www.casara.dk reviews

www.casara.dk reviews

It is not possible to review Www.casara.dk. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Pengene er trukket, butikken er lukket... og varerne aldrig afsendt!

Jeg har i dag indgivet en indsigelse til min bank for at få annulleret den uberettigede trækning på mit dankort.

pengene trukket, men har ikk fået nogle vare!!!

jeg har bestilt forskelligt tøj til ca 350 kr her den 12 juni, og idag den 20 juni har jeg ikk ku forstå jeg ikk har fået noget. Vil så ind og tjekke om jeg ka finde et tlf nr men ser at siden er lukket. Det er sku for dårligt. De ku i det mindste kontakte dem der mangler deres bestilling og som har betalt, og gi dem deres penge igen!!!

Butikken lukket - ikke fået varer eftersendt

Det er lidt pudsigt at læse de sidste 2 anmelselser af Casara - det er tilsyneladende systematisk at dele af ordrer ikke er blevet leveret, men lovet eftersendt og aldrig siden set.

Jeg har, præcis som en af de øvrige anmeldere her, fået lovet 2 Uld/silkeundertrøjer eftersendt 'i ugens løb' - der bliver forklaret at de 'har lavet helt nyt it system og det har drillet svært'. Umiddelbart lyder det jo fair nok, men det resonnerer ikke ret godt med den besked jeg i dag fik, da jeg skrev for at rykke for undertrøjerne: 'Webshoppen casara.dk er lukket og jeg vil gerne takke for den tid der har været.'

350 kroner ud af vinduet? Jeg ville gerne have skrevet til ejeren af Casara, men har ikke kunnet finde nogle kontaktinformationer.

/AH

Ingen svar, ingen varer, ingen penge retur

Jeg vil da også prøve om Casara vågner ved at man skriver en dårlig anmeldelse.
Jeg bestilte varer i starten af april. Jeg modtog de fleste varer undtagen 2 undertrøjer. Der var skrevet på fakturaen at undertrøjerne var i restordre og ville blive sendt efter en uges tid. Beløbet var dog allerede blevet trukket.... Der gik noget tid uden at jeg modtog noget og jeg sendte et par mails som blev besvaret med at der var forsinkelser og bla bla bla. Jeg fik lovning på en extra undertrøje som kompensation for at jeg skulle vente så længe og det lød jo meget godt alt sammen. MEN d 3. maj skriver jeg for 3. gang og rykker for svar, men denne gang er der ingen respons. Jeg skriver IGEN og IGEN. Uden svar. Simpelthen for ringe. Så giv mig dog de 85 kr tilbage hvis I ikke kan opfylde aftalen. Jeg er simpelthen rasende over den dårlige service.

Utilfredsstillende.

Jeg har 5 maj handlet hos Casara - heriblandt nogle skindfutter fra Melton til 149 kr. Pengene trukket d. 6. og jeg modtog ordren et par dage efter, men ikke skindfutterne, omend de havde trukket pengene. De skriver, at de har kludret i det og eftersender sidst på ugen. Jeg undrer mig over, at de allerede har trukket pengene, men har ikke tidligere oplevet noget negativt ved at handle på nettet. Jeg modtager IKKE skindfutterne og efter 2 mails og 2 telefonbeskeder, har jeg intet hørt.
Helt ærligt - at Casara vil gøre sig til tyv for 149 kr! Det er da ubegribeligt!
Det er min første og sidste ordre hos Casara!!!
Opdatering 27.05.2013: umiddelbart efter min anmeldelse her har jeg fået svar fra Casara og pengene retur. Derfor ændres der fra 1 til 3 stjerner.

Topklasse!

Min første børnetøjshandel på nettet. Jeg har ikke handlet på nettet før, da jeg synes den personlige betjening, man får i butikker er skøn. Men åbenbart får man også personlig og skøn betjening på nettet, når man handler på CASARA.DK. Med min levering var en sød, håndskreven besked, og det lyder måske ikke af meget, men det er ikke mange, der tager sig tiden til at skrive en venlig hilsen. Det elskede jeg, og jeg kommer til at handle mere hos CASARA. Tøjet var lige som det skulle være, leveringen hurtig, og jeg har ikke noget at sætte en finger på.
Jeg vil HELT KLART handle hos CASARA igen.
Tak for en dejlig oplevelse, og fordi du gør det personligt at handle på nettet :-)

God og hutig service :-)

Jeg bestilte søndag den 3. marts - tirsdag den 5. marts havde jeg varen. En fin sove/køredragt fra Joha. Der var en lille personlig besked med varen :-)

Jeg har kun godt at sige om Casara.dk. Den eneste anke er at der var et par dages forsinkelse på besvarelse på en mail jeg sendte til dem. Man får heller ingen besked når varen afsendes eller lign.
Ellers ingen problemer :-)

Udmærket

Bestilte 3 slags varer 18/1.
Spurgte via mail 30/1 om, hvornår varerne ville blive afsendt.
Spurgte igen 13/2 og fik svar 14/2 om, at nogle varer var i restordre.
Blev tilbudt gratis fragt som kompensation og modtog varer inden for et par dage, dog ikke dem, der var i restordre. Sælger havde desuden vedlagt et par ekstra ting som gave :-)

Fin mængderabat og hurtig levering

Kunne dog godt tænke mig at have fået en bekræftelse på at varen var afsendt. Men ellers en fin købs-oplevelse og handler gerne på denne hjemmeside igen :o)

fejl i levering, forlænget leveringstid..

