CBB Mobil reviews

CBB Mobil reviews

8.0

God tid hos CBB

Nu har jeg så besluttet mig for at skifte teleselskab efter 1 år hos CBB (3 år inkl. Nanomobil) og jeg har været tilfreds med min tid hos dem. Jeg har haft brug for at ringe til kundeservice et par gange, og begge gange har det været med hurtig og god betjening. Nu hvor jeg skifter, fordi min gamle pakke ikke længere passer til mine behov, vil jeg gerne ha fortsat hos CBB. De har bare ikke nogle små abonnementer, enten er det et basis-abonnement eller et abonnement til 100 kr, der er ikke et abonnement midt imellem. Hvis man taler meget i telefon er CBB lige sagen, og så ville jeg i hvert fald kigge på deres abonnementer.

Kunde i 7 år uden store problemer.

Jeg har efterhånden været kunde hos CBB i 7 år og har i den periode "rekrutteret" en god håndfuld venner/familiemedlemmer til CBB, fordi jeg synes CBB Mobil er anbefalelsesværdigt.
Jeg sendte en forespørgsel til CBB Mobil for at spørge om de ikke kunne oppe sig lidt, for bedre at kunne matche de konkurrerende teleselskaber.
Jeg er klar over det umiddelbart ikke skyldes kunders forespørgsel, men man må sige CBB tilbyder mere i deres pakker nu, i forhold til priserne end de før i tiden har gjort.
Nu kan de fuldt ud konkurrere med f.eks. Oister. Takket være dette fortsætter jeg foreløbigt som kunde hos CBB Mobil - da jeg alt i alt er godt tilfreds med mit nuværende teleselskab :-)

Samsung Galaxy S5 -virker ikke ?? CBB kan ikke hjælpe. Købt hos CBB

Har lige købt en Samsung Galaxy S5 – Sim kortet kan ikke monteres da der hvor SIM kortet skal sidde, i forvejen sidder noget der ligner et SIM kort der ikke kan komme ud. Jeg har kontaktet CBB kundeservice pr. tlf. og mail- mailen har de ikke svaret på ( afsendt den 16.4.2014 ) på telefonkontakten havde de ingen der kunne løse problemet. Kundekontakten var på dette plan: tag batteriet ud o.s.v. --- hun påstod at hun talte med en teknikker om dette. Har i sendt mig en brugt telefon eller er det en udstillingsmodel der ikke kan bruges ? Hvorom alting er har jeg stadig ikke fået besked på hvordan i vil løse problemet med den telefon der er sendt til mig. Men det ender vel med jeg skal til at køre landet rundt til forskellige services centre til jeg finder nogle der kan løse problemet. Det er skønt med en telefon til kr. 5.000,- der ikke virker.
Jeg vil lige gentage så det ikke kan misforstås: DET SIDDER NOGET HVOR SIM KORTET SKAL SIDDE, DETTE NOGET KAN IKKE KOMME UD. NEJ JEG PRØVER IKKE AT SÆTTE KORTET I HVOR SD KORTET SKAL SIDDE. OG NEJ BATTERIET SIDDER IKKE I TELEFONEN. OG NEJ BAGDÆKSLET ER IKKE PÅ.
MVH Ole

UDLAND + CBB = FIND ET ANDET MOBILSELSKAB

Lige hjemvendt fra 5 dage i Irland uden mulighed for at komme i kontakt med kone og to små børn, pga at CBB ikke har styr på en skid. Jeg tilmeldte mig udlandstelefoni i rigtig god tid, for at være sikker på at det virkede inden jeg tog afsted, men pga af en "systemfejl" kunne jeg ikke komme i kontakt med kone og børn med mindre jeg fandt et sted med wifi, men det var jo ikke det, der var meningen med at tilmelde sig udlandstelefoni, fik godt nok en mail med tiltag fra CBB om hvad jeg skulle prøve men intet virkede. LAVPRIS SELSKAB, som hører under Telenor, og er man kunder ved disse, er det samme sted man ringer til for Kundeservice, forskellen er bare at hvis man er CBB kunde så bliver man sat bagved Telenor kunder der ringer ind. Det kan fandme ikke være rigtigt, tager snart afsted igen, så et andet selskab skal findes inden... Udvalget er heldigvis stort i Danmark så find er andet med det samme, er mit råd.

