CARSound Bilstereo reviews

CARSound Bilstereo reviews

6.2

Top klasse installation og kompetance

Carsound Roskilde er mit favorit sted at handle når det gælder bil hifi. Jeg fik installeret 4 højtalere, lyddæmpning i 4 døre + bagklap, installation af forstærker, kondensator og 2DIN auto radio. De har helt styr på isenkrammet og er helt vildt kompetente. Der er ikke det de ikke kan lave. De er MEGET professionelle og stadig med begge ben på jorden. Jeg har altid handlet med Rasmus i Roskilde og har på intet tidspunkt måtte komme retur pga. forkert vejledning eller brok over det udførte arbejde.
JEG KAN KUN ANBEFALE CARSOUND ROSKILDE!
Mvh Thor.

Service langt over hvad man kan forvente!

Købte anlæg og højtalere, men da der var problemer brugte carsound i Odense, 2½ time på at løse det uden betaling, selv om fejlen ikke var deres, men helt min egen. Fik en helt uovertruffen god servide og fik løst problemet. Ingen tvivl om at jeg gerne handler der igen og anbefaler dem til andre.

Holbæk og Hillerød har super professionel service

Har fået lavet flere specialopgaver og minteringer i Holbek. Der bliver ikke gået på kompromis med NOGET som helst. Selv hvad der ligner ligegyldige og/eller skjulte detaljer laves med den ypperste professionalisme og kærlighed til godt håndværk.

Det er topkvalitetsarbejde når det er bedst, og de mange års erfaring skinner igennem i alt hvad der røres ved.

Anbefales uforbeholdent!

Defect with the product and unwilling to cover the cost for damage caused

The radio came with a faulty cable, which caused damage to the cables in the car. Carsound is unwilling to cover the cost of the damage. Rather pay more and shop locally.

Reply from CARSound Bilstereo

Hi Michael

Are You sure Your Business was with us here in Denmark (carsound.dk)?
I can't see that we have a "Michael Mullahy" in our system.
If so, could You please give me Your order or invoice Number and I will follow up on it, right away.

Best Regards,

CARSound Bilstereo

Dårlig service.. fra roskilde afdelingen.

Ingen professionelisme fra personalet, carsound i roskilde ringer aldrig tilbage og jeg mener aldrig tilbage nu det 4 gang de skulle ringe tilbage, dog ingen tilbagekald.
Mine højtalere har været på vejs i 2 måneders tid, og hver gang jeg ringede havde de en ny undskyldning.
Da jeg kommer ud i butikken, virker de rigtige smarte i replikkerne (nærmest truende).
Kan ikke anbefale carsound i roskilde..

HOLD JER VÆK fra de amatører.
Dog kan carsound i holbæk anbefales, de virker ikke som nogen ''bong hoveder'' som dem i roskilde.. De har meget mere styr på tingene derude.

Reply from CARSound Bilstereo

Hej Andreas
Det er vi naturligvis kede af at høre, men vi har netop talt med afdelingen i Roskilde og de har ikke noget stående i dit navn "Andreas N. Nielsen".
Står ordren i dit navn? Hvilke højttalere er det du venter på?
Har du evt. dit ordrenummer eller telefonnummer?...så kan jeg søge efter din ordre med det samme.

RIGTIG RIGTIG GODT!

Bestilte forleden komplet anlæg + montering ved Carsound Odense til min nye Kia Rio, og må sige at jeg er 110% tilfreds med resultat og service! fik et rigtig godt tilbud, det hele gik smertefrit, og fik rigtig god service og vejledning under monteringen :)
Kan klart anbefale Carsound Odense! :)

Mvh: En tilfreds kunde

Dårligt!

Havde bestilt en kondensator på juleudsalg hvor de blev ved med at rykke datoen, hvor jeg så endte med at få den d. 13 januar, da jeg så åbnede den mest irriterende indpakning op, var det er forkert vare.. og nu går der så 14 dage før jeg får min rigtige vare..

De gør det skam lige en gang mere!

Har handlet ved Carsound og i første omgang fik de sendt et forkert produkt, men efter jeg havde forsøgt og få kontakt med dem for 1½ måned siden (efter skrevet anmeldelse herinde kunne man få forbindelse igennem til dem) fandt vi frem til at de skulle sende det korrekte produkt.. men når man forbliver lidt naiv og tror på dem venter man spændt og der er ikke kommet det mindste ud af det udover jeg ved det er sidste gang jeg handler hos dem.

kan IKKE anbefales over webshop

Service i særklasse hos Carsound Hillerød

Lige meget hvad man kommer kørende i og hvor dyb pengepungen er, er servicen skruet helt til tops. Ejeren er snaksagelig og meget behjælpelig med at få delt sin erfaringer. Kvaliteten af service og produkter hænger sammen !