... bestilte nogle dejlige Joha-ting (de har nok nettets største udvalg), fik en ordrebekræftelse med hørte ikke yderligere... Da jeg ringede til dem, fik jeg at vide at nogle af de tinge jeg havde bestilt ikke var på lager, men ville komme det samme dag. Derfor ville jeg modtage pakken dagen efter. Det gjorde jeg også! Men det var de forkerte undertrøjer, så nu returnerer jeg dem, så må vi se...

Fantastisk

Og så ville jeg bare lige tjekke kontants oplysninger igår og slog ned på denne butik. de får da 5 stjerner.

så kan vi jo se om der nogen der reagerer.

For ringe!

Hvis du bestiller det sikre så er casara en fin butik men hvis du måske vil returnere så er det ikke her du skal handle.
Jeg købte et regnsæt og en masse andre varer. Regnsættet var utæt ved første gang min søn havde det på. Returnerede det så med beskrivelse men hørte intet og har ikke fået pengene retur.
Det er fandme for ringe :(

Jeg er meget tilfreds:)

jeg har købt 4 stk.(ninna) kanin bamser til min søn.. De er så søde og i rigtig god kvalitet, hurtigt levering og rigtigt god service, og meget fint med den personlige hilsen.. kan kun anbefale casara.dk og har allerede gjort det:)

GØR DET IKKE!

Jeg har handlet rigtig meget på nettet, og jeg har aldrig været udsat for den behandling!

Jeg bestilte for et rimelig stort beløb efter at have tjekket de gode anmeldelser herinde.
Jeg modtog med det samme en ordrebekræftelse, og alt var tilsyneladende fint. Casara reklamerer med de pakker og afsender samme dag, hvis man bestiller inden kl 14.
Jeg bestilte en søndag, så det er fair nok de først gør det mandag.
Og mandag trækker de ganske rigtigt pengene, men jeg får ingen bekræftelse på det er afsendt.

Da der er gået et par dage skriver jeg får at høre om det er afsendt.
Intet svar.
Jeg skriver igen.
Intet svar.
Jeg skriver så jeg vil anullere min ordre, grundet manglende bekræftelse på afsendelser og ingen svar fra dem, selv om de havde hævet pengene med det samme.
Så får jeg et svar. De havde været på kursus, men nu skulle de tjekke op på det, det skulle være afsendt. Her er der så gået en uge. Okay, tænker jeg og venter. Så får jeg mail om at de have problemer med postdanmark. (Det har jeg aldrig været ude for før, på trods af utallige handler over nettet).
Jeg giver dem tvivlen til gode og venter. Der er nu gået 14 dage.
Jeg får mail om at de har fået pakken retur og de vil overføre pengene til mig snarest. Fint tænker jeg.
Der går en uge.
Jeg skriver hvor bliver de af?
Jeg får svar; de havde nogle problemer med at tilbageføre pengene, kunne jeg give dem mit kontonummer.
Okay, så, det får de.
Det er nu 14 dage siden.
De svarer ikke længere på mine mails.
Bedøm selv; Er det særlig troværdigt??!!

Så: GØR DET IKKE! Find en anden butik, der er til at stole på!

Fin service

Det er godt nok ved at være noget tid siden at jeg handlede hos jer men begge gange har været en fin oplevelse.
Jeg købte først et par bodyer og ville gerne have i andre størrelser som straks blev bestilt hjem til mig :)
Handlede igen senere og igen fin pris og service.

Fin levering.. Men dårlig service

Vi bestilte noget tøj, og da det dukkede op, så var der en fejl på tøjet. Det er jo hvad der kan ske.
Vi sendte derefter en mail, og den har vi så ikke fået svar på endnu og det er 3 dage siden. Da jeg ringede til dem, så fik jeg at vide, at deres edb system ikke virkede.
For mig virker det som om det er en virksomhed, der har travlt med at få tingene ud af huset, men ikke rigtig kan håndtere fejlsituationerne.. Man kun da som det mindste bare sende en mail om, at de ser på sagen. Men det er jeg jo bange for, at de ikke gør :(

Update 17/2. I dag har vi fået svar, og der er heldigvis ingen problemer med at få situationen ordnet. Desværre kunne vi ikke få byttet tøjet fordi de ikke har flere, men det kan de jo ikke gøre for. De sender en fragtpose, så de betaler også fragten, hvilket jo er fantastisk
Giver dem en stjerne mere, men stadig kun 3 stjerner for alt for langsom kommunikation. Det ligger måske på grænsen til 4, men informations-flowet for mig er bare så vigtigt når man køber over nettet, at jeg vælger kun at give dem 3.

Super hurtig levering

Det er første, men ikke sidste gang jeg handler hos Casara. Jeg bestilte varer mandag og havde det med posten tirsdag morgen!
Det kan da ikke gøres hurtigere :-)
Det lille håndskrevet kort gør det bare mere personligt.
Tak for en rigtig god handel.

Bedste side

Altid KANON service.....

Fint

Godt udvalg og fin service.

Casara.dk Details

Kig forbi Casara.dk. Vi har et stort udvalg af børnetøj og børnebøger for de 0-8 årige. Dag-til-dag levering og 14 dages fuld returret. Og naturligvis service med et smil.

Visit www.casara.dk

Write to: info@casara.dk