Creativ Company A/S - cchobby.dk reviews

Creativ Company A/S - cchobby.dk reviews

8.1

Super hobbybutik med en rigtig god hjemmeside

CC er en fantastisk butik for hobbyfolk. Der er et stort udvalg til meget rimelige priser. Man får altid en rigtig god service og hurtig levering. Absolut en butik, der er værd at besøge både irl. og på nettet.

til dig som har en aktiv fritid

en god side at hente inspiration og handle på.

hurtig og korrekt levering

En tilbudspakke med 72 farver. Selvom det var en tilbudsvare havde de mange pakker. Har tidligerer oplevet at tilbudspakker har været udsolgt.

Dejligt med en hurtig levering på ting man skal bruge til julegaver :)

overholder ikke e-handelskrav

Har lige købt 3 varer hos cchobby/creativ. Efter online bestilling og betaling modtog jeg ingen mail, der bekræftede mit køb. Dvs at jeg ikke anede, om min bestilling var modtaget.
Derfor skrev jeg dagen efter mail til forretningen og spurgte hvorfor de ikke leverer bekræftelsesmail. Fik hurtigt svar, at der nogle gange sker fejl i de digitale systemer.
Og det kan jo godt være. Min bestilling VAR modtaget og varerne kom dagen efter, hvilket jo er perfekt, men det kan ikke give topkarakter herfra pga manglende bekræftelse.
Desuden bruger firmaet på hjemmesiden priser, som for mit køb gælder, hvis jeg køber 10 af samme slags!!!!!!!!
Det opdagede jeg først ved bestilling og varen blev noget dyrere.
Er det fup, vildledning og et smart salgstrick fra firmaets side?
Det tror jeg nok, det er!
Creativ Company A/S

Reply from Creativ Company A/S

Hej Steffen

Tak for din tilbagemelding.
Vi beklager din dårlige oplevelse, som vi meget gerne vil tage hånd om, hvis du kontakter vores kundeservice på tlf. 96133010.
På forhånd tak.

Alle os hos Creativ Company

Hannah

Godt :)

Gode priser, god kundeservice, hurtig levering.. Alt er bare som det skal være :)

Nogenlunde

Jeg er egentligt godt tilfreds.
Men jeg er ret sur over at jeg bestiller d. 31. januar og så får jeg en infomail d. 4. feb. om at fragten er billigere i hele feb.! Fordi min ordre så er gået ind én dag for tidligt skal jeg betale mere i fragt end hvis jeg havde ventet en dag! Send dog de infomails noget før!
Creativ Company A/S

Reply from Creativ Company A/S

Hej Kira

Tak for din tilbagemelding.
På forhånd tak.

Alle os hos Creativ Company

Line

Gode priser

Billigt, let overskueligt, og hurtig leving. Er dog en lille smule utilfreds med kvaliteten af det matriale jeg fik.

Stedet er super godt de har et godt udvalg af hobbyvarer, og ikke mindst så er de supersøde at tale med i tlf. vi har flere gange bestilt og derefter henter min mand det på deres lager, og det er altid parart, og vi spare portoen:)))

Hurtig og problemfri levering.

Det var nemt at bestille, og jeg fik mine varer hurtigt.
Kun ros fra min side

god service og hurtig levering

har kun ros til cchobby.dk
jeg har handlet det flere gange, også i den fysiske butik.
personalet i butikken er ikke altid lige dygtige, men så ved de hvem de skal spørge til råds. så man får den hjælp man har behov for.
på nettet har jeg ingen problemer oplevet, varene kom hurtigt, og ved reklamationer har jeg fået en helt super service. med dag til dag levering.

Fin side

Fin side med et KÆMPE udvalg og masser af inspiration til at anvende produkterne. Har en enkelt gang besøgt deres fysiske butik, og synes bestemt det er en shop der skulle brede sig fysisk til flere byer! For det er skønt at kunne se produkterne rigtigt inden man køber!

Mange forskellinge ting og god tips - Samt en hurtig og god service

Har en masse gode og forskellige produkter samt tips til hvad og hvordan man kan anvende en del af de mange forskellige produkter. Eks. Hvad er Enkautisk teknik og hvordan gør man.

Har alt hvad hjertet begærde

Har købt en masse perler, m.m. til smykkefremstilling. De har et kæmpe udvalg til rimelige priser. Deres katalog er fyldt med masser af spændende varer så man får helt lyst til at lave en masse ting.
Bestemt et sted jeg vil vende tilbage til.
Hurtig levering og god service :-)

velfungerende hobbyside

om du savner gode hobby ideer eller billige hobbyprodukter med sikkerhed ved leverance, så er cchobby sagen. Der ligger utroligt mange gode tips og ideer på siden, og de er ikke bange for at give gratis mønstre mv. væk, uden krav om "medlemskab" eller masser af spam-mail. Helt igennem reelt!!!

...

God service og hurtig levering..
Her handler jeg gerne igen :)

Kun fantasien sætter grænser

næsten alt til kreative ideer kan findes her på siden.... og så får man det hurtigt leveret

Creativ Company A/S - cchobby.dk

Gratis inspiration

Vi har mere 2500 ideer tilgængelig på vores hjemmeside, hvor du kan blive inspireret.

Fragt kun kr. 50,-

Altid fast lav pris på fragt. Køber du for mere end 2500 kr. inkl. moms leveres ordren fragtfri.

Vi leverer oftest mellem 1-2 hverdage. Du kan altid se vores aktuelle leveringsdato på vores hjemmeside.

14 dages returret

Vi har naturligvis 14 dages returret således at du kan sende varerne retur, hvis du ikke er tilfreds.

Hobby og kreativitet på cchobby.dk

Kig forbi vores spændende online hobby butik med alt i kreative hobbyartikler. Vi har over 8.000 produkter på lager.

Gå også på opdagelse i vores store inspirationssektion, med mere end 1700 inspirerende idéer - helt gratis!

Vi tilbyder også gratis nyhedsbreve og hobbyklubber med masser af inspiration, nyheder og gode tilbud. Endnu engang vil vi gerne byde dig velkommen indenfor på cchobby.dk

> Gå til www.cchobby.dk

Visit Creativ Company A/S - cchobby.dk