Casualclothing reviews

Casualclothing reviews

7.9

Intet at klage over

Nu har jeg efterhånden handlet hos Casual Clothing flere gange, end jeg har handlet på nogen anden side, og jeg har endnu ikke stødt på nogle problemer hos dem.

Generelt leverer de relativt hurtigt. Ved 7 ud af 8 ordre, har jeg modtaget dem inden for ganske få hverdage, og så var der lige én ordre hvor det tog fire dage før den blev afsendt. Det var dog i udsalgs-perioden, så jeg kan forestille mig at de har haft super travlt, og da jeg skrev ind til dem for at høre om hvad der foregik, fik jeg kort tid efter en mail om at den var pakket, og snarrest ville blive afhentet af postbuddet.

De er dygtige til at informere end om eventuelle fejl der må være sket, såsom når de kan se at du har prøvet at gennemføre en betaling til en ordre, men betalingen så ikke er gået igennem. Udover det, må jeg også erkende at deres sortiment er et af de - hvis ikke dét - mest geniale, man kan finde i Danmark.

- Og som en lille 'ekstra bonus' er det virkelig lækkert, at de ansatte har styr på de mærker der sælges. Jeg har før spurgt ind til hvorfor det lige var at det var sådan, om der var en historie bag o.lign., og jeg har altid fået lækre uddybende svar. Og så er det vel heller ikke helt skidt, at man til hver ordre får en lille personlig hilsen fra den ansatte der har pakket din ordre.

Super butik!

Som lovet

Jeg købte et par sko fra deres webshop. Skoene var sat ned med over 650 kr. Hurtig levering og sjovt med en personlig hilsen på kvitteringen. Hvertfald ikke sidste gang jeg handler udsalg der!

Dårlig service

Efter mange års internethandel har jeg aldrig før fået så dårlig en service. I grunden er det ikke fordi man bliver behandlet dårligt. Men de holder slet ikke hvad de lover, jeg fik lovet min pakke ville komme dagen efter, og den kom først 5 dage efter. Derudover har jeg tilbageleveret min vare, dette gjorde jeg torsdag den 12 december, og i dag den 18 har jeg stadig ikke fået pengene tilbage, selvom jeg af to forskellige personer på deres hjemmeside, er blevet lovet de ville komme inden klokken 12:00 i dag...
Virkelig dårlig service, det skal de godt nok få rettet op på.

Fin servide og kort leveringstid

Den 1/7 bestilte jeg en sweatshirt og en polo. I dag (3/7) modtog jeg pakken med UPS. Varerne lever helt op til forventningerne og købsprocessen var ret let.

Super hurtigt og rart med en personlig hilsen på kvitteringen.

Købt roligt derfra!

Det er en helt fantastisk butik! Deres internet-side, er supernem at finde rundt i, og de er rigtig venlig og hjælpsomme. Mange rigtig fede mærker, og ofte gode tilbud, dog er leveringstiden lang til tider.

Lækre mærker

Super lækre mærker og godt udvalg. Let at navigere på siden. Dog kunne leveringstiden godt være lidt kortere....

Fin butik

Fin butik, men måske en anelse lang forsendelsestid en gang imellem :) Men lækkert tøj!

Super fed butik, med alle det fede mærker, og så er de 2 ejer altid super servicemindet.

Har handlet en del Henri Llloyd tøj hos dem, og intet er der at klage over, hverken hvis man besøger butikken eller bestiller online. Priserne er fornuftige og der er altid tilbud på mange vare. Kommer snart ind til jer igen.

Levering

Nu har jeg ventet i 4 dage og har endnu ikke fået min trøje forhåbentligt må den være der i morgen.. Det er første gang jeg har ventet så langtid for en levering efter jeg har shoppet online i over 2 år.

Helt i top!

Overskuelig e-shop med tonsvis af lækre varer, hurtig levering (bestilling søndag atten, levering tirsdag formiddag) og super kundeservice - hvad mere kan man forlange?

Hurtig og god service

Jeg bestilte noget tøj og et par sko, mandag.. Og jeg havde det allerede onsdag!

Fedt!

Handel trygt hos Casual Clothing - de har aldrig skuffet mig...

Genialt

Købte en Stone Island jakke....

Genial handel, hurtig levering og alt forløb som man kunne ønske sig.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos dem.

Bare fantastisk

Bestilte en polo mandag omkring kl 14, havde den næste dag! Det er sku god service. Endda med fin besked om "tak for handelen"

Genial forretning, kompetent betjening, lækkert sortiment og en god e-shop

Is Casualclothing your company?

Visit Casualclothing