CD Wow reviews

CD Wow reviews

4.9

LANGSOMT OG TOLDGEBYR!

HOLD JER FRA CD-WOW!

Jeg har før i tiden handlet hos CD-WOW, som nu iøvrigt hedder www.wowhd.dk, og har aldrig haft problemer indtil nu. Jeg bestilte en Blu-ray boxsæt til 579Kr, hvori det tog en evighed at få den afsendt fra deres lager, som i øvrigt lå i Hong kong - dette blev heller ikke oplyst af hjemmesiden. Jeg skulle yderligere i flere forskellige dialog med kundeservicen før jeg fik en klarhed over situationen.

Sådan lyd historikken... Ordren blev placeret den 4/3-2014, hvorved jeg på ingen måde har fået en klarhed over, hvornår varen ville blive afsendt. 2 dage efter blev beløbet på kontoen trukket, hvilket på ingen måde er lovlig ifølge de danske lov. Den 17/3-2014 tog jeg kontakt til dem via deres hjemmesiden, og fik besvarelse tilbage 2 dage efter på engelsk. Her kunne man ikke finde årsagen til problemet, og at de ville vende tilbage til mig igen. Atter 2 dage efter fik jeg en mail, hvor der stod at varen ville blive afsendt løbende af den daværende weekend. Den 25/3-2014 fik jeg en bekræftelse på at varen var blevet afsendt fra deres lager. På tide tænkte jeg!

Til min overraskelse i dag (10/4-2014) og over 14 dage efter åbner jeg postkassen, og her lå der et brev fra Post Danmark, hvor der stod at jeg skulle betale toldgebyr på godt og vel 200 Kr før jeg kan få pakken udleveret.

Sikke en besværlighed! Jeg handler aldrig her igen, og havde det været muligt, havde CD-WOW fået 0 stjerne! Hold jer væk!

God pris

Jeg har købt mange gode CDèr fra WOW, leveringstiden har typisk været omkring
7-10 dage. Jeg er ALDRIG blevet opkrævet gebyr, da jeg kun køber en CD af gangen.
De bliver ofte sendt fra et posthus i HONGKONG.
Det eneste jeg har oplevet af negativ karakter var en revnet cd plastik æske, men det
må da siges at være en mindre ting.

Elsker den shop

Cd wow er bare helt fantastiske. Deres cder er vildt billige, og holder man sig under toldgrænsen på 80 kr er der ingen problemer i den retning. Bortkommer en cd i leveringen, så sender cd wow da bare en ny. Jeg har mindst købt 1000 cder igennem de sidste 4-5 år og har da bestemt tænkt mig at fortsætte med det i årene frem.

Ok service

jeg har købt CD, hos CD Wow i en del år. Jeg har ikke haft de store problemer. Jeg har kun prøvet en gang, at skulle sende noget retur. Det var ikke helt nemt, den gang.

Man skal lige være opmærksom på, at...

...deres varer ofte afsendes fra Kina / Hong Kong, og at leveringstiden ofte er længere end den, der står i deres information.
...der kan komme toldgebyrer på varerne, især de lidt større og dyrere varer, da de leveres fra ovennævnte lande.
...tjecke DVD'er etc for undertekster og kompatibilitet.

Har bestilt flere gange, og det fungerer generelt rigtigt godt...bare man husker ovenstående.

GRATIS LEVERING MED DYR TOLDAFGIFT

Har ventet næsten en måned på en CD+DVD. Rykker flere gange inden den dukker op fra Hong Kong med en regning på toldafgift fra Post Danmark på omkring 200,- kr, Skriver til deres kundeservice og få svar på engelsk. Handelsbetingelserne er på engelsk og at deres kundepolitikker variere fra land til land og det er op til DIG selv at tjekke det lokale kundekontor. Det giver SLET Ingen mening.

Toldgebyr og overholder ikke dansk regler

Pakker er sendt fra Kina eller andre ikke-EU lande, så flere gange skal man "tilføje" Post Danmarks toldgebyrer (og det normalt ligger omkring 200Kr).