Hej Kristian

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at læse, at der har været problemer med tilmeldingen til udlandstelefoni på dit nummer. Jeg kan se, du har været i kontakt med kundeservice i fredags, og at udlandstelefoni virker på dit nummer igen. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, at det ikke bare har virket fra starten, og det beklager jeg.

Nu er tilmeldingen gået korrekt igennem i systemet, og du vil derfor ikke opleve, at du ikke kan bruge telefonen, næste gang du er i udlandet med os som udbyder.

Telenor og CBB har hver sin Kundeservice, administration og tekniske afdeling. Det er derfor ikke korrekt, at du som CBB-kunde bliver prioriteret lavere end Telenor-kunder.

Dårlig kundeservice

Det er tilsyneladende nemmere og hurtigere at få et svar gennem Trustpilot end ved at sende mails til CBB, som er tre dage om at svare hvis man i det hele taget får et svar.
Jeg skulle til USA i tre uger og tilmeldte mig udlandstelefoni inden afrejse. Da jeg ankom var der ingen tjeneste på mobilen. Jeg sendte en mail til CBB og fik et autosvar retur om at der kunne gå op til tre dage før jeg fik svar. To dage senere fik jeg en mail om at jeg bare skulle slukke og tænde mobilen igen, så ville den virke. Dette havde jeg selvfølgelig afprøvet. Jeg sendte en ny mail til CBB og fik det sædvanlige autosvar retur. Et par dage senere fik jeg så en mail om at det skyldtes en systemmæssig fejl at der ikke var blevet åbnet for udlandstelefonien, men nu var den slået til. Jeg blev vred. Den første CBB medarbejder havde ikke engang undersøgt dette og nu var der gået en uge hvor jeg havde brugt tid og energi på at skulle låne fremmedes mobiler for at kunne ringe til folk, som jeg havde aftaler med. Jeg fik en rigtig dårlig start på ferien grundet CBB´s elendige kundeservice.
Da jeg hjemme igen skulle opdatere min smartphone, koblede jeg den til min PC. Jeg havde tidligere fået at vide af CBB at når WiFi var tilgængelig, ville smartphonen automatisk bruge dette og altså ikke data roaming. (Jeg er efterfølgende blevet klogere og det håber jeg sandelig også den CBB medarbejder er, som informerede mig forkert). Jeg fik et chok - min konto var pludselig i minus på over 2000kr. Jeg mente selvfølgelig ikke at jeg skulle betale for at en CBB medarbejder havde informeret mig forkert og skriver påny en mail. Jeg får som svar at CBB godt kan dække dataforbruget over 500kr. Men det var en betingelse at jeg så skulle skifte taletidspakke. Dette syntes jeg var urimeligt og noget bondefangeri, da jeg ikke længere ønskede at have CBB som udbyder og jeg lod dem vide at jeg mest havde lyst til at gå til medierne med sagen. Efter nogle dage indvilliger jeg dog i deres krav for at slippe for mere besvær. De 500kr. er betalt og jeg har skiftet taletidspakke, men nu er CBB pludselig blevet helt tavse. Jeg skriver endnu en mail, men får intet svar og min konto er stadig i minus. Lørdag aften får jeg en automail om at min konto nu er opsagt og jeg skal indfri det skyldige beløb. Undskyld jeg spørger, men hvad foregår der hos CBB? Jeg efterlyser almindelig god kundeservice og kompetente medarbejdere, men det finder man tilsyneladende ikke hos CBB. Skal man virkelig gå til medierne for at få en fair behandling???

Hej Pia

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af, at du føler dig urimeligt behandlet og fejlinformeret af vores kundeservice.

Det er selvfølgelig ikke i orden, at du tilmelder dig en tjeneste, udlandstelefoni, der ikke virker, når du skal bruge den. Det har som skrevet været en systemfejl, men vi burde selvfølgelig have undersøgt sagen til bunds første gang, så vi kunne have afhjulpet den med det samme for dig. Det har selvfølgelig ikke været vores hensigt at give dig en dårlig start på din ferie, men jeg beklager, at det er sket.

Jeg er glad for, at du trods alt ønsker at give os en chance mere og få tilmeldt en datapakke på nummeret.

Når vi tilbyder at inddække dit dataforbrug over 500 kr. mod at du tilmelder dig en datapakke, skyldes det, at dataforbrug er en udgift for os, og vi på den måde sikrer os, at det ikke sker igen, når du er tilmeldt en datapakke.

