C&C Travel reviews

C&C Travel reviews

9.6

Skønne Thailand.

Vi er netop kommet hjem efter en dejlig tur til Thailand,arrangeret af C&C travel.
Vi var på tre forskellige destinationer. Bangkok, Chiang Mai og Phuket.
Alt gik glat. Hvergang vi kom til en destination, var der en smilende Thai til at tage imod os og køre os til hotellet.
På hotellerne var de meget hjælpsomme og gode til at komme med forslag om hvad der er at se i området.
Det er alletiders at det er så forskelligt fra område til område. Man får virkelig set thaikulturen på mange måder.
Vi mener også at Thai Airways er et rigtig godt flyselskab at rejse med. Kabinepersonalet går meget op i at yde en god service. Flyene vi fløj med var pæne
og rene.
Det er nok ikke sidste gang vi rejser med C&C travel.
Alt virker gennemført.
Ingrid og Tommy Hansen

Et helt unikt, trygt, prisvenligt og ansvarligt rejsebureau.

Vi har rejst med C&C Travel til 7 forskellige lande og hver eneste rejse har været en stor oplevelse som ikke mindst skyldes dette helt unikke rejsebureau. Hver gang har rejsen bragt hos til helt specielle oplevelser, som vi ikke tror, vi ville have fundet på egen hånd eller ved et andet bureau. Vi er stor tilhænger af den individuelle rejseform og priserne har gjort, at vi har haft mulighed for rejser flere gange. Vi holder meget af rejsebeskrivelserne og er stolte af at rejse med et bureau med en ansvarlig rejsepolitik. Vi kan varmt anbefale Cctravel og glæder os til næse rejse.

C&C travel leverer de gode oplevelser - bæredygtigt, unikt og med indlevelse!

Jeg har rejst med C&C travel af 3 omgange, og vil altid vende tilbage hertil. 2 gange til Filippinerne, 1 gang til Sri Lanka og har netop bestilt tur nr. 4 med C&C travel. De leverer rejser, som er i øjenhøjde uden alt for mange dikkedarer. Har fokus på de menneskelige relationer og kultur-forskellene. Derudover er det et rejseselskab, som tager hånd om de destinationer de har. Eksempler kan være, at man som rejsende, opfordres til at tage aflagt tøj/legetøj med til eks.vis Filippinerne, fordi fattigdommen er så stor, at man kan hjælpe på den måde. Derudover deler C&C travel hvert år julepakker ud til udvalgte områder, hvor behovet er. Skolesager samt madvarer til eks.vis Sri Lanka. C&C travel leverer tilbage istedet for kun at "tage" fra de lande de har rejser til. Bæredygtigt og en super smuk tanke.
C&C travel's ansatte, og Enrico selv, har selv rejst i de lande de sælger rejser til, og det er altid muligt at få hhv. gode forslag eller snakke herom. Jeg vil til hver en tid anbefale C&C travel til alle der har mod på en oplevelse udover det sædvanlige: skæv, unik og helt igennem fantastisk :-)

Rigtig god tur!

C&C travel finder hele Verdens hyggekroge!

C&C travel er eksperter i at finde frem til hyggelige hoteller mm med ualmindeligt højt serviceniveau overfor deres gæster! Er næsten som et familiebesøg. Og priserne er absolut konkurrencedygtige!

Helt fantastisk tilrettelagt ferie :)

Vi snuppede en Cuba/Canada-rejse hen over jul og nytår og det var den mest fantastiske tur ever. Vi byttede en overnatning i Havanna og en i Trinidad ud med 2 overnatninger i Vinales - efter en god snak med C&C Travel om, hvordan vi bedst udnyttede tiden og skulle bruge mindst mulig tid på transport. Rart at have en i røret, som vidste noget om landene :)
Vi rejser med garanti med C&C igen :D

C&C er et rejsebureau som sætter kunden i centrum

C&C er et rejsebureau hvor du kan få det lige som du ønsker.
Det være sig med hensyn til afrejsedato,flyselskab hvor lang tid du ønsker at være på de forskellige destinationer hvis det er det du vil. Ja you name it.
Vi har kun ros til overs for C&C, vi har nu rejst med C&C mange gange til oversøiske destinationer.
Vi har kun haft gode oplevelser.
Vi er allerede på udkig efter nye destinationer, som vi kunne tænke os at rejse til.
Vi kan kun anbefale C&C til venner og bekendte