100 % fantastisk service

Jeg var blevet sendt til Carsound i Roskilde, da en anden elektronik forhandler ikke kunne hjælpe mig. Der stod jeg med en totalt ubrugelig bilradio, som jeg havde fået foræret, og straks hjalp Micki med at finde en model, der passer til mit lille, men nødvendige behov for radio. De havde ikke kablet hjemme, så Rasmus sprang uden et ord ind i bilen og begyndte at rode med ledningerne og lodde løs. 30 minutter efter kunne jeg køre derfra, med radio, mikrofon indstalleret til trådløs telefoni og instruktion i brugen af det hele. Tusind tak til Rasmus og Micki for en service mange andre butikker kunne lære noget af. Og tilmed er det langt billigere at købe og få installeret radio hos dem end hos en bilforhandler/værksted.
Kan varmt anbefale de glade drenges ekspertise i Carsound Roskilde!!
Anette Lyngsø, Roskilde

Super Betjening

Har lige været i Carsound i Odense igen, ikke første gang jeg handlede der, men bestemt heller ikke sidste, meget dygtig og venlig betjening, da jeg havde nogle monteringsproblemer ringede jeg bare ind, fik super vejledning over telefonen, og købte udstyr lever mere en rigeligt op til det lovede. Har du ikke handlet her, SÅ PRØV DET:-)
Tak for hjælpen til Per og Kasper
Mvh Anders Nielsen
Bilplejen.dk
Odense

Jeg sendte sidste mandag en en aktiv forstærker til reperation. Tirsdag modtog Carsound produktet, og onsdag kunne jeg hente en helt ny forstærker på posthuset. Super god og ekstremt hurtig service! Det samme var i øvrigt tilfældet, da jeg købte forstærkeren for et par måneder siden. Kan helt klart anbefales!!

Lang leveringstid og ringe service!

De lover mere end de kan holde. Det har nu indtil videre taget en uge for carsound at sende min ordre fra odense. På trods af de på hjemmesiden, lover at varen bliver afsendt samme dag hvis der afgives ordre inden kl 14. Bestemt sidste gang jeg bruger deres netbutik.

Noget amatøragtigt

Hej.
Har lige bestilt diverse kabelsko over nettet.
1. Efter at have kæmpet mig igennem den nok mest irreterende indpakning jeg til dags dato har oplevet, måtte jeg konstaterer at pakken ikke indholdt det jeg havde bestilt. Jeg havde bestilt kabelsko til 20kvmm. fik til 35kvmm. Der var ligeledes ikke de spadestik til højtaler jeg havde bestilt..
Alt i alt står jeg tilbage med en NOGET mellemfornøjet fornemmelse af Carsound.
mvh. Lars Buch

God vejledning og service

Købte et sæt højtalere + div, og fik utrolig god vejledning mht køb og installation. Kan anbefale at handle car-fi her da de ved hvad de taler om.

OK - udsalg gav lang behandlingstid og svartider

Jeg købte et kabel til min bil og modtog en helt forkert vare (en anden kundes varer). jeg kontakted dem flere gange på mail, uden svar. Herefter prøver jeg at ringe og kommer også igennem efter et par forsøg. Her får jeg at vide at de vil kontakte den anden kunde der havde modtaget MIN vare, så vi kunne sende til hinanden i stedet for at sende tilbage til butikken for at de kunne sende ud. Jeg hører herefter intet i meget langtid og modtager uden varsel min vare. Det viser sig at det er den forkerte varer jeg har bestilt ( det er min egen skyld) Jeg sender det hele tilbage inkl den anden kundes varer som jeg stadig havde. Efter et par dage modtager jeg beløbet for hele mit køb. Muligvis skyldes det lange og besværlige købsforløb at jeg købte lige da de havde udsalg, men hvis der ikke er ressourcer til at håndtere sådan et udsalg skal man lade være.

2 stjerner for mit køb. 1 ekstra stjerne for jeg har på fornemmelsen at de HAR styr på tingene men at jeg ramte et dårligt tidspunkt.

Undgå butikken i Roskilde

I siste uge bestilte jeg tid hos Carsound i Roskilde til i dag kl. 10.
De skulle tage mit nuværende anlæg ud og sætte et andet i. Jeg mødte op kl. 10 til en lukket butik.........

Jeg har i skrivende stund ringet 18 gange uden at få fat på andet end en optaget tone eller telefonsvarer.