Hvis du har indbetalt de 500 kr., skal vi selvfølgelig have sagen viderebragt. Du må derfor meget gerne sende mig en mail, hvori du oplyser dit nummer samt det sted, du har indbetalt de 500 kr. (CBB-konto eller bankkonto), så skal jeg gå videre med behandlingen. Du kan skrive til mig på trustpilot@cbb.dk

I håbet om, at vi får løst sagen på tilfredsstillende vis.

Christian, Kundeservice

simkort aktivering når det fejler !

Cbb... Langt om længe får jeg min tlf og i den anledning bestiller jeg og modtager mit nye simkort som skal aktiveres på jeres hjemmeside. i gøre opmærksomme på at der kan gå mellem 1 og 24 timer før kortet bliver aktiveret. Der er nu gået over 48 timer og jeg har ikke kunne benytte min tlf. Det er sgu for DÅRLIGT !

nu hvor jeg er i gang... i må gerne ændre jeres kontakttider, således at man kan komme i kontakt med jeres kundeservice i weekenderne ..

ps. lad være med at komme med forslag til hvorfor det ikke er aktiveret, og få det i stedet ordnet internt hos jer! MED DET SAMME..
vi ses

Hej Rustam

Jeg er ked af at læse, at du har været ramt af problemer med SIM-kort-aktivering. Vi har desværre været ramt af forsinkelser på system-opdateringer, såsom aktivering af SIM-kort. Vi blev opmærksom på dem fredag eftermiddag, og meldte det ud i vores driftsstatus på hjemmesiden kort derefter.

jeg beklager, problemerne har ramt dig og er glad for at se, at du har fået problemet løst efter at have ringet til kundeservice.

Danmarks bedste mobilselskab

Har været kunde i et par år - og én ting er deres gode priser, men når jeg vælger at anbefale CBB til venner, da skyldes det deres absolut fantastisk kundeservice.
De har altid venlige, kompetente, servicemindede medarbejdere, som løser problemet med det samme.

Indholdstakserede SMS

Dårlig oplevelse og service fra CBB. Min datters telefon er fejlagtigt blevet trukket 2 indholdstakserede sms'er. Når jeg kontaktede deres Kundeservice fik jeg svaret, at det var mit eget problem, og jeg selv skulle kontakte tjenesteudbyderen 1279. Et udenlandsk selskab, og Cbb ville til en start ikke oplyse hvilket selskab det var. Med møje og besvær (måtte ringe 2 gange) så lykkedes det. Tjenesteudbyderen vil ikke returnere pengene, fordi jeg ikke kan bevise, at telefonen har været brugt af min datter (11 år). De (cbb og tjenesteudbyderen) trækker på min konto uden bevis. Så jeg skal bevise at det er min datter, der har brugt telefonen - men de kan ikke bevise at det reelt er min datter, der har bestilt de indholdstakserede sms'er. Så tæt på tyveri fra cbb' side. Jeg kan derfor ikke anbefale, at nogle bruger cbb til at have deres børns mobilabb. hos. Beklageligt - ders reklamer lover jo ellers guld og grønne skove.

Kære Jørgen

Tak for din anmeldelse.

Når der trækkes penge til en tredjepartstjeneste på din CBB-konto, foregår det på den måde, at indholdsudbyderen - i dette tilfælde 1279 - sender os en anmodning om at din telefonregning skal nedskrives med et vist beløb. Det har vi gjort i dette tilfælde.

Vi stiller således blot CBB-kontoen til rådighed som betalingsmiddel, og derfor har vi intet at gøre med salget af tjenesten til dig fra indholdsudbyderen. Du skal derfor kontakte indholdsudbyderen for at gøre indsigelse mod den regning, de har sendt til os.

Som kunde hos CBB Mobil skal man være fyldt 18 år, og derfor er det ejeren af nummeret, der er ansvarlig for forbruget på det pågældende nummer. Det er slet ikke muligt at oprette sig som kunde, hvis man er under 18 år.

Det er hele tiden muligt at spærre for, at tredjepartstjenester kan trække penge fra kontoen. Dette anbefaler vi til kunder, der køber numre til deres børn. Det er dog stadig ejeren af nummeret (den myndige), der har ansvaret for forbruget.

Christian

Dårlig service, vælg aldrig dette mobilselskab.