Kundeservice er dårlig og ved præcis, at de ikke skal overhold danske regler. Spar penge og hold dig væk.

Trækker beløb før varen er afsendt

Bestiller en vare, status er restordre, det kan jeg leve med. Men hvorfor trækkes beløbet på kontoen, med det samme? Det er ikke efter bogen, så her lægges ikke flere ordrer.

Udemærket, men vær opmærksom!

Har købt mange ting via CD-WOW. Vær opmærksom på uoriginale produkter og om DVD'er feks. er med danske undertekster. Detaljerne BLIVER nævnt for produkterne, så CD-wow gør det helt korrekt. Jeg bestilte engang en DVD med forkert 'markedskode' - ikke med danske undertekster. Den blev i midlertid forsinket i posten og ved henvendelse på mail til deres engelske kundeservice sendte de straks en ny DVD, som kom hurtigt. Den første kom efter 2 måneder (ikke CD-wow's skyld), men jeg returnerede begge, da de ikke var med danske undertekster. jeg fik refundret penge og porto! - Fint. Jeg havde en god og tilfredstillende kontakt via mail med deres kundeservice. - mener de i dag er bedre etableret med dansk kundeservice også.

Lang leveringstid eller?

Bestilte en CD med Beth Hart & Joe Bonamassa den 27. september 2011 og jeg har ikke set den endnu. Det er for lang tid at vente. Den når jo at falde ud af hitlisterne inden den når frem! Så I skal have god tid, venner, hvis I bruger CD WOW!

Altid en fornøjelse

at handle hos CD WOW
Billigt, stort udvalg og fin service den ene gang jeg modtog en CD med knækket box - og ja en gag imellem går der lang tid før varen når frem men det er sjældent og til at leve med når man tager prisen i betragtning.
Jeg har købt 50+ Cd'er og har endnu ikke oplevet problemer med udgifter til told og moms - måske fordi SKAT har en petitesse-grænse. Det er nok noget helt andet med spil mm til en noget højere pris?

Rimelig kundeservice og meget billigt!

cdwow er blandt de allerbilligste på markedet. Varerne sendes fra uden for EU, og man skal derfor være opmærksom på at de kan blive nuppet i tolden. Jeg har dog aldrig oplevet det, selvom jeg har bestilt en del varer gennem dem.
På grund af den store afstand er leveringstiden ret lang, men prisen er til gengæld meget lav, så det er fair nok.

Har en konkret oplevelse jeg vil dele: I sidste uge forudbestilte jeg L.A. Noire til PS3 dagen før udgivelsen. Men da jeg gik ind om fredagen for at kigge kunne jeg se at varen var i restordre. Jeg skrev så for at få annulleret ordren, da jeg ikke gad vente længe for at få spillet. De annullerede så min ordre samme eftermiddag. God service! Til gengæld trækker det ned at jeg ikke fik besked om at mit spil var i restordre, men at jeg selv skulle ind og tjekke det. Man burde få en mail om sådanne forsinkelser! Derfor trækker det én stjerne ned...

Men overordnet set er cd-wow et glimrende sted at handle, hvis man er villig til at vente lidt længere for at få sin vare billigere. Og folk der føler sig bondefangede fordi der bliver sendt fra uden for EU skulle måske få sig et læsekursus, da det fremgår af sitet, at der kan komme toldafgifter på!

Cd fra Kina og Sang der er byttet om

Stemplet over hele pakken står der Hongkong og så er der sange der er byttet om Og nogle der mangler

Super behandling -

CD WOW

Jeg har aldrig haft andre problemer med CD WOW end, som mange har nævnte i deres anmeldelser, ventetiden.
Har siden jeg begyndte at handle hos CD WOW i 2006 "mistet" 5-6 cd/dvd´er i posten - altså ikke modtaget dem - samt oplevet toldopkrævninger 6 gange det sidste års tid.
Meen nå det så er sagt har CD WOW løst ALLE mine problemer. De "mistede" cd/dvd´er blev alle gensendt til mig, uden vrøvl. Mht. toldopkrævningerne, send en mail til deres kundeservice, samt kopi af opkrævningen, og du får et tilgodebevis på beløbet, som du godt nok er "kun" kan bruge til næste gang du bestiller noget. Ovenstående kræver selvfølgelig lidt skrive arbejde, men det er også det hele.
Til gengæld hvis du kan leve med ventetid, og når der er været bøvl lidt skrivearbejde, sparer du som jeg (storforbruger) tusindevis af kroner hvert år.

