www.casara.dk reviews

www.casara.dk reviews

It is not possible to review Www.casara.dk. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Mange gode ting til vores nye små børn. Super hurtig levering.

Rikke

Altid rigtig god sevice hos Casara.dk. Har handlet der før, og gør det gerne igen.

Virkelig skuffet

Lavede en ordre på nogle tilbudsvarer som så viste sig at være udsolgt. Vi aftalte pr tlf at ordren ville blive sendt i august når de fik varerne hjem igen. Jeg har 2 gange kontaktet dem pr mail uden at få svar. Varerne er ikke dukket op, og det er idag d. 31/8. For dårligt

Edit: Jeg kan se de 3 ud af 5 varer stadig er til salg i shoppen

Hej Maria.

Det er en ringe trøst for dig, men det er da lærerigt for os at vide at i de svære tider vi har været igennem med ejerskifte og 2 omgange af oversvømmet lager/butik, ja da KAN vi altså også lave fejl. Beklager inderligt at det ramte netop dig at vi ikke har kunnet skaffe de varer som ikke findes mer.

Venligst

Monica

Super god forhandler!

Kun de bedste anbefalinger herfra. Jeg havde fundet et par gode tilbud, jeg bare måtte have til mine tvillinger, og så ringede de selv fra firmaet og tilbød 10% i tvillingerabat.
Handler selv sikkert hos Casara igen og anbefaler gerne hjemmesiden til andre.

- Gitte.

Reply from Casara.dk

Dejligt at du er tilfreds. Tak - det varmer.

Super god

Har intet at klage over, skulle vente lidt på min bestilling, men det var pga. tekniske problemer og ejerskifte.
Synes at jeg blev behandlet rigtig godt som kunde og handler her gerne igen.

Vil klart anbefale siden til andre.

Rigtig god og venlig betjening

Virkelig fin service og nogle rigtig gode varer til en god pris. Vi købte en jakke som er helt i top og stempelmærket til tøj kan også virkelig anbefales. Vi fik vores varer hurtigt og med en sød hilsen ved siden af. Vil helt sikkert handle på casara.dk igen!

SUPER!

Jeg havde et spørgsmål til Casara omkring størrelse, jeg sendte dem en mail - og fik hurtigt svar. I svaret stod også, at jeg kunne sende mit nummer, så ville de med glæde ringe og fortælle mere detaljeret omkring det:) Dét kundeservice!
Jeg bestilte min pakke og fik ordrebekræftelse samme dag og dagen efter var pakken, hvor den skulle være. Super fin stand og dejligt tøj til BILLIGE penge (dog smadder ærgerligt, at det koster så meget for fragt :( ) I pakken lå også en ordrebekræftelse med personlig hilsen! :D

Jeg vil anbefale denne sidde til alle

Skønt!!

Rigtig god service og skønt tøj til super priser! Fik allerede pakken dagen efter bestilling - endda med lille håndskreven hilsen! Skal helt sikkert handle mere på www.casara.dk !

Super shop og en masse fedt tøj

Tak for en masse fint tøj til ungerne.
Det bedste var næsten at du skrev der måske gik en dag mere pga. udsalg på hjemmesiden.
Pakken kom næste dag, til stor glæde for ungerne.

Er der den eneste tvivl så ringer de op og spørger for en god ordens skyld. De er meget søde og hjælpsomme.
Varene lever op til forventningen, fornuftige priser, dejlig overskuelig hjemmeside.

ikke mindre.......end Fantastisk !!!

Fantastisk kundeservice, hurtig levering, lækre varer og måtte straks bestille mere :).

Christina

Den bedste kundeservice ....

Det er nu anden gang jeg handler hos Casara, og det har begge gange været en ren fornøjelse. Jeg er meget overvældet over deres super kundeservice (de er bare så søde), og jeg vil helt sikkert handle der igen.
Casara kan varmt anbefales !!!! :)

De bedste anbefalinger herfra!

Utrolig god, og i øvrigt hurtig, service og kommunikation. Modtog hurtigt efter min bestilling en mail med svar på et spørgsmål, jeg havde stillet. Ligesom jeg også blev kontaktet vedrørende en vare, der var udsolgt.
Super imødekommenhed og hurtig forsendelse. Modtog varerne med posten allerede dagen efter bestilling.

Tak for handlen!

