Carxperten reviews

Carxperten reviews

8.2

God pris og hurtig levering

På trods af den travle juletid fik jeg varen i løbet af et par dage. Intet at klage over, jeg handler der gerne igen.

En kanon god forhandler!!

kanon god service og dejligt at der er nogle der ved hvad de snakker om. manglede noget til og montere mine højtaler med men vi fandt en løsning og de sente det jeg skulle bruge og fil højtalerne til en god pris også. kan helt klart anbefale dem!! så vis i skal have anlæg i bilen så få en snak med dem og få sat noget ordenlig anlæg i jeres bil...

hurtig på aftrækkeren

I en sidste øjebliks inden jul bestilling nåede pakken frem til stor fornøjelse. Eftersom vi ikke fik udleveret track and trace nummer og vi ikke var sikre på om pakken var blevet sendt, ville vi lige have fat i CarXperten.

Efter lidt problemer med at komme igennem fik jeg fat i en flink medarbejder/ejer der vidste hvem jeg var med det samme efter jeg præsenterede mig. Hurtig, venlig og personlig betjening over telefonen.

Jeg anbefaler CarXperten at udsende track and trace nummer når det er i hus, og jeg anbefaler alle eventuelle kunder butikken varmt.

super super go butik

alt var som det skulle være..... har købt der flere gange..

Fremragende service

Carxperten.dk
Fik mine vare på aftalte uge dag, fantastisk vejledning telefonisk, kan varmt anbefales

Varen leveret præcis som lovet

Brud på købeloven

Citat fra handelsvilkår: "Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest et år efter du har fået varen leveret"

I købeloven står der at du har to års reklamationsret. Det skider CarXperten altså højt og helligt på.

De bryder ehandelsloven ved ikke at oplyse CVR nr. på hjemmesiden, hvilket gør det vanskeligt at starte en klagesag. Adressen på hjemmesiden stemmer ikke overens med den adresse hvor domænenavnet er registreret.

Bliv væk.

Visit Carxperten