man ikke i virksomheden tager imod kontantbetaling og ikke har en kortlæser. I stedet lånte jeg en computer for at betale via nettet, men det endte med ikke at kunne lade sig gøre pga. en manglende sikkerhedsfil. Vi prøvede på flere computere, men det endte med at jeg måtte betale, da jeg kom hjem, hvorefter tæppet blev sendt til mig.
Alle på kontoret var meget frustrerede over ikke at kunne hjælpe mig, men det var et mindre irritationsmoment, som blev opvejet af deres venlighed.
carpetvista.dk

Reply from carpetvista.dk

Hej Lisbeth, tack för att du tagit dig tid att kommentera ditt köp hos oss. Vi beklagar verkligen att ditt kort inte fungerade på någon av våra datorer när du besökte oss. Vi har rest frågan med vår inlösencentral och hoppas liknande situationer inte ska inträffa i framtiden. Det gläder oss att ditt kort fungerade utan problem från din egen computer. Vi hoppas att du kommer att bli riktigt nöjd med din nya matta! Med vänlig hälsning, Carpet Vista Support.

gode produkter - god service - hurtig levering

Bestilte et kelim patchwork tæpper samt 2 x tæppeunderlag en fredag og inden da stillede nogen spørgsmål via mail til CarpetVista.dk som blev besvaret med det samme..leverancen fandt sted den følgende tirsdag med UPS og levede op til forventningerne...Vil være dejligt hvis alle Webshops var som CarpetVista.dk

Super service!

Jeg havde mulighed for at bruge den nødvendige tid på nettet til at finde præcis det tæppe, der ville passe til mit hjem. Let at bestille, og tæppet ankom dagen efter. Flot kvalitet, fint indpakket, meget tilfreds!

Det største udvalg af tæpper på markedet!

30 dages returret

GRATIS LEVERING OG RETUR