Ccjagtogfiskeri reviews

Ccjagtogfiskeri reviews

8.5

Super flot behandling af reklamation

Hurtig og professionel behandling i forbindelse med køb og senere reklamation over varen

WoooHoooo!!

CC jag og fiskeri,jammen der handler jeg igen og anbefaler butik til højre og venstre. Varen var udgået i farve,de ringer og spørger om jeg kan bru en anden farve. Varen sendes om eftermiddag og jeg har den næste dag i postkasse..se de er en internetbutik med respekt for kunderne..tak!

Fantastisk god service

Vi bestilte varen, og næsten med det samme kom mailen, at varen var pakket og afsendt. Dagen efter kom varen med posten. Supergod oplevelse af god service. Det er ikke sidste gang, at vi handler ved ccjagtogfiskeri.

super service.

super hurtig og perfekt levering af vare. Jeg vil bestemt handle der igen !!!

super betjening

Rigtig god service, hurtig levering, Camilla fra cc jagt er god til at følge kunden til dørs. takker for en god handel. det er ikke sidste gang vi har handlet her...

Super god service

Jeg kan varmt anbefale alle at handle i denne butik. Det er super god service og gode kvalitetsprodukter til en god pris.

Hurtig levering til tiden og alt var i orden. Kan anbefales.

Godt tilfreds

God pris og hurtig levering.

God behandling

Jeg bestilte 2 par støvler og de kom hurtigt og kunne hele tiden følge min ordre. God service. Handler der gerne igen

Købte en fleece jakke til en gave. Blev ringet op, da man ikke kunne sende i løbet af et par dage, som lovet på hjemmesiden.
Gaven kom i tide og som lovet pr. telefon.
Dejligt at blive orienteret. Jakken nåede frem i god tid.
Tak for god service.
Jeg handler gerne hos cc jagt og fiskeri igen.

For dårligt!

Bestilte støvler til 1.500 kr. i webshoppen og fik dem leveret til tiden. Fint nok.
De passede dog ikke og jeg ville returnere dem personligt, da jeg ikke bor langt fra forretningen, men CC Jagt og Fiskeri ville have, at jeg skulle sende dem tilbage til producenten med deraf følgende portoomkostninger for mig. Det står ikke i CC's leveringsbetingelser! Der har været en del mailkorrespondance frem og tilbage og en oplevelse af manglende service fra CC Jagt og Fiskeri. Jeg handler ikke der igen! Håber dog at kunne få penge retur ved personligt fremmøde.
ccjagtogfiskeri.dk

Reply from ccjagtogfiskeri.dk

Hej Birgit
Jeg beklager at du oplever vores service som dårlig. Jeg gjorde alt for at hjælpe dig den dag du var ude og tilbød også at bestille støvlerne hjem til dig så du kunne prøve dem i butikken. Du valgte at bestille dem i webshoppen og en webshop er et kæmpe system af varer der ryger frem og tilbage hele tiden. Jeg spurgte om ikke du ville sende dem retur til producenten, da det ville gå hurtigere. Webshoppen er ikke en integreret del af butikken, den kører for sig selv. Jeg kan heller ikke udbetale dig pengene i butikken. De skal tilbageføres elektronisk, men jeg kan gøre det imens du er her ;-)

Camilla

Hurtig og god service

Det har været en fornøjelse at handle på webshoppen hos www.ccjagtogfiskeri.dk
Jeg fik min bestilling hurtigt og forsendelsen var endda gratis, da jeg købte for over 700 kr. De byttede hurtigt og nemt den jakke, jeg havde købt en størrelse for lille, så alt i alt en rigtig god oplevelse.

ccjagtogfiskeri.dk Details

Visit Ccjagtogfiskeri