CBB Mobil reviews

CBB Mobil reviews

8.0

Alt er perfekt hos CBB

Nu har jeg snart haft CBB i over 2 År, og jeg har altid været tilfreds med deres super gode tilbud, og deres Service!

Tak fordi i er så gode CBB

Hej Emil,

Tak for din anmeldelse og fordi du har brugt tid på at dele din opfattelse af os her på Trustpilot. Vi er glade for at høre du er tilfreds med servicen og vores tilbud. Jeg håber vi kan blive ved med at gøre dig tilpas.

Mvh. Katja S

Godt selskab - men for meget spam.

Jeg er egentlig tilfreds med CBB, det fungerer fint nok for mig og prisen er overskuelig - MEN de spammer alt, alt, alt for meget.

Jeg er lige vågnet kl. 4 om natten fordi jeg får notifikationer om e-mails fra dem.
Jeg har selv styr på mit abonnoment og behøver ikke at modtage mails og sms'er herom op til flere gange dagligt. - Jeg ville ønske at man kunne afmelde sig disse mails og sms'er på en eller anden måde.

Hej Gry,

Tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at høre du i bund og grund er tilfredse med vores selskab.

Det er sådan at, når man går i minus registrerer vores system dette, og så udsender det en reminder pr. E-mail og en på SMS 1 gang om dagen i de første 10 dage. Dette er for at gøre vores kunder opmærksom på, at deres konto er gået i minus. Det er bestemt ikke meningen du skal føle at vi spammer dig.

Hvis du vil undgå disse remindere, kan du tilmelde din konto automatisk abonnements betaling (her trækker den kun for din pakkefornyelse hver. d. 1. å måneden) og/eller automatisk optankning - her trækker den hver gang din konto kommer i minus.

Mvh. Katja S. Kundeservice.

Har haft Cbb i 5 1/2 år nu.

jeg har haft cbb i mange år og syntes jeg har været godt tilfreds med det. det er først nu jeg overvejer at skifte fordi der kommet andre på market men fx musik tilknyttet og mere data for en lille sup penge mere om måneden...
Har været fast kunde så mange år, så ville sige at der mangler nogle gode tilbud for os der bliver det samme sted så længe ;-)

Hej Line,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre du er tilfredse med os, men vi er kede af at høre du overvejer at forlade os grundet manglende tilbud.
Du er altid velkommen til at sende os dit nummer på en E-mail eller på Facebook, og så undersøger vi om vi kan tilbyde dig en bedre pakke end den du har i forvejen.

Mvh. Katja S. Kundeservice.

Dårlig service

Jeg har købt et mobilt bredbånd abonnement hos jer, I reklamerer jo med Danmarks bedste dækning.
Problemet er bare at der hvor jeg bor kan jeg overhovedet ikke komme på nettet. Jeg ringede til kundeservice tirsdag hvor jeg havde modtaget simkort, der fik jeg besked på at der havde været et problem med serveren. Jeg skulle så prøve i morgen, onsdag, det virkede stadig ikke, så jeg ringede igen til kundeservice, der fik jeg besked på at lige nøjagtig der hvor jeg bor, er dækningen elendig, jeg blev så spurgt om hun skulle lukke abonnementet, det sagde jeg at selvfølgelig skulle det gøres, da jeg ikke vil betale for et abonnement der ikke virker.
Så fik jeg besked lørdag morgen at mit abonnement var gået i minus, nu her mandag morgen har jeg igen fået besked på at jeg er i minus.
Hvad har I tænkt jer, det er da jer der er i minus, jeg fik at vide af den første medarbejder hvis der ikke kunne skabes dækning på min bopæl, så ville jeg få tilbageført min første indbetaling, så det er da jer der er i minus, se at få tilbageført min første betaling.

Hej Peter

Jeg kan se, du har været i kontakt med os 3. marts og har fået opsagt nummeret og refunderet dine udgifter til nummeret, som vi har haft aftalt med dig fra starten.

Telenor og Telia er i gang med at bygge "Danmarks Stærkeste Netværk", men det er en lang rejse, som ikke er ovre endnu. I skrivende stund er 3G-nettene sammenlagt over næsten hele landet, og der er stadig steder, der ikke er dækket af 100 % indendørs 3G-net, men kun bruger 2G-netværk.

Opsagt MEN cbb trækker STADIG for betaling! :-O

Træk ikke på mine OPSAGTE TLF.numre!
- De var opsagt: pr. 01.03.2014.
i dag: d. 02.03.2014 trak CBB på alle 3 numre!!!

