Creativ Company A/S - cchobby.dk reviews

Creativ Company A/S - cchobby.dk reviews

8.1

dårlig programmering af forsendelsesformular

Jeg fandt en vare via Google billedsøgning (Godt SEO arbejde, der...).

Da jeg skrev leveringsadresse ind i forsendelsesformularen, skrev jeg hele mit lange firmanavn, og så att. mit eget navn.

Da varen ankom havde printeren ikke fået alle tegnene med i adressen, og der stod kun firmanavn og att. Det betød, at lagermedarbejderen havde måtte pakke varen ud og gå rundt og spørge alle, om der var nogen, der savnede den pågældende vare. Pinligt og irriterende.

Hvis printeren kun kan printe 28 tegn, skal formularen på hjemmesiden også være begrænset til 28 tegn.

Selve varen var fin og i god behold, og leveringstiden var også fin.
Creativ Company A/S

Reply from Creativ Company A/S

Hej Marianne,
mange tak for din anmeldelse af dit køb hos Creativ Company. Jeg er glad for, at du er helt tilfreds med varens kvalitet samt leveringstid. Der er heldigvis nogle ting, som man er nødt til blot at videregive til sin IT-afdeling - dette er én af den slags ting... Tak for din tilbagemelding.

Alle hos Creativ Company

Poul Møller Albers

Misvisende vare-billeder på hjemmesiden

Jeg har to gange købt karton fra denne side, hvor jeg ikke har været tilfreds med produktet. Problemet er, at kartonen, der kommer ind ad døren, er en helt anden farve end det, der bliver vist på hjemmesiden. Der er store nuance-forskelle på billederne og virkeligheden, så det, man tror er en støvet pastelfarve, kommer ind ad døren som en pang-farve.

Det er rigtig ærgerligt, da både priserne og leveringstiderne hos cchobby er meget gode.

UPDATE 12/3 - 2014:
Jeg er i dag blevet ringet op af cchobbys kundeservice. De fortalte, at de vil prioritere at få nogle mere retvisende billeder på deres hjemmeside. Derudover ville de forsøge at finde frem til den farve karton, som jeg oprindeligt havde ledt efter.

Det er nok den bedste kundeservice, jeg nogensinde har oplevet. De går godt nok above-and-beyond!
Creativ Company A/S

Reply from Creativ Company A/S

Hej Julie,
mange tak for din anmeldelse her på Trustpilot. ja, det er rigtig ærgerligt at modtage nogle varer, som ikke lever op til det forventede. Vi gør os stor umage for at levere så præcis en beskrivelse af varerne som muligt - også når det drejer sig om farvenuancer, da vi ved hvor vigtigt, det er. I dit tilfælde er jeg overbevist om, at der er sket en fejl - og at du desværre har fået sendt en forkert vare. Jeg vil anbefale dig, at du kontakter vores kundeservice på tlf. 9613 3010, så vi kan få rettet op på det.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Alle hos Creativ Company

Poul Møller Albers

Fuld af gode ideer

Jeg har købt filtenåle samt en taskehank til en filtettaske, som jeg fandt opskrift på og inspiration til på cchobbys hjemmeside. Meget overskuelig hjemmeside og jeg går ofte på hjemmesiden for at finde inspiration til noget jeg har overvejet at lave. Helt klart blandt mine favorithjemmesider!

Ordre hos CC Hobby

Min ordre hos jer blev behandlet godt og hurtigt.

Forsendelsestiden var som lovet og varerne kom fint frem.

Jeg har tidligere handlet hos jer og var ikke i tvivl om, at også denne handel ville køre fint igennem.

Tak for god service - også da jeg ringede til jer var betjeningen helt i top.

Gode priser, stort udvalg, hurtig levering.

Gode priser, stort udvalg, hurtig levering.
Jeg handler gerne her igen.

Gode varer, fine priser

Den 4 oktober, bestilte jeg nogle varer hos cc hobby.
Prisen var god og jeg betalte med mit kreditkort.
Varerne kom kort tid efter og var rigtigt fine.

Priser ink. moms ville være dejligt!

Varerne kom hurtigt og der var intet der.
Kunne dog godt tænke mig, at der var en knap på hjemmesiden, så man kunne se priserne ink. moms. Og jeg synes også godt det kunne være dejligt at det ikke er mængde tilbudsprisen der står der, men at det er prisen for hvad en vare koster.
Synes det er dejligt, at man kan gå ind at finde inspiration og at der er vejledninger til hvordan man kan lave forskellige ting.

God og hurtig service

Gode produkter og hurtig levering.