Det er det mest dårligste service man kan få fra en skide dårlig mobilselskab.
Dårligt fordi i hele tiden trækker penge fra min CBB konto.
Jeg har ringet og sagde hvorfår i gør det"
" de siger undskyld ulejligheden og sender ikke pengene tilbage.
Og i forsætter bare med at trække pengene igen og igen.
Jeg fik aktiveret saldokontrol som i sagde sagde.
Men i havde deaktiveret den for en eller mærkelig grund, som stadig fik trukket penge.
Jeg hævder at jeg får alle mine penge tilbage, ellers mister i 5 kunder.

Hej Ibraim

Tak for din anmeldelse. Når vi trækker penge fra din CBB-konto, er det fordi der har været forbrug.

Som kunde skal du selvfølgelig kunne regne med, at du kan se eller få oplyst dette forbrug. Vi mener selv, at vores hjemmeside og forbrugsoversigten giver dette overblik, men jeg vil gerne undersøge sagen igen for dig. Har vi lovet at returnere dine optankninger, skal dette selvfølgelig også ske.

Da du ikke oplyser noget telefonnummer i din anmeldelse, kan jeg ikke tjekke den specifikke sag. Du må meget gerne skrive til trustpilot@cbb.dk med dit nummer og din sag, hvis du ønsker, jeg skal undersøge det nærmere.

Christian, Kundeservice

CBB, bedst til det med småt.

Selvom næsten alle tilbud fra mobilselskaber lyder ens, så er der en stor forskel når man går ned i detaljerne.

Jeg har efter lang tids søgen fundet at CBB har de suverænt bedste betingelser på data. Når man overskrider ens grænse kan man fortsat, og gratis, benytte data trafik med 256kbit/sec. Dette er rigeligt til at streame radio, eller surfe på nettet. (men glem Youtube og tv-stationer).

Derudover har jeg fundet at de har en langt bedre dækning end TDC på deres 3G netværk her i Odense. CBBs ejere, Telenor, er også kåret til at have den bedste dækning af teknologisk institut, men at forskellen er så stor overrasker mig alligevel.

Til reference benytter jeg mig at CBBs 129,- tilbud til fri tale + 1GB data. hvoraf den første GB er kunstigt sat ned til 8mbit ca., imod de 20+ mbit man normalt kan forvente at få på 3G. F.eks. hvis man benytter CBBs moderselskab. 8mbit er rigeligt dog.

Cb bollox mobil feat. snuske og snaske

Ringede ind sidste uge og ville bestille et af deres bredbåndspakker. Først kunne de ikke validere mig som kunde, fordi jeg havde hemmelig adresse. Så blev jeg bedt om at sende en kopi af mit sygesikringsbevis ind pr. mail. Ringede så ind bagefter for høre om oprettelsen var godkendt. Herefter fik jeg mail om at oprettelsen så var blevet slettet?!. Ringede så ind igen og fik fat i en af deres kundeservice medarbejdere snuske: 'Næh nej det må du undskylde. Du skal sende kopi af dit pas ind i stedet, og kan se at din oprettelse er slettet'. Ja gomorgen. Pta. jeg meddelte at en af deres medarbejdere, havde angivet at jeg skulle sende en kopi af sygesikringskortet. Afslutningsvis efter at jeg så havde sendt passet, fik jeg en mail om at de ville ringe tilbage, for at få bekræftet hvilket produkt jeg var interesseret i. (Som de åbenbart også havde glemt alt om!). Tilslut ringede jeg så ind og fik fat i en deres andre kundemedarbejdere snaske, som sagde at vedkommende ikke kunne finde mig i deres system, pta. jeg oplyste cpr., tlf.nr. og ordre nr. til slut, men at de ville ringe tilbage i løbet af denne uge, hvor jeg forinden havde valgt at give dem tre dage. Da jeg så ikke havde hørt noget, valgte jeg så at droppe firmaet og gå over til et andet. Da jeg for øvrigt truede snaske med en indberetning i trustpilot, fik jeg bare et halv-arrogant svar; 'jaja, det gør du bare..'. Sjofelhed og arrogance overfor kunderne, hvor den ene hånd ikke har styr på den anden. Vælg hellere et andet firma, -også selvom det er en smule dyrere.

Meget tilfreds

Jeg har været kunde hos CBB i over 5 år, og jeg er stadig kun super tilfreds med dem.

Hej Henrik,

Det er vi super glade for at høre. Vi håber at du fortsat er glad og tilfreds med at være kunde hos vores selskab.

For fedt!

