Cdon reviews

Cdon reviews

4.5

Du er fanget med et klik

Bestilte en printer en søndag aften. Adr. indtastes. Jeg tænker, at der sikkert kan ændres adr. senere. Til arb.pladsen, så man ikke skal stå i kø i den lokale Brugs. Men et klik senere står der "Tak for den bestilling" og varen er på vej. Øv. Man får ikke en chance for at vælge betalingsmetode. Men pyt man kan afbestille via kundeservice, så det gjorde jeg med det samme.
Mandag tjekker jeg om ordren er annulleret. Det er den ikke. Der står nu "Modtaget af lageret" så må jeg på CDON´s chat. Nej nej, det kan ikke ændres nu. Den er jo på vej. Men jeg kan jo bare nægte modtagelse, så sker der ikke mere....
Men efter deres nye partner Klarna er kommet ind i billedet, har jeg kun hørt om grimme rykkere til kunderne. Så jeg er nok nød til at stå i kø denne gang. Men jeg handler aldrig mere hos CDON....

Hej!

När man är inne i "Kassan" så väljer man själv betalingsalternativ innan man klickar på "Godkänn" och ordern skickas iväg. Våra kunder uppskattar att vi hanterar våra orders så fort som möjligt så att det kan skickas ut till kunderna så snabbt som möjligt.

Vi hanterar flera 100 ärenden om dagen och får inte alltid med oss avbeställningarna med en gång tyvärr, och då kan ordern ha kommit för långt i processen. Du som kund har dock rätt att utnyttja ångerrätten inom 14 dagar.

CDON.COM

cdon.com har slået sig sammen med firmaet Klarna og det er ikke ok

Jeg købte en samsung soundbar 8200 og prisen var ok - jeg betaler altid alt med det samme - men her var det ligesom om at man ikke vil have pengene og i stedet blev det overgivet til Klarna. Klarna sender regninger med en sådan hast, at man hurtigt kan komme til at betale rigtigt meget hvis man ikke er hjemme nogle få dage. Jeg har forsøgt at kontakte cdon.com - men de henviser til Klarna - som de 'jo' siger ikke er dem - men den køber jeg ikke for de har jo valgt dem og deres indbyrdes aftale kender man jo ikke - køb i stedet teknisk udstyr fra nogel af de andre udbydere, hvor man kan få lov til at betale kontant uden at blive kastet i favnen på Klarna

Hej!

När man är i "Kassan" så väljer man själv vilket betalingssätt man vill använda sig av. Vi väljer inte åt dig, och har inte heller rätt att ändra något i efterhand.

Klarna är det företag som hanterar vår faktura och delbetalingsköp.

www.klarna.dk

Med vänlig hälsning
Daniella

Ok kundeservice men..

Ordre gensendt 3 gange da Postdanmark 2 gange klokker i det og glemmer at give besked om at pakken er fremme, havde valgt GLS hvis jeg kunne!
Og samtidig med udleveringssmsen kommer der et link og et ønske om at jeg, som slet ikke er kunde hos PostDanmark at jeg skal anmelde Postdanmark på Trustpilot, mage til frækhed, jeg er ikke kunde hos post DK men hos dem jeg har købt varen hos..
Er skuffet over at CDon giver Post Danmark lov til at misbruge de data jeg giver dem til at Post Danmark kan bruge dem til egne formål...
Er det i det hele tage lovligt uden min accept?

Hej!

Vi ger aldrig ut information vidare till någon tredjepart, däremot så godkänner du PostDanmark som distrubitör när du handlar av oss.

Med vänlig hälsning
Daniella

Ingen klager herfra

Bestilte min pakke onsdag aften og fik SMS, at pakken kunne hentes her til morgen(lørdag), i den nærmeste pakkeboks. Hurtigt taget i betragtning den er sendt fra Sverige.

Fik desuden en rabatkode inden købet og fik mine billige varer endnu billgere.

Vil helt sikkert handle hos CDON igen.

Reply from Cdon.com

Hej och tack för din feedback!

Vi hoppas att boken du beställt var bra!

