CASANOVA Møbler reviews

CASANOVA Møbler reviews

8.8

Dårlig service hele vejen igennem

Det var første gang vi handlede hos casanovafurniture, og det bliver også den sidste! Vi bestilte både bord og lamper. Bordet var længere tid om at komme hjem til lageret end lamperne og i første omgang fik vi at vide, at der ville gå to uger. Men vi hørte intet fra casanovafurniture og tog derfor selv kontakt. Her fik vi at vide, at der ville gå yderligere to uger - og endnu engang hørte vi intet og måtte derfor kontakte dem igen. På dette tidspunkt var vores bord netop ankommet til deres lager, men der manglede en del til det. Vi blev tilbudt at få denne del i hvid, trods at bordet var sort!! Takkede derfor nej, og måtte atter vente. Derfor spurgte vi, om vores lamper var ankommet - det var de, men casanovafurniture tilbød på intet tidspunkt at sende dem til os inden bordet - det skete først, da vi selv spurgte. Da lamperne så ankom (4 ens lamper, hvor pærerne hænger frit), havde én ud af 4 lamper en anden typer pære. Vi kontaktede igen casanovafurniture for at bede om en pære identisk med de tre andre. Dette var imidlertid ikke muligt, da de angav at pærerne var en ekstra service, der fulgte med. Dette dobbelttjekkede vi med en anden møbelbutik, hvor vi selv købte den matchende pære, og de fortalte, at pæren er en del af lampen og derfor ikke en ekstra service.
Så alt i alt: Den dårligste kundeservice vi nogensinde har oplevet!!

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Helt som det skal være.

Prisen er rigtigt. Varen er, som man har bestilt og fremsendes/modtages allerede efter 2 dage. Fuld tilfreds.

Sådan burde alle butikker være

Købte hele 3 ting fra min datters ønskeliste... En ting skulle byttes og min datter henvendte sig en måned for sent, men Casanova byttede uden at blinke. Jeg elsker jeres flotte butik og jeg følte jeg var i New York eller Milano. Smukt Casanova.

Suveræn service!

Fantastisk service, stor fleksibilitet, gode priser og kæmpe udvalg - kommer med garanti til at handle hos Casanova Furniture igen... og igen og igen! Kan klart anbefales.

Fantastisk service og god hjemmeside!

Bestilte en Eames RAR limited edition stol, og havde den blot et par dage efter. Emailede frem og tilbage med personalet og følte mig venligt og godt behandlet. Stor anbefaling til Casanova. Der er ingen tvivl om hvor jeg bestiller fra næste gang jeg skal købe møbler.

Ingen problemer

Bestilte en gave der inde og modtog varen 2 hverdage efter.. Har handlet der inde flere gange og aldrig haft problemer..

Lynhurtig levering med vare som levende 100% op til forventningerne.

Lynhurtig levering med vare som levende 100% op til forventningerne.
Ikke sidste gang jeg har handlet der :-)

Fremragende service !

Efter at have handlet hos Casanova Møbler flere gange kan jeg kun varmt anbefale butikken. Deres service har været helt fantastisk hver gang, personlig og meget kompetent.
Fem store stjerner fra mig fordi Casanova altid har alt det lækre, og når man selv arbejder med noget helt andet, er det skønt man kan spørge nogle, der altid har styr på stilen!

Fantastisk service og hurtig levering ...

Kan varmt anbefale at handle med Casanova furniture... det er langt fra sidste gang for mit vedkommende :o)

Super god service!

Min mand og jeg købte en Eames RAR gyngestol til en rigtig god pris hos www.casanovafurniture.dk. Da vi modtog gyngestolen, opdagede vi, at der var en fejl i plasten i gyngestolen, hvorfor vi reklamerede til Casanova Furniture. Vi fik hurtigt svar på vores reklamation, og i løbet af en uges tid blev gyngestolen ombyttet til en ny.

Vi kan kun give Casanova Furniture vores varmeste anbefalinger!

Ærlige hele vejen igennem ...

Vi købte første gang møbler til vores nye hus i 2011 og fik problemer med spisebordsstole, der vippede. Selv om det var møgirriterende, så følte jeg mig hele tiden godt taget vare på og ikke mindst ærligt behandlet. Jeg fik lov til at bruge stolene, mens Casanova hjalp mig med at få løst problemet. Nu har vi siden købt både en Eilersen sofa, sofaborde og en Stingray gyngestol, uden problemer og til en fair pris. Vi er meget tilfredse og glæder os til at handle hos Casanova igen!.

Mvh. Mille

Ikke første, ej heller sidste gang...

Reelt ikke noget andet sted jeg har lyst til at handle mine møbler! Vildt flot og moderne butik, med alt hvad hjertet kan begære. God og overskuelig hjemmeside! Elsker hvordan I bare har ALT på lager. THUMBS UP!

ALTID PERFEKT <3

Kan kun give de varmeste anbefalinger!

Hurtig og serviceminded betjening

Bestilte varen, som blev afsendt samme dag. Virkelig god service og kundevenlige medarbejdere.

Rigtig god og hurtig service

Jeg købte Eames gyngestolen en tidligt morgen, og fik hurtigt efter en besked om, at stolen var klar til afhentning. Der var utrolig mange kunder i forretningen den dag, men vi blev alle mødt af smilende og venligt personale.
Jeg vil med glæde benytte Casanova en anden gang, og kan kun anbefale dem.

Meget hjælpsomt personale.

Rigtig god oplevelse med personalet og købsprocessen hos Casanova.
Købte en stol over nettet, og stolen var klar til afhentning med det samme. I butikken blev jeg mødt at smilende og meget hjælpsomt personale.
Alt i alt en perfekt oplevelse med denne virksomhed, som får topkarakter her fra. De kan kun anbefales...

Fuldt ud tilfreds!

Overskuelig hjemmeside, god service, hurtig ekspedition og en velindpakket vare.
Forventning til køb indfriet samt følelsen af omhyggelig behandling.

Fantastisk service!

Man skal lede længe efter så venligt og hjælpsomt personale. Problemfri bestilling og lynhurtig levering. Jeg vender helt sikkert tilbage!

Kan kun sige at man får en rigtig god behandling.

Her købt nogen Eames stole via Casanova, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg skal handle der igen.
Kan med god samvittighed sige at det er et godt sted at handle.

www.casanovafurniture.dk Details

Visit CASANOVA Møbler