Cassandra Stildesign reviews

Cassandra Stildesign reviews

7.1

God og MEGET hjælpsom betjening

Jeg var inde i den fysiske butik for at kigge på en kjole jeg havde set på ginen uden for butikken. Hurtigt blev den hentet ind så jeg kunne prøve den og jeg blev meget aktivt vejledt i hvilket andet tøj jeg evt. kunne prøve. Jeg synes det var en god betjening, dog måske en lille smule FOR aktivt da man måske følte sig en lille smule presset til at kigge på alle mulige ting. Men jeg tror nu ikke det var med bagtanker om at presse til at sælge en masse, jeg tror bare hun ville yde en god service.

Is Cassandra Stildesign your company?

Visit Cassandra Stildesign