Men venlig hilsen Keld & Ilse Marie Kirketerp

Verdensklasse

Rejsebureauet som giver enhver konkurrent baghjul . Top-professionelt men alligevel meget jordnært ... Adskillige rejser gennem mere end 20 år til Asien , Sydamerika og senest seychellerne og Dubai har takket været C&C formidable evne til at finde de helt rigtige, til tider lidt skæve, men altid rene, pæne og spændende hoteller , været fantastiske oplevelser for mig og min familie ... Prøv det, du vil ikke fortryde.

Det er lige som vi kan ønske os hver gang.

Cc passer bare til os. Pris, kvalitet og den måde vi bliver "taget ved hånden " har cc som følgesvend selvom vi altid rejser selv. Mexico, philipinnerne, med. Vores egne rundrejser, med bus, tog, bil, ja vi glæder os og vender tilbage til mange flere rejsemål.
I har gjort et godt forarbejde for os og jeres hoteller kunne vi ikke have valgt bedre. Vi bliver modtsgrt som ventede gæster hvergang. Med hilsen Hanne og Arne

Bæredygtig turisme, der sætter ansvarlig udvikling i gang for lokalbefolkningen..

C&C er ansvarlig på den måde at de tænker udvikling og sætter ind for f.eks. gade børn. Da Cocobeach startede fik gadebørn fra Manila mulighed for at arbejde på Cocobeath samt at gå i skole. I de fattige skovområder har CC bygget værksteder for de fattige hvor de kan lave forskellige handcrafts der blive rsolgt uden ekstra fortjeneste i CCs butik.Hele CC er bygget af bambus, der både er smukt, og bæredygtigt.
På Sri Lanka har C&C travel bygget skole for de fattige tamiler børn.

Her kan alt lade sig gøre!

Netop hjemkommet fra Indien føler vi trang til at takke for en overordentlig veltilrettelagt tur. Alt har fungeret og vi er også fulde af lovord over for jeres agent derude, State Express. De har virkelig styr på os rejsende. Vi var aldrig i tvivl om noget som helst og de var der altid til tiden. At have chauffør den første uge var et scoop. Uden ham havde vi ikke set tilnærmelsesvis det, som vi nu nåede.
Indien er et kaotisk land, og så meget mere grund er der til at skulle være tryg ved hele organisationen. Dette var vores 11. tur med C&C Travel, og vi har aldrig været "glemt" noget sted. Vi kan nu bare glæde os til den 12. tur

Bedste hilsener
Annette og Steen Karlsson
Skælskør

Oplevelser for livet

Vi har været med CC til Bali - Loubok og Trwvagan og det var en skøn tur, med gode oplevelser, og vi har også været på krydstogt i Coco Beshs , det er en af de bedste ture vi har haft, og vi vil absulut bruge CC igen

Fantastisk. Awesome. Tres bien.

Vi har rejst ca 10 gange med CC-travel.
Altid helt klare oplysninger om hotellers standard. Husker da vi læste om Coco Explorer, "Indkvarteringen er kosteskabe der har ambitioner om at være en kahyt"
Ja, så er det på plads… Fantastisk tur iøvrigt. Vi har altid mulighed for at vælge indkvartering udenom masseturismen, der er altid virkelig gode oplysninger om steder der bør ses/besøges og fantastiske restauranter eller udsigter der bør nydes.
Vi rejser helt sikkert med CC-Travel igen og igen

lokal engagement og holder hvad de lover

når man vælger at rejse med CC travel, kan man være sikker på, at rejsen, er lokal forankret, dette betyder at det er de lokale der får job og transport.. de er gode til at finde finurlige hoteller, der ofte har deres helt egen historie. de er ærlige omkring hvordan hotellerne er indrettet og beliggenhed, beskrivelsen er altid med et glimt i øjet.
der er altd en god stemning på rejsen og de lokale guider gør alt for at vi får en god og indholdsrig rejse.

CC travel kan varmt anbefales.
Anne Kjestine Jensen

Superb fra start til slut.

