Ccps reviews

Ccps reviews

8.4

Alt OK

Ingen snik snak. Varen kommer bare som aftalt.

Bil Stereo

Jeg var oppe ved ccproshop lørdag for at kigge på dørhøjtaler til min bil. jeg fandte nogle gode rockford højtaler og bestiller dem så. onsdag i samme uge hvor de skulle komme var der ikke kommet noget, og de vælge så at tilbyde mig et par rigtig gode højtaler fra alpine istedet for til en lidt bedere pris, ude selv at betale noget. det blev leveret samme onsdag på min adresse, med et smil. det er god kundeservice!

Lovet vare ikke hjemme

Ringede for at høre om et kabel var på lager, og fik at vide at dem var der masser af på lager. Da jeg så kom til butikken 15 min. senere, var der ikke nogen der kunne finde kablet, og det viste sig de slet ikke havde det hjemme. Vi foreslog dem så en god pris på et længere kabel, som vi så selv ville korte af, men det kunne heller ikke lade sig gøre. Træls at spilde en køretur på det

Venlig og hjælpsom personale

Skulle bruge et nyt tv og tog derovre fra vejle af, sad der i 1-2 timer fordi jeg ikke kunne beslutte mig. Der var altid hjælp at hente, og jeg er sikker på jeg tog derfra med det rigtige valg.

Super forretning, God service

Onsdag d. 27/07/2011 var jeg ude at se på ny Tv, og det endte med at jeg bestilte et Panasonic TX-P42UX30E Full HD Plasma-TV og fik det til en rigtig god pris. Mandag d. 01/08/2011 fik jeg det leveret lige til døren
til den aftalte tid, så alt i alt en god og positiv oplevelse
Thumbs Up
og så fik jeg da lige et fedt TV Bord gratis med i handelen
Jeg vil på det kraftigste anbefale CC Pro Shop til alle

Varen var klar til afhentning

Selv om varen ikke var på lager, var den klar til afhentning få dage efter bestilling og der var god service ved afhentningen.

Rigtig God service

Har købt panasonic g30 hos ccps og service var i top fik gode tips og de havede tid til at forklare ting om det. Og fik g30 samme dag som jeg betalte det og fik det til en god pris og fik det leveret kvit og frit. Så kan kun sige køb fjernsyn og lign ved ccps de ved de sælger i forhold til andre steder jeg har kigget på...Ikke sidste gang jeg handler ved ccps..

Købte nogle stik men da det ikke var dem som jeg skulle bruge så kunne jeg fint få dem byttede.
God betjening i butikken og godt med Runvisning.
Er meget tilfreds

god handel

godt sam-arbejde de kan godt regne med jeg handler der igen...
og varen var i perfekt stand og forsvarligt pakket ned...

CC PRO SHOP

Jeg har efterhånden købt en del ting hos cc pro shop og har altid fået super god service med smil på læben ,så er de utrolig hjælpsomme ,jeg vil altid handle hos cc pro shop i kolding :)

hilsen senad shope

god service

rigtig gode produkter og rigtig god service.
de ved hvad de har med at gøre.
kan varmt anbefales. :)

Fantastisk service og suveræne produkter

MEGET anbefaleses værdig butik.
Ekspedienter der virkelig er til at tale med og meget kompetente.

den bedste service

jeg handler rigtig meget på nettet.men der er ikke mange steder hvor man for så god service som jeg har fået her hod Ccps jeg vender tilbage det er 110% sikkert

God service!

Er forholdsvis ny kunde hos ccproshop. Købte 4 stk. yamaha dsr 115 + 4 stk. yamaha dsr 118w hos ccproshop til markedets bedste pris. Var yderst tilfreds med deres behandling. Den ene 118w havde dog en fejl som krævede den blev sendt tilbage til yamaha. Da ccproshop ikke havde hørt fra yamaha vælger ccpro at give mig en helt ny 118w uden beregning hvorefter de tager sagen med yamaha.

Den service kunne mange forretninger lære af. Mine anbefalinger går hermed til Ccproshop i Kolding.

super butik

bestilte en pioneer CD- ub100 og nåede næsten ikke at trykke på færdig knappen før den var her (: perfekt service ! rigtig iorden butik

OK, men længere leveringstid end aftalt

Købte Yamaha YSP-4100 Digital Sound Projector.

fin butik

man får altid en god betjening

God vejledning

Købte husantenne ved ccps, god vejledning og en god vare. Triax Digi 14. Rart at der stadig er butikker som gider og kan bruge tid på at sælge en forholdsvis billig vare. Det oplever man ikke mange steder.

cc pro shop er altid hjælp somme

jeg har lejet dj ud styr lige siden starten af 1990 både til store og små fester. jeg kan altid regne med at udstyret er 100% i orden. siden hen har jeg købe tv ved cc pro shop der har jeg også fået en vejlening og er glad for at komme der niel flensburg

CCProShop Details

CC Pro Shop - Alt i lyd og lyd. Til den professionelle branche samt private.

Visit Ccps

Write to: info@ccproshop.dk