Da jeg har haft CBB før, tænkte jeg at det var på tide, at skifte tilbage igen da det var super billigt.
Det viste sig så, at det stadigvæk er super billigt! Udover nyt abbonement, skulle jeg have ny telefon, da den gamle blev mistet til fordel for biltaget, 12 mdr afbetaling uden renter, gratis levering inklusivt track an trace. DET er fandme god service!

Hej Tobias,

Vi er rigtig glade for at du har brugt tid på at give os denne anmeldelse.

Vi sætter pris på at du er tilfreds med både abonnementet og servicen her hos os. Vi håber at vi kan blive ved med at yde den service om du ønsker, og at du fortsat er tilfreds som kunde hos os.

CBB for altid!

Hvis service og koncept fortsætter som nu - så skal hverken manden eller jeg nogen steder.
Vi har endnu ikke haft problemer med CBB og regner bestemt heller ikke med at få det!
Tak for vi endelig har fundet et selskab vi kan stole på!

Hej Maria,

Tak fordi du har skrevet denne anmeldelse. Det sætter vi stor pris på.

Vi er rigtig glade for at høre at du er tilfreds med vores service og produkter, og det håber vi selvfølgelig at du fortsat vil være.

Cadeau til CBB Mobil

Jeg er simpelthen nødt til at dele min begejstring med de af jer, som er i tvivl om hvorvidt I vil skifte til CBB Mobil.

Jeg startede med en pakke på 3 timers tale og 1GB data (samt fri SMS, MMS og Facebook). I dag har jeg en pakke på 6 timers tale og 3GB data (samt fri SMS, MMS og Facebook), uden at jeg betaler mere for det!
Jeg får altså dobbelt så meget for pengene, men til samme pris - uden at have rørt en finger.

Se dét kalder jeg god service! ;-)

Hej,

Tak fordi du har brugt tid på at give os en anmeldelse her på trustpilot.

Vi er glade for du er tilfreds med vores selskab og de servicer vi tilbyder vores kunder. Vi håber du fortsætter med at være kunde hos os, så vi kan blive ved med at yde den gode service du ønsker.

Mvh: Katja S./ Kundesrevice

dårlig service og intet signal

jeg havde CBB Mobil i næsten 4 år. de kan ikke give bedre tilbud jo længere man er der. jeg ville på et tidpunkt gerne have nyt sim kort da jeg fik ny mobil. så jeg bestilte et på hjemme siden. der kig 1 uge hvor jeg intet modtog. så ringede jeg til cbb og fik a vide der var sket en "fejl" men de ville sende en med det samme. der gik en uge mere hvor jeg stadig intet modtog. jeg ringer der ind igen hvor jeg fik a vide igen der var sket en "fejl" jeg ventede en uge mere hvor jeg ringede igen og fik det samme avide så da jeg ringede ind sidste gang ville jeg opsige mit abonnement hvis de ikke sendte et sim kort. så skete der noget. et månede senere ringede jeg så spurgte jeg hvad de kunne anbefale. så tilbød de en pakke der var god fordi den havde "fri facebook" ja flot det gælder ikke hvis du vil se billeder eller videoer. og så det facebook kun bruger cirka 200 MB i månden. følte mig snydt. har skiftet og har fået meget mere mobil glæde. 3 mobil kan anbefales

Hej Mads,

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at høre du har haft så store problemer med at få et SIM-kort og det er bestemt ikke i orden, og ikke sådan vores procedure er.
Når man bestiller et SIM-kort kan man forvente at have det mellem 1-5 hverdage efter. dette er beklageligvis ikke sket i dit tilfælde.

Hvad angår fri Facebook er dette en del af alle vores pakker. vi kan tilbyde at alt datatrafik som fortaget via Facebook appen er gratis. Hvis man klikker på en video bliver man smidt videre til en anden browser og derfor kommer man ud af Facebook og det takseres af din datapakke.
Jeg er ked af at du ikke er blevet informeret ordentligt om dette, og det er selvfølgelig en fejl i vores kommunikation.

Jeg håber vi en dag kan få lov til at gøre det godt igen, og give dig den gode service som du selvfølgelig har fortjent.

Mvh. Katja s./ Kundeservice

Troværdigt teleselskab, der holder hvad de lover!