Med vennlig hilsen

Skuffende service

Køber en bærbar som er langsommere end en brødrister til at håndtere Windows.
Kontakter kundeservice om at få den sendt retur da den ikke lever op til min forventinger, evt. bestille en ny.
Får at vide at jeg sagtens kan returnere den, men det vil koste 700kr i "nulstillings gebyr".

Handler andre steder fremover.

Hej.

Det är en avgift som tas ut, detta står också i våra köp- och leveransvillkor:

Vi beklagar om du upplever det negativt.

CDONC.COM

for lang leveringstid

i bund og grund tilfreds men i har alt for lang leveringstid.

Hej!

Vi förväntar oss alltid att hålla leveringstiden som står angiven på produktsidan. Tyvärr kan förseningar ske, har du frågor om din order kan du alltid kontakta vår kundtjänst via hemsidan.

mvh

Godt gået

Jeg har købt fornyet mistanke, cdon er det eneste firma der havde den og i 5.1 lyd. SKIDE GODT EGON

Hej!

Vi tackar för din feedback!

Supersnabb leverans!:)toppen!:)

Supersnabb leverans!:)toppen!:)

Hej!

Tack skal du ha! Vi hoppas du blev nöjd med din order!

CDON.COM

Sender som brev!! DUMT.. varen bliver væk

Og så skal man vente 16 dage selvom post dk har bekræftet at "pakken" ikke kan findes, fordi det er sendt som brev... hvem sender elektronik som brev så det ikke kan spores?????????? så dumt...

Jeg bestiller aldrig fra CDON igen.. det er simpelthen for omstændigt..!!

Hej!

Det är en överenskommelse vi har med Posten, att paket och brev skal reklameras först efter 16 dagar. Då Posten har 14 dagar på sig att leverera ett paket enligt deras regler.

Vi beklagar om du upplever det negativ.

Kun positive erfaringer

Jeg har handlet hos CDON flere gange og har kun positivt at sige. Fx er min stationære computer købt hos CDON. Der har aldrig været problemer med varerne og leveringen har været hurtig og uproblematisk hver gang.

Hej!

Tack skal du ha för din feedback! Vi gör alltid vårt bästa för att våra kunder ska bli nöjda.

CDON.COM

Man kan ikke stole på leveringsdatoerne

Det stinker, når man ikke kan stole på leveringsdatoerne. Man står og mangler en bog og bestiller den i håb om, at den er der i løbet af 1-2 dage. Og så sker der bare ingenting :-(

Hej!

Vi beklagar om din order har varit försenad. Du kan alltid kontakta vår kundtjänst via hemsidan: http://www.cdon.com så kan de hjälpa dig vidare.

godt godt og altid godt

super service altid :-)

Hej!

Tack för din respons! Vi gör alltid vårt bästa för att få iväg beställda varor så fort som möjligt.

Dårlig kundeservice!

Jeg bestilte 3 bøger fra cdon.dk, de 2 af bøgerne blev afsendt 5 dage senere og modtog dem derefter nogle dage senere. Jeg hørte aldrig noget om hvorfor den sidste bog ikke var sendt med, men tænkte den nok ville komme snart eller cdon.dk ville kontakte mig. 2 uger senere efter ingen emails, ingen ændringer på min CDON konto, skriver jeg selv til CDON for at høre hvor den sidste bog blev af.
Det viser sig så de har annulleret den fra min ordre, hvis jeg vil have den skal jeg bestille den igen. Dette betyder at jeg så skal betale fragt igen! CDON giver mig så en rabatkode på 50 kr. for at sige undskyld.

Dette er alt sammen meget pænt af dem. Men, jeg er stadig meget frustreret over at CDON aldrig selv kontaktet mig eller fortalte mig noget. Havde jeg ikke selv taget kontakt til dem, havde jeg aldrig hørt fra CDON eller fået en rabatkode på 50 kr.

Derudover sendte de samme dag en mail til mig om at jeg kunne anmelde mine 3 bøger, nu da jeg havde modtaget dem. Selvom de udmærket godt ved jeg aldrig fik den sidste bog!

Hej.

Vi beklagar att du aldrig mottog din 3:e bok. Det skal ha skickats ett mail till dig 7 dagar efter din beställning då en av varorna var försenade. Detta mailet kan dock ha hamnat i ditt spam-filter.