Smilende og god service fra personalet og et Mekka for den kreative :)

Til messe i Tinghallen i Viborg, blev jeg mødt med åbne arme og mange smil og imødekommende personale, dejligt.
I er gode til at vise nye ide'er og er altid først med nye trends.
Har man handlet med jer 1 gang er det ikkesidste gang.
Jeres hjemmeside er super, nemt at finde rundt på og man kan nemt komme til at bestille og se hvad der er nyt.
Jeg vil sige jer tak for den måde i er på og i skal bare fortsætte som i er.
God weekend til jer alle, jeg vil bruge min til lidt kreativt.

Nemt at bestille hurtig levering god kundeservice

God service og kommer gerne igen

Har flere gange handlet her og til min store overraskelse kom der denne gang både T&T mail med pakkenummer og en sms da den ankom til afhentning i pakkeshop.
Jeg handler helt sikkert igen.

Meget at vælge imellem og hurtigt leveret

Jeg har købt lidt forskelligt stof hos dem og fik leveret til min kærestes arbejdsplads. Det fungerede rigtig fint og det kom efter kun 2 dage.

Stoffet er udmærket, men farven så dog ikke ud helt lige som på hjemmesiden. Men derudover var jeg tilfreds.

God kundeservice

Jeg prøvede at bestille tavlefolie fra deres hjemmeside. Der var nogen problemer så det kunne ikke lade sig gøre. Jeg ringede til deres kundeservice som var behjælpelige med at få det bestilt og afsendt hurtigt, så jeg fik varen næste dag. Jeg giver alligevel 5 stjerner fordi de var behjælpelige med mine problemer og der kan jo ske fejl alle steder.

Absolut ingen feedback

Har netop handlet hos CC..
Ja flot side- mange features.. men når alt kommer til at mangler varene en mas!

De har ikke helt styr på deres online del endnu - søg hjælp!

Fine varer til gode priser....!

Jeg bestilte lidt forskelligt, som blev leveret efter få dage.
Jeg handler gerne igen!

Fantastisk service!

Jeg har handlet på CCHobby.dk flere gange; hver gang er mine ordre hurtigt blevet ekspederet og det leverede levede op til mine forventninger. For første gang har jeg haft en vare, der ikke var perfekt; jeg skrev en kort mail kl 22 om aftenen, næste formiddag fik jeg svar med at en erstatningsvare ville blive sendt, og den lå i postkassen 2 dage efter!
Det er sådan noget der gør, at jeg trygt vil handle der igen!

kæmpe vareudvalg - kreativt mekka

Kæmpe vareudvalg og enhver kreativ persons mekka. dejligt med en masse inspiration på hjemmesiden - jeg er sikker på at det for dem skaber mersalg! Hurtig service og hurtig levering.
Det eneste problem er ,at det kan være svært at begrænse sig ;-)

God handel

Bestilte Krøyerkugler den 27 maj og kunne så idag 31 maj afhente dem hos LS forhandler, hvilker også er min grund til kun 4 stjerner finder det mega belastende med at skulle afhente fremfor leveret til døren.

Stimulering af den kreative del af hjernen.

Så mange dejlige ting de fleste hobbyer og særdeles gode priser. Sjovt med de små how-to billeder. Dejligt med at man kan se hvor lang leveringstid der forventes. Skønt at man har valgmuligheder for at vælge gls, som altid er lidt hurtigere en post DK. Rigtig venlig kundeservice, her mærker man virkelig, at disse mennesker brænder for deres virksomhed og arbejde. Kæmpe plus med deres store udvalg!

Creativ Company A/S - cchobby.dk

Gratis inspiration

Vi har mere 2500 ideer tilgængelig på vores hjemmeside, hvor du kan blive inspireret.

Fragt kun kr. 50,-

Altid fast lav pris på fragt. Køber du for mere end 2500 kr. inkl. moms leveres ordren fragtfri.

Vi leverer oftest mellem 1-2 hverdage. Du kan altid se vores aktuelle leveringsdato på vores hjemmeside.

14 dages returret

Vi har naturligvis 14 dages returret således at du kan sende varerne retur, hvis du ikke er tilfreds.

Hobby og kreativitet på cchobby.dk

Kig forbi vores spændende online hobby butik med alt i kreative hobbyartikler. Vi har over 8.000 produkter på lager.

Gå også på opdagelse i vores store inspirationssektion, med mere end 1700 inspirerende idéer - helt gratis!

Vi tilbyder også gratis nyhedsbreve og hobbyklubber med masser af inspiration, nyheder og gode tilbud. Endnu engang vil vi gerne byde dig velkommen indenfor på cchobby.dk

> Gå til www.cchobby.dk

Visit Creativ Company A/S - cchobby.dk