Vi har været på Filipinerne, I Thailand, på rundrejse i Cambodia, Vietnam og Thailand, samt en 3 ugers tur til Hong Kong, Bali og Lombok med C&C travel.
Turen til Bali var vores guldbryllupsrejse. Den var fantastisk. Alt klappede.
Vi boede på dejlige hoteller og havde et par gange C&C's bil med chauffør og guide til at køre os rundt og se Bali. Turen var som et eventyr.Og til at betale for almindelige mennesker. Vi har altid fået en god behandling og stor service, så vi er ikke bange for at anbefale C&C til venner og andre rejseglade

At rejse er, at leve .... C&C virkeligør talemåden

Har rejst 2 gange med C&C. Første gang i 2001 til Coco Beach og anden gang i 2003 til Thailand. Omstændighederne har gjort vi ikke har rejst siden, men det afholder os ikke fra, at planlægge vores næste rejse med C&C og iøvrigt forspilder vi ingen chancer for, at anbefale venner, bekendte, arbejdskollegaer, familie og andre C&C som fremtidig rejsearrangør.
Vi har været ovenud tilfredse.

Utroligt fleksible, tjekkede og ikke mindst billige!

Har rejst med C&C 3 gange nu. Har hver gang fundet en færdigrejse på deres site som udgangspunkt og derefter fået den tilpasset vores behov og til næsten ingen penge! Vi har været super tilfredse hver eneste gang – har både gjort Thailand med kombineret storby-, oplevelses- og badeferie, Cuba på egen hånd med lejet bil og Filippinerne med dykning arrangeret hjemmefra af C&C. Det hele har været fantastisk! Alt var der styr på, alt var tjekket og klappet og klart, og vi skulle bare koncentrere os om at nyde vores ferie som vi selv havde skræddersyet! Jeg anbefaler C&C til alle jeg kommer i nærheden af!

Fantastiske oplevelser - uden barnepige.

Har nu rejst med C.C.Travel til Thailand - Vietnam - Cambodia og Coco Beach på Filippinerne. Altid perfekt arrangeret, uden vi skal løbe gåsegang med en guide i spidsen.
Lige ferie efter vores hoved.

MegaSuperFantastisk

Hvis du skal rejse langt væk og ikke orker ind og ud af rutebilen med 20 andre turister - så skal du vælge CC Travel.
Jeg har brugt dem til Argentina, Peru og SriLanka - alt klappede, og jeg har bekendte som jeg anbefalede Indien og her var alt også perfekt - så hvis du vil opleve verden så skal du vælge CC

En gang C&C Travel - altid C&C Travel

Nu har vi rejst mange gange med C&C Travel og altid har det været helt i top -
Mexico -Indien - Sri Lanka - Brasilien - Argentina - Dansk Vestindien -
C&C Travel er fantastiske til at finde gode hyggelige hoteller der bare ligger der hvor de skal - midt mellem lokalbefolkningen og altid centralt placeret tæt på seværdighederne.
Stor TAK til C&C Travel for de mange oplevelser !!
Anne Mette & Poul Vase Haubjerg Skanderborg

Ud at rejse alene med en "sikker hånd" under dig :-)

En tur til Sri Lanka er en virkelig god oplevelse. Strandliv med faciliteter uden det er opslidt "turistet" Skønne naturreservater med smukke dyr. Så bl.a. leoparden.Søde mennesker. Smukke te plantager og vidunderligt vejr og hav. Hvad mere kan man ønske sig. Jeg vender tilbage.

C&C Travel

Om virksomheden

Rejsebureau etableret i 1989. Ring, klik eller kom forbi vores dejlige gamle pakhus i Boltens Gård eller besøg vores kontor i Århus.

C&C Travels motto er 'Rejser med et menneskeligt ansigt'. Dette har vi valgt, da vi mener, det er utroligt vigtigt, at vi møder de folk, der bor og lever i de lande, vi besøger.

På vores rejser forsøger vi at skabe muligheder for kontakt med lokale mennesker - både i turistcentrene og små afsides steder. Nogle steder inviterer vores lokale agenter sågar hjem til middag. På den måde håber vi, at vi kan give vores gæster en helt unik rejse-oplevelse og bidrage lidt til øget forståelse mellem mennesker verden over.

At møde andre mennesker og opleve andre lande, er for os essensen af den gode rejse.

Visit C&C Travel

We live here: Gothersgade 8L