Vi beklagar den negativa upplevelsen, men hoppas att du finner något du kan använda din rabattkod på.

Har du fler frågor om din order är du välkommen att kontakta vår kundservice via hemsidan.

Ødelagt CD cover

Modtog idag en CD fra CDon.
Den ankom i en større papæske, på størrelse med en DVD.

Det betød at CD´en undervejs var rutsjet frem og tilbage og op og ned, således at selve CD coveret var ridset og helt mat. Selve åbningen til CD´en var ligeledes i stykker...

Har skrevet til kundeservice efter svar på hvad de vil gøre.

Venter på svar og opdaterer herefter min anmeldelse

Hej!

Vi beklagar att din vara var defekt när du mottog den. Vi vill gärna hjälpa dig vidare med att få en hel vara, så om du har kontaktat vår kundservice via hemsidan, kommer de att hjälpa dig.

Acceptabelt.

Jeg bestilte to film bokse. De blev sendt fra sverge. Lagde ordre fredag often, og kunne hente det i Pakkeboksen torsdag.

Det er langsom levering. Der er desuden meget lidt information undervejs.

Hej!

Vi förväntar oss alltid att hålla leveranstiden som står på hemsidan, tyvärr kan förseningar ske och det beklagar vi.

CDON.COM

Blev sendt til inkasso uden at modtage nogle rykkere

Havde glemt at betale en faktura og forventede der ville komme en rykker jeg kunne betale men modtog i stedet et inkassobrev. Det er ikke okay når de ikke har sendt rykkerne til mig. Jeg er klar over jeg ikke havde haft betalt fakturaen men havde forventet 100kr i gebyr men må nu betale 650kr i gebyr for noget til 88kr. Det er jeg godt nok ikke tilfreds med.

Hej.

När det gäller faktura och fakturafrågor är det Klarna som hjälper dig vidare med det, då vi använder Klarna som vår faktureringspartner.

www.klarna.dk

Retarderet service

Retarderet service, sendte varen tilbage for næsten en måned siden, de vil simpelthen ikke give pengene tilbage

Hej.

För att kunna hjälpa dig vidare får du kontakta vår kundservice via hemsidan, så hjälper de dig med att besvara frågor angående din retur.

mvh
CDON.COM

Bestilte en ny SONY mobil, torsdag d.27/2. Fik en sms fredag d. 28/2, om at der var en pakke, klar til afhentning. Det kalder jeg hurtigt levering. Havde regnet med, at jeg først fik den, mandag d.3/3. Har ALDRIG haft problemer med CDON.com.

Returnerede en tlf der ikke var ny ved levering - CDON refunderer blot ikke pengene ??

Købte den 4. februar i år en Sony Xperia Compact hos CDON - denne viste ved ved levering ikke at være ny, den var ikke forseglet, et kabel manglede etc.
Det skal CDON have, der var ikke noget der, jeg skulle blot returnere telefonen, så ville de refundere de kr. 4.039,- telefonen kostede med det samme....her snart en måned efter de fik den tilbage, har jeg ikke set så meget som en krone på kontoen fra CDON.
Ganske enkelt ikke godt nok, men håbet er vel lysegrønt, så pengene kommer vel engang når CDON synes det, så håber sandelig min nuværende mobil holder til det så længe...

Hej.

Om du kontaktar vår kundservice via hemsidan, så kommer de att hjälpa dig vidare med det som har skett med din order.

Vi beklagar om du har upplevt dålig service av oss.

dårlig sted

Har bestilt 2 film den 22 februar. Har intet fået endnu og skrevet til c don. Com . Har intet hørt fra dem. Har skrevet til dem flere gange. Frank

Hej.

Vi beklagar det som har hänt, om du kontaktar vår kundtjänst via chatten så kan du få hjälp direkt.

Cdon.com Details

Nordens største webbutik for musik, film, bøger og spil til de bedste priser med hurtig leverance. Millioner af titler med DVD film / Blu-Ray film, musik og computerspil og meget mere

Visit Cdon

Write to: info@cdon.com