Tilsidst vil jeg anbefale den engelske versoin af CD WOW med et meget bedre udvalg af div.

John Nielsen

Kastrup

super

Det går aldrig galt- Alt kører perfekt.

Pris virker ved første øjekast ok meeeen.

Bestilte en DVD til 149,- d. 15-4-2010 d. 16-4-2010 modtager jeg en mail med besked om at varen nu var afsendt. 4-5-2010!! ligger der et brev fra Post Danmark med et krav på 199,- for toldafgift. Det viser sig at deres varer sendes fra lande udenfor EU og derfor skal der svares told inden man kan få sine varer udleveret!!
Har efterfølgende søgt lidt info på nettet og opdager at der er mange der er blevet bondefanget af dette useriøse firma.
Ellers en flot hjemmeside tillige på Dansk. Smart smart!

Giver sig ud for at være en dansk side, overholder ikke danske regler.

Virksomheden giver sig ud for at være dansk baseret, men er baseret i Hong Kong. Den overholder ikke dansk markedsføringslov og lever ikke op til selv dens egne betingerlser: i mit tilfælde afbestilte jeg vareren inden den blev afsendt, men jeg afbestilte på dansk - samme sprog som ved bestillingen. Som svar fik jeg at vide, at det forstod de ikke, så oversatte jeg, men så havde de afsendt vareren - og ville ikke tage den tilbage, da DE mente jeg havde afbestilt for sent. Havde virksomheden været dansk havde jeg politianmeldt den pga. brud på både dansk lov - og manglende overholdelse af deres egne handelsbetingelser.

utrolig lang leveringstid

Jeg bestilte en cd og en dvd til min datters fødselsdag i god tid, men alligevel kom de først lang tid efter fødselsdagen og helt fra New Zealand (?!) Varerne var fine, men jeg er skuffet over leveringstiden.

Langsom levering og har IKKE dansk kundeservice.

Selve hjemmesiden er fin og bestillinger foregår uden problemer.
Leveringstiden er dog meget ofte væsentligt over hvad de angiver. Desuden ved man ikke, hvor i verden ens bestilling afsendes fra, så man ved ikke en gang hvilken tidfrist man skal regne med (som så alligevel for det meste overskrides væsentligt).
Et yderlig problem med at man ikke ved hvor varen afsendes fra er at man ved bestillinger på på 80,- kr. risikerer at ens vare bliver taget i tolden hvis den afsendes fra et ikke-EU land.
Selv om hjemmesiden er på dansk og det ser ud til at man kan kontakte en kundeservice på dansk, så svarers man tilbage på engelsk !!!!
Jeg ville mene at når først man opretter en hjemmeside på et vis sprog så må man også have en kundeservice på dette sprog.

Går ens bestilling fint er der intet problem idet de er billige og forsendelsen er gratis. Går bestillingen galt, ja så begynder problemerne virkelig. Så er det op til en selv om man vil "tage chancen"

Ekstremt langsomt

Bestilte et ps3 spil inden selve release datoen (20/3) og havde naturligvis forventet at have spillet på dagen for release 26/3. Det skete så bare desværre ikke og først en uge efter og to e-mails senere fik jeg at vide den var i restordre. Pengene havde de trukket hvilket efter min forståelse er ulovligt. Har dags dato annulleret min ordre og bestilt andet sted. Handler der nok ikke igen.

Is CD Wow your company?

Visit CD Wow