Få dette iorden STRAKS!

Hej Caroline

Jeg kan se, du har været i kontakt med kundeservice, og at I har redt trådene ud i forhold til sagen om opsigelse, der ikke var gennemført. Du har ikke anført nogen udbetalingsform for din restsaldo. Du må meget gerne indtaste dit reg. og kontonummer på "Mit CBB" under "SIM-kort-informationer", "Mit nummer" og "Opsigelse".

Du kan også sende dit reg. og kontonummer til trustpilot@cbb.dk.

Fantastisk

Altid klar til at hjælpe.

Hej Maanaki,

Tak for at du har brugt tid på at give os en anmeldelse, og for de positive ord. Vi er glade for at høre du er tilfreds med vores selskab.

Mvh. Katja S. Kundeservice

Dårligt system hvis du har flere abonnementer.

Jeg har haft flere abonnementer hos CBB på samme tid, og jeg har altid været glad for at være hos dem. Men jeg skiftede for lidt over et halvt år siden og fik flyttet mine numre til et nyt selskab. Jeg glemte at jeg betalte af på en mobil til min lillesøster, jeg blev påmindet om at jeg manglede at betale afdrag, men der var ingen informationer omkring hvilket nummer det drejede sig om. Jeg har så også senere fundet ud af at jeg reelt ikke havde mulighed for at kunne betale af på afdragene ud fra de muligheder de oplyste i de mails de har sendt. De har så åbenbart også sendt rykkere til min gamle adresse som jeg var fraflyttet for over et år siden. Sagen endte med at jeg blev fik et brev fra inkasso om at jeg skyldte penge til CBB og at sagen ville blive sendt videre til advokat, medmindre jeg betalte for afdragene plus inkasso omkostninger. Jeg har betalt for beløbet så sagen ikke skulle gå videre, MEN... er MEGET utilfreds med at CBB ikke engang kunne sende en SMS eller et enkelt opkald og dermed afslutte sagen. For selvfølgelig vil jeg betale det jeg skylder, men giv mig også muligheden for det, ved at kontakte mig inden i sender det videre til inkasso?
Jeg ved at jeg også har en del af skylden for at det kom så langt, det har jeg så også taget ved lære af, for jeg vender nok aldrig tilbage til et mobilselskab som ikke kan kontakte mig telefonisk. Specielt når det vedrøre sig om noget så vigtigt som betaling af regninger/afdrag.

Kundeservicemedarbejderne er gode nok, men selve systemet er ikke.

Hej Asif

Tak for din anmeldelse.

Som kunde hos CBB er det et grundvilkår, at du har en aktiv e-mail, vi kan kontakte dig på. Dette fremgår allerede ved registreringen.

Vi har e-mailet dig de relevante informationer i forløbet omkring din negative saldo. Når du ikke længere er kunde, kan du ikke logge ind med dit telefonnummer, men med dit CPR-nummer. Dette har vi også oplyst dig på e-mail.

Det er desuden dit ansvar som kunde at sørge for at opdatere din adresse, hvis du flytter, så vi har den rigtige adresse på dig. Dette har du også kunnet gøre ved at logge ind på "Mit CBB".

Det er selvfølgelig ærgerligt, at sagen ender hos inkasso, men vi har løbende gjort dig opmærksom på udviklingen i sagen på e-mail, hvis der ikke blev indbetalt.

Jeg er ked af, at du ikke føler, at vi har informeret dig ordentligt, men vores orientering sker på e-mail til opsagte kunder. Dette skyldes, at vi er et onlinebaseret teleselskab.

Skift aldrig fra CBB

Jeg skiftede fra CBB til Oister. Det fortrød jeg en time efter at jeg var skiftet da 3 netværk er noget skod. Jeg fik en super service fra CBB så jeg nu er tilbage igen.
Håber i vil se på ikke hele tiden at udvide taletiden nu til 10 timer vi er nogen som hellere vil have mindre taletid og lidt mere DATA. Bare en lille bøn fra en glad kunde igen.

Hej Allan,

Tak for din positive anmeldelse, og for at du har brugt tid på at lave denne. Vi er glade for at høre du er tilfreds med den service vi tilbyder, og vores selskab. Vi håber vi kan blive ved med at tilfredsstille dig.

Hvis du ønsker mere data i din pakke, kan du tilkøbe vores data plus pakker. Der er mulighed for at tilkøbe 1GB for 19 kr. og 5GB for 49 kr. Begge pakker kan forny sig selv op til 10 gange pr. måned.

