Carstensmc reviews

Carstensmc reviews

5.4

1 pris oplyst 1 pris slået ind.

Kører ud til carstens mc for at bestille et choker kabel til min mc (50km) får så nogle priser oplyst ca 180kr for orginal kabel og 160kr for uorginal, fint fint kan få det til ca 110kr på nettet, men man støtter jo gerne den lokale mc forhandler, så bestiller orginal kabel, 3 dage senere går der en sms ind og kører ud for at hente kabel sætter dankort i, og prisen ligger på 350kr. brokker mig så lidt, men får så afvide at det var et gammelt katalog de havde oplyst mig prisen fra + der kom også lige moms, så prisen var 350kr ellers kunne jeg bare lade vær med at købe det.

Dårlig oplevelse.

Jeg har haft nogle få gode oplevelser dette sted, som er blevet total overskygget af nogle ekstrem dårlige oplevelser.
At en mekanikker køre 300 km/t (målt med skjult GPS-optager) på min nye Busa, for at teste udsvinget på temperaturmåleren, er helt uhørt. Det kostede kassen i slitage + ½ tank benzin. Derefter (efter 40 minutters kørsel) at aflevere motorcyklen med flg. bemærkning; ”nej, den fejler ikke noget”. Men det gør den … stadigvæk. En garantireparation jeg selv må fixe.
Dette var det dummeste de gjorde, men der har også været andre hændelser, som jeg skal undlade og nævne. Nej, jeg kommer der aldrig mere.

Flot forretning

Det er en flot forretning med masser af motorcykler for en hver smag og det stort udvalg af beklædning og hjelme , og som noget rimeligt nyt har de også almindelige cykler , og de har også nogle dygtige mekaniker der med smil på læberne hjælper med at løse mekaniske problemer , og deres mc sælgere er altid imødekommende og hjælpsomme med gode råd .

Is Carstensmc your company?

Carstens MC Carsten Lauridsen Details

osCShop, hurtigt - effektivt - nemt. Det bliver ikke meget nemmere at vedligeholde, redigere og administrere sin hjemmeside!

Visit Carstensmc

We live here: Jeppe Skovgaards Vej 13