CBB er det mest troværdige teleselskab, jeg nogensinde har været kunde hos. Deres kundeservice er helt i top!
Desværre var det på et tidspunkt ikke muligt at købe mobiler på afbetaling hos CBB, og derfor har jeg også været kunde hos andre selskaber (af moralske årsager, nævner jeg ingen navne). Dog fik jeg i de andre selskaber altid ekstraregninger på ydelser, som jeg ikke havde benyttet mig af. Og derfor skiftede jeg tilbage til CBB lige så snart, at bindingsperioden på mit abonnement de andre steder var udløbet.
Hos CBB har jeg aldrig modtaget en regning, som ikke stemte! Og jeg kan varmt anbefale dem til alle jeg kender. CBB tilbyder en retfærdig afbetalingsordning og de har pakkeordninger, der passer alle.
De får derfor min varmeste anmeldelse! :)
- Signe, 21 år.

Hej Signe,

Tak for din anmeldelse og fordi du har brugt tid på at skrive denne. Vi håber du bliver glad for din nye telefon og at vi fortsat kan blive ved med at yde den service du ønsker.

Mvh. Katja/ Kundeservice

Dårlig service og dårligt produkt.

Dårlig service og dårligt produkt.
Min telefon blev blokeret, selvom jeg næsten ikke brugt min tid.
Som erhvervskunde er det umuligt at se oplysninger om, hvor meget tid blev brugt, hvor meget der er tilbage på kontoen. Ingen grafisk display.
Jeg har brugt næsten en time at forsøge at få et svar fra kundeservice. De ved ikke, hvad de taler om.

Hej Dan

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan ikke se i mit system, at det nummer, du har oplyst her på siden, skulle være blevet spærret for nylig.

Det er desuden muligt at se dit forbrug på "Mit CBB" på det enkelte nummer under "mit Forbrug". Du kan også se en udspecificeret forbrugsoversigt på

hvis du logger ind der.

Rigtig fint selvskab

Konen og jeg har begge CBB. Det er et rigtigt fint selskab, og der er aldrig bøvl med noget.

Vi startede med 3 timer/1 GB data til 99,-/mnd., men har nu begge 10 timer / 2 GB til samme pris. Det er en fin pris. Jeg så dog, som Signe Eskildsen, gerne at man aut. blev opgraderet, når de smider mere i deres pakker, og da ingen af os bruger ret meget tale eller data, kunne det ligeså være fedt, hvis de i stedet for at sætte mængden af taletid og data i samtlige pakker op beholdt en pakke med f.eks. 5 timers tale og 1 GB og så tilbød denne til måske 50,-/mnd.

Et ønske er også, at man via sin profil selv skal kunne udbetale beløb på CBB-saldoen til bankkontoen. Der må kunne laves et "knapsystem" til dette, for eftersom vi betaler aut. med vores kort, HAR CBB jo de informationer, de skal bruge, så det burde ikke være nødvendigt at de spørger efter denne info i en mail.

Derudover er der nu gratis 4G i en måned. Det burde være i pakken uden merpris ligesom 3G. Men sådan er der jo heller ikke nogen af de andre, der udbyder 4G, og da ingen af os har 4G-tlf. er vi reelt set ligeglade med dette.

CBB anbefales kraftigt herfra.

Godt og billigt!

Super selskab, med gode billige muligheder. Dog tager det 100 år, at komme igennem til kundeservice, men ellers fungerer det fint. :-)

Hej Lina

Tak for din anmeldelse og dine roser angående vores produkter. Vi arbejder hele tiden på at forbedre oplevelsen for dig som kunde, ikke mindst når du skal i kontakt med kundeservice. Derfor har vi blandt andet udvidet vores kundeservice til også at omfatte Facebook, hvor du på vores facebookside kan få hurtig hjælp alle ugens dage.

Christian

Brug for hjælp?

CBB kundeservice

Har du spørgsmål eller måske brug for en generel vejledning til et af dine produkter, vil vi gerne hjælpe dig med at løse problemet

1. Find svar på dine spørgsmål på

3346 0102 hvis du er erhvervskunde
    3346 0103 MMS, GPRS og bredbånd

DK's stærkeste netværk

DK's stærkeste netværk

Vi bruger Telenors netværk. Her er kvaliteten og stabiliteten blevet bedre og bedre. I dag oplever 93% af vores kunder en fremragende signalstyrke på deres mobil og mobilt bredbånd. Vores kunder kan gennemføre 99% af deres samtaler uden udfald.

Se driftstatus

Visit CBB Mobil