Mvh. Katja S. Kundeservice

Godt selskab og god betjening med gode pakker

Jeg kan kun anbefale selskabet

Hej Bo,

Mvh. Katja S. Kundeservice

nem og enkelt og go kundeservice.

Det er nem at gå til og billig

Hej Arne,

Tak for din positive anmeldelse, og for at du har brugt tid på at lave denne. Vi er glade for at høre du er tilfreds med vores lave priser.

Mvh. Katja S. Kundeservice

Kundeservice uden den fornødne viden om deres produkter

eg fik d. 3 februar tilsendt et mobilt bredbånd fra jer.
Her i dag aftalte jeg med en af jeres kundeservicemedarbejdere og udfaldet blev, at jeg opsagde mit abonnementet efter 4 fortvivlende samtaler med jeres kundeservice og en masse tidsfordriv for at få det til at virke.

Slutløsningen fra CBB var, at jeg ville få dækket omkostninger hvis jeg sendte USB-pinden og simkortet, så kunne de tjekke, hvad der var galt. De kunne dog ikke love at der ville gå yderligere en uge før, at der var mulighed for at det virkede. Dvs. en ventetid fra d. 3-20 februar.

Selskabets håndtering af denne situation har været for uprofessionel.
De 4 forskellige medarbejdere, som forsøgte på at hjælpe mig har ikke haft den fornødne viden om mit problem, hvilket har resulteret i lange samtaler, hvor der intet er sket, samt at man ikke er blevet klogere på problemet. Ydermere har jeg selv skulle nævne temaet kompensation, hvilket CBB indvilligede i, i den grad at jeg fik de penge tilbage som jeg havde brugt på det mobilebredbånd. Intet andet blev der tilbudt på trods af, at jeg også har mit mobileabonnement der.

Jeg håber at folk der læser dette vil overveje om det ikke er rimeligt, at spendere lidt mere når det handler om noget så essentielt som ens internet. Man kan være uheldig og ende op med, at blive trukket igennem en masse unødvendige samtaler og spildt tid.

Venlige hilsner

Hej Oskar

Jeg er ked af, at du har haft en dårlig oplevelse med vores produkt.

Når du køber et produkt hos os, kan du selvfølgelig regne med, at vi gør vores bedste for at få dig i gang med at bruge det. Det er selvfølgelig beklageligt, at det ikke er lykkedes os i et af de første fire forsøg. Det vil vil naturligvis tage til os og forsøge at lære af i forhold til den fremtidige behandling af sager, der ligner din.

Jeg kan se, du har talt med kundeservice via Facebook og har fået refunderet alle dine udgifter med det mobile bredbåndsabonnement.

Christian

Tilfredsstillende mobilabonemnet for en som mig.

Jeg har et enkelt abb. hvor jeg tanker op når der er behov. Det er nemt og enkelt. Dejligt med besked når optankningen trænger sig på. Enkelt med udenlandsabb. pr. automatisk afregning. Alt i alt tilfredsstillende.

Hej Steen,

Mvh. Katja S. Kundeservice

Medarbejderne lød i det mindste engageret

Det tog 9 arbejdsdage at få mit simkort frem og nu er der også gået mere end 24 timer og aktiveringen er ikke sket!?

Hej Rasmus

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af, du endnu ikke har fået aktiveret dit SIM-kort. Det glæder mig at høre, at du oplevede, at vores medarbejder tog din henvendelse seriøst. Det gør vi bestemt også, men disse forsinkelser, du har oplevet, relaterer sig til nogle tekniske problemer, vi er i gang med at løse. Teknikerne forventer, at disse forsinkelser er kørt igennem senest i morgen.

Det er selvfølgelig ekstra uheldigt, når du har ventet så længe på SIM-kortet i forbindelse med, at en bestemt type SIM-kort var gået i restordre. Jeg kan se, at du heldigvis har fået SIM-kortet uden beregning.

Jeg beklager, at det har taget så lang tid at få SIM-kortet frem samt de forsinkelser, der er i forbindelse med aktiveringen af kortet.

Christian, Kundeservice

Godt abonnement og rigtig god kundeservice

Jeg kan varmt anbefale CBB, for de har billige abbonnementer og en rigtig god kundeservice.

Hej Lene,

Tak for din positive anmeldelse, og for at du har brugt tid på at lave denne. Vi er glade for at høre du er tilfreds med den service vi tilbyder. Vi håber vi kan blive ved med at tilfredsstille dig.

Mvh. Katja S. Kundeservice

Er rigtig glad for deres kundeservice :)

Hej Dina,

Godt selskab.