Venlige hilsner

Tanja Kristensen, Tjæreborg

Top service og levering!

Super kanon service - 1.gang handlet hos casara.dk og ikke sidste gang.

Servicen er i top - den efterspurgte varer var ikke på lageret, men blev holdt opdateret pr. mail fra casara.dk om hvornår varen kom hjem.

Fik bestilt tirsdag inden Kr. Himmelfartsdag, og havde slet ikke forventet at få varen så hurtigt især fordi der var helligdag, så vi var meget positive og rigtige glæde da vi modtog varen dagen efter bestillingen, kanon service og varen lever op til forventningen.

Vores barn spilde meget til måltiderne, derfor kan vi varmt anbefalde Pippi lang hagesmæk, de bedste hagesmæk på markedet.

Tak casara.dk!

Gabriella og Rune

Hej Gabriella og Rune,

Hvor er det dejligt, at I havde en rigtig god shoppeoplevelse. Vi håber at gøre os fortjent til den 5. stjerne næste gang, så vi igen kommer op i toppen her på Trustpilot ;o)

Mange hilsner
Mia, Casara.dk

Super service og hurtig levering

Dag til dag levering jo det bedste og det giver Casara.dk! Varerne lever op til forventningerne og servicen er i top. Fuldt hus fra mig. :)

Flot hjemmeside.

Fantastisk butik, rigtig god service, bestemt ikke sidste gang jeg har handlet hos jer!

Reply from Casara.dk

Hej Jette, sikken en dejlig anmeldelse at få. Det er så fedt at få at vide en gang imellem, at man gør sit arbejde rigtigt :o) Ha en god dag. Mange hilsner Mia, Casara.dk

Fantastisk dejlig handleoplevelse.

Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg handler hos Casara.dk.

Bestilte nogle varer, fortrød dog noget af købet, men nåede at sende en hilsen for at rette varen til noget andet og fik meget hurtigt svar.

Varerne blev hurtigt leveret sammen med en håndskrevet hilsen, det er da ikke til at stå for :-)
Det viser virkeligt overskud at have tid til at sende en håndskrevet hilsen til sine kunder, tusind tak for en god handel og på gensyn snart igen :-)

Reply from Casara.dk

Hej Lone, tak for den fine anmeldelse. Og du er meget velkommen igen en anden gang :o) Mange hilsner Mia, Casara.dk

Flot kundeservice og super shop

Casara.dk er blevet en fast web-shop til vores familie, når der skal handles tøj til guldklumperne på Nettet. Og der er 2 ganske gode grunde til det, først og fremmest synes vi at udvalg er varierende, for det andet får man HVER GANG super service og hurtig levering.

Bestilte i weekenden en hel masse lækkert tøj og allerede tirsdag formiddag stod postdamen ved vores dør med en TUNG KASSE....alt det fine tøj var flot pakket ind i silkepapir med håndskrevet hilsen som altid og det viser jo at alt er godt gennemtænkt og man virkelig vil give kunderne en god handle oplevelse og dermed vender "vi" jo tilbage igen og igen og igen :o)

Reply from Casara.dk

Hej Mia, tak for den fine anmeldelse. Det tog godt nok også tid at pakke din ordre denne gang ;o) Jeg håber, at alle krudtuglerne blev glade for det fine tøj. Ha en dejlig dag. Mange hilsner Mia

Kig endelig forbi Casara.dk - måske bliver du også fristet!

Jeg tror, det kræver mere end 2 hænder at tælle det antal gange, jeg har shoppet børnetøj hos Casara.dk
Og jeg er aldrig blevet skuffet.
Der har altid været super service, hensynsfuld betjening og ikke mindst hurtig levering.

Jeg kigger ofte forbi Casara.dk for at se, om der skulle være nogle gode tilbud eller nye spændende varer. Og jeg gør det uden tvivl snart igen...

Reply from Casara.dk

Hej Anne-Mette, tak for de søde ord. Mon ikke også du snart går under betegnelsen "stamkunde" ;o) Jeg håber, at tøserne bliver drøn-smarte i deres nye tøj. Mange hilsner Mia, Casara.dk

Casara.dk Details

Kig forbi Casara.dk. Vi har et stort udvalg af børnetøj og børnebøger for de 0-8 årige. Dag-til-dag levering og 14 dages fuld returret. Og naturligvis service med et smil.

Visit www.casara.dk

Write to: info@casara.dk