Cdon reviews

Cdon reviews

4.6

Skuffende service

Køber en bærbar som er langsommere end en brødrister til at håndtere Windows.
Kontakter kundeservice om at få den sendt retur da den ikke lever op til min forventinger, evt. bestille en ny.
Får at vide at jeg sagtens kan returnere den, men det vil koste 700kr i "nulstillings gebyr".

Handler andre steder fremover.

Hej.

Det är en avgift som tas ut, detta står också i våra köp- och leveransvillkor:

Vi beklagar om du upplever det negativt.

CDONC.COM

for lang leveringstid

i bund og grund tilfreds men i har alt for lang leveringstid.

Hej!

Vi förväntar oss alltid att hålla leveringstiden som står angiven på produktsidan. Tyvärr kan förseningar ske, har du frågor om din order kan du alltid kontakta vår kundtjänst via hemsidan.

mvh

Godt gået

Jeg har købt fornyet mistanke, cdon er det eneste firma der havde den og i 5.1 lyd. SKIDE GODT EGON

Hej!

Vi tackar för din feedback!

Supersnabb leverans!:)toppen!:)

Supersnabb leverans!:)toppen!:)

Hej!

Tack skal du ha! Vi hoppas du blev nöjd med din order!

CDON.COM

Sender som brev!! DUMT.. varen bliver væk

Og så skal man vente 16 dage selvom post dk har bekræftet at "pakken" ikke kan findes, fordi det er sendt som brev... hvem sender elektronik som brev så det ikke kan spores?????????? så dumt...

Jeg bestiller aldrig fra CDON igen.. det er simpelthen for omstændigt..!!

Hej!

Det är en överenskommelse vi har med Posten, att paket och brev skal reklameras först efter 16 dagar. Då Posten har 14 dagar på sig att leverera ett paket enligt deras regler.

Vi beklagar om du upplever det negativ.

Kun positive erfaringer

Jeg har handlet hos CDON flere gange og har kun positivt at sige. Fx er min stationære computer købt hos CDON. Der har aldrig været problemer med varerne og leveringen har været hurtig og uproblematisk hver gang.

Hej!

Tack skal du ha för din feedback! Vi gör alltid vårt bästa för att våra kunder ska bli nöjda.

CDON.COM

Man kan ikke stole på leveringsdatoerne

Det stinker, når man ikke kan stole på leveringsdatoerne. Man står og mangler en bog og bestiller den i håb om, at den er der i løbet af 1-2 dage. Og så sker der bare ingenting :-(

Hej!

Vi beklagar om din order har varit försenad. Du kan alltid kontakta vår kundtjänst via hemsidan: http://www.cdon.com så kan de hjälpa dig vidare.

godt godt og altid godt

super service altid :-)

Hej!

Tack för din respons! Vi gör alltid vårt bästa för att få iväg beställda varor så fort som möjligt.

Dårlig kundeservice!

Jeg bestilte 3 bøger fra cdon.dk, de 2 af bøgerne blev afsendt 5 dage senere og modtog dem derefter nogle dage senere. Jeg hørte aldrig noget om hvorfor den sidste bog ikke var sendt med, men tænkte den nok ville komme snart eller cdon.dk ville kontakte mig. 2 uger senere efter ingen emails, ingen