En god og perfekt betjening.

Hej Anja,

Mvh. Katja S. Kundeservice

Dalende service og total uoverskueligt at afmelde pakke, abonnementbetaling og lang svar tid på mail ???

Jeg var tidligere kæmpe fan af CBB, men efter det nye system er kommet har jeg kun oplevet problemer og virkelig ringe service.
Jeg fik stjålet et simkort, som jeg selvfølgelig meldte stjålet og i go tro, tænkte at så er det i bero, indtil jeg bestiller et nyt simkort. Men nej, den efterfølgende måned trækkes der alligevel for min talepakke, hvilket i min verden er fuldstændigt uforståeligt eftersom simkortet er spærret.
Men finder så ud af, efter 6dages venten på svar på mail, at man skal afmelde alle andre ting også, de forsætter selvom simkortet er spærret pga tyveri. Hvilket ingen steder står, når man melder sit simkort stjålet.
Så jeg er endt med at skylde penge for noget, jeg ikke har været i besiddelse af eller har haft mulighed for at bruge.
Som åbenbart nu røget videre til inkasso , selvom jeg på intet tidspunkt modtaget noget girokort, hverken på brev eller mail, så jeg kunne betale. Jeg har kun modtaget mail om, at I har lukket nummeret og nu en mail med inkasso. Da jeg ikke længere kan logge på det pågældende tlf, fordi I har lukket det pga manglende betaling, så er det ret svært at betale uden et girokort..
Det synes jeg er plattenslagerii

Hej Tine

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at du ikke føler, at det har fremgået tydeligt nok, at SIM-kortspærring ikke medfører, at abonnementet sættes i dvale. Du har derimod haft muligheden for at afmelde dig dit abonnement via selvbetjeningssiden og tilmelde dig en rent forbrugsafregnet ordning.

SIM-kort-spærring tilbyder vi for at du hurtigt kan standse uberettiget brug af dit SIM-kort, hvis det mistes - ikke for at lade dig sætte abonnement eller betalinger i bero. Derfor trækkes der også for talepakken ved næste månedsfornyelse, der jo sker forud for måneden. Derfor har det forbrug, der leder op til fornyelsen, intet at gøre med, hvorvidt der bliver trukket eller ej. Du kan selvfølgelig få refunderet ubrugte dage af din pakke, hvis du afmelder dig den fornyede pakke igen.

CBB Mobil udsender ikke girokort. Vi er et onlinebaseret teleselskab og for at minimere de administrative omkostninger modtager vi kun betaling via kreditkort på hjemmesiden. Vi har ikke udsendt kreditkort, men vi har sendt dig mails, der vejleder i, hvordan betalingen foregår via vores hjemmeside, "Mit CBB".

Jeg har ikke kunnet finde et nummer i vores system i dit navn, der skulle være opsagt og oversendt til inkasso. Du er dog velkommen til at kontakte os enten på telefon 33 46 01 01 eller kundeservice@cbb.dk, så vi kan få det undersøgt.

Christian, Kundeservice

Har altid været glad for CBB

Jeg synes at der er dejlige tilbud til hvad ens behov er og så passer de også til ens penge pung. Har haft dem i mange år og er stadig tilfreds med dem.

Hej Louise,

Tak for din positive anmeldelse, og for at du har brugt tid på at lave denne. Vi er glade for at høre du er tilfreds med den service vi tilbyder. Vi håber vi kan blive ved med at have dig som kunde.

Mvh. Katja S. Kundeservice

Jeg er godt tilfreds med cbb

Jeg har kun fået en super betjening fra CBB, så alt er bare i orden.

Hej Lilian,

super firma er cbb

jeg er glad og tilfreds med CBB

Hej Erik,

Tak for din positive anmeldelse, og for at du har brugt tid på at lave denne. Vi er glade for at høre du er tilfreds med vores selskab..

Brug for hjælp?

CBB kundeservice

Har du spørgsmål eller måske brug for en generel vejledning til et af dine produkter, vil vi gerne hjælpe dig med at løse problemet

1. Find svar på dine spørgsmål på

3346 0102 hvis du er erhvervskunde
    3346 0103 MMS, GPRS og bredbånd

DK's stærkeste netværk

DK's stærkeste netværk

Vi bruger Telenors netværk. Her er kvaliteten og stabiliteten blevet bedre og bedre. I dag oplever 93% af vores kunder en fremragende signalstyrke på deres mobil og mobilt bredbånd. Vores kunder kan gennemføre 99% af deres samtaler uden udfald.

Se driftstatus

Visit CBB Mobil