Cazzoo reviews

Cazzoo reviews

6.8

Super hurtig levering og målene på mine smykker passer perfekt. Er meget tilfreds. Jeg vil helt sikkert købe noget her igen :)

DÅRLIG FORRETNING

jeg skulle købe stretch ved dem og betalte via min venindes kort, også bliver man anmeldt for svindel det er simpelthen så dårligt! vor herre bevars, vil aldrig handle ved dem igen det er det mest dårligste sted jeg har været fy føj! jeg har handlet ved dem mange gange også får man smidt sån noget lort i ansigtet :O
www.cazzoo.dk

Reply from www.cazzoo.dk

Du har ikke "lånt" din venindes kort, når veninden ikke vil anerkende købet og derefter har lukket kortet. Dette er misbrug og sådan noget politianmeldes.
du har skrevet en email til os, hvor du siger at din veninde vil anerkende købet, så vi skulle trække anmeldelsen tilbage. Du skrev at hun ville godt anerkende købet,Når dette sker og vi har modtaget en bekræftielse på dette.

Dette er misbrug og sådan noget politianmeldes

Gik som det skulle!

Det gik egentlig som det skulle. Betalingssystem og side virker, og jeg fik pakken to dage efter. (bestilte også en søndag aften, så...) Dog har de nogle lidt dyre priser på nogle af deres ting, men det er deres valg. Den ene taper jeg købte lignede dog slet ikke den på billedet, men det var også fordi den var af en meget mindre størrelse end den på billedet, så
der blev jeg lidt skuffet. Men sådan er det at shoppe på nettet, nogle gange er det bare bedre at se det i virkeligheden.

Jeg kan sagtens anbefalde Cazzoo til andre der er glad for smykker/piercinger. :)

Hurtigt levering..

Bestil og til levering går hurtigt..
Kan andbefale at handle her..

Dårlig Service

Jeg giver Cazzoo.dk kun 1 stjerne. To gange har jeg retuneret en vare til dem, som jeg var utilfreds med. Størrelserne på deres plugs er forkerte. For at være sikker inden jeg bare sender dem tilbage åbnede jeg den lille pose de lå i, og det er deres grundlag for at jeg ikke kan få mine penge refunderet, selvom jeg bruger min 14 dages forstydelsesret. Jeg mener at det er grotesk, at man bliver tvunget til at betale for en vare, der ikke lever op til hverken forventningerne eller selve størrelsen der står på deres hjemmeside.

Efter jeg havde retuneret den første vare, hørte jeg intet fra dem i et par måneder. Da jeg havde retuneret den anden vare, og det beløb heller ikke kom ind på min konto igen, kontaktede jeg dem via mail, da de kun har to mobil numre som kontakt. På det ene nummer ringede den ud, og på det andet blev der bare lagt på.
Da de så svarer på min henvendelse får jeg så denne besked, om at de ikke vil retunere mine penge. Tænk at jeg selv skulle kontakte dem for at få det at vide, ellers havde jeg ikke hørt noget fra dem.

Jeg syntes personligt at det er en meget dårlig service, og jeg vil ikke anbefale dem til nogen andre.

Uanset hvad så burde man høre fra dem, og det gør man ikke. Det er dårlig kundeservice.
www.cazzoo.dk

Reply from www.cazzoo.dk

Pga. hygiejnemæssige årsager, modtager vi IKKE piercing-smykker retur i brudt emballage. Vorers returregler er nævnt på både posen, følgesedlen og vores website, så der er ingen undskyldning for at åbne emballagen og tro man kan returnere dem. Vi måler for korrekt størrelse inden afsendelse. Du har intet skrevet om forkert størrelse plugs i den ordre, du har sendt retur. Du har bestilt 6mm og har modtaget 6mm.
Emballagen er gennemsigtig og kan sagtens måles i den lukkede pose. Vores returregler skal overholdes, som alle andres forretningsregler, hvilket vi også har skrevet til dig, i flere mails.

Stort udvalg

Billigt, stort udvalg og hurtig levering.

Perfekt hjemmeside!

Nemt at finde rundt på hjemmesiden, billige priser og hurtig levering. Jeg giver dem kun 4 stjerner, da der ofte er udsolgt af en vare, og så er de ofte meget lang tid om at få varen på lager igen.

www.cazzoo.dk Details

Piercinger og piercingsmykker fra cazzoo. Cazzoo piercing har Danmarks absolut største udvalg i Piercingsmykker Alt hvad hjertet kan begære i piercingsmykker. Det største udvalg finder du hos Cazzoo. Andre vil måske påstå de har det største udvalg, men kom og se med dine egne øjne

Visit Cazzoo

Call us on: 21120965