Det er alt for ringe og helt uacceptabelt. Derfor vil jeg ikke anbefale butikken i Roskilde til nogen som helst.

Fair nok hvis der er sygdom, men så må man sgu ringe sine aftale op og aflyse.

Update:
Nu har jeg for anden gang i dag taget turen fra Lyngby til Roskilde. Bare for at komme til at tale med dem.
Han var blevet forsinket ???? så kontakter man da kunden som det allerførste man kommer frem til arbejdet ????
Det er kun blevet bekræftet at de i hvert fald ikke er seriøse ej heller får de lov til at røre min bil.
Til Carsound
I behøver ikke kime mig ned nu ? skaden er sket og jeg ønsker ikke hverken flere undskyldninger ej heller mere kontakt med jer.

dårlig service

for ca 1 år siden har jeg købt en autoradio af mærket kenwood . efter bare 1 mdr får jeg problemer med Bluetooth håndfrie. jeg ringer til butikken flere gange uden held. så tager fri fra job og køre ud til dem. her får jeg besked på at jeg må læse brugervejledningen.
det blev jeg så ikke klog på.
jeg finder så selv en person som ved lidt om det og det bliver så fikset.
nu har jeg fået det problem at Bluetooth ikke virker igen og den viser erro ..
jeg ringer op mod 5 gange før jeg for en medarbejder. jeg forklar så mit problem og får så besked på at jeg må læse brugervejledningen.. DÅRLIG SERVICE.
jeg købte nettop denne radio fordi den har Bluetooth håndefrie og synes nu at jeg har smidt 2800 kr ud af vinduet.
SKAL ALDRIG HANDLE DER MERE..

Elendig service

Jeg bestilte lidt anlæg til bilen for en uges tid siden, som mange andre har jeg også bare fået "Din ordre er modtaget" mailen. Jeg finder mig så noget billigere om søndagen i form af et lettere brugt anlæg og vil have Carsound til at annullere ordren. Jeg skriver til dem mandag for at få dem til at annullere min ordre, men jeg hører intet fra dem, onsdag ringer jeg til dem 5-6 gange i løbet af dagen med telefonsvareren "Vi har travlt med at betjene vores kunder" (Internetkunder er tilsyneladende ikke deres kunder). Jeg skriver igen, venter til torsdag, stadig intet svar med en bekræftelse af annulleringen. Torsdag eftermiddag ringer jeg 6-7 gange igen, den 6. gang er der optaget, så der er altså nogen i den anden ende. Jeg giver manden 10 min til at få snakket færdig, hvorefter jeg ringer igen. I mellemtiden har den kære "leder" af deres butik/lager i Odense valgt at slukke sin telefon 1 time inden deres lukketid! Jeg tager fat i min bank for at høre muligheden for at blokere det reserverede beløb, men Carsound SKAL selv indgive en annullering af det reserverede beløb og oveni hatten har de reserveret det i halvanden måned.

Det skal også lige siges at jeg både har snakket med Holbæk og Hillerød og fik fat i dem i første forsøg, det kan altså godt finde den grønne knap på telefonen.

Servicen er jeg meget meget utilfreds med. Et svar fra den virksomhed man køber fra, burde man som minimum kunne forvente som kunde.

Jeg er normalt ikke en der hænger firmaer ud på nettet, men dette er bare frustrerende. Det skal lige siges at jeg har handlet med Carsound Hillerød før og der er servicen i top. En god ide er at overveje at finde en af deres fysiske butikker og holde sig langt væk fra deres internethandel, alternativt så find en anden internetbutik!

manglende vilje til at hjælpe

Jeg købte en autoradio ved CARSound. Den "dyre" Sony, som de selv anbefaler.
Med tilbehør løb den op i godt 3000 kr. det er for mig mange penge for en autoradio. Den har så det problem at Dab funktionen ikke virker og bluetooth virkede kun i ca 2 måneder. Efter gentagne gange at ha forsøgt at ringe CARSound op, samt sendt 3 mails, må jeg så konstatere at CARSound absolut ikke vil hjælpe hvis deres varer går i stykker eller er defekte. Ingen svarer på telefonen eller ringer tilbage og ingen besvarer mailen. Så vil aldrig mere købe ved dem og vil klart anbefale at folk tænker sig om inden de køber ved CARSound.

CARSound Bilstereo Details

CARSound Bilstereo - 8 specialbutikker og DK’s største online bilstereobutik! Levering fra dag-til-dag. Vi handler kun med lyd til bilen!

Visit CARSound Bilstereo

Call us on: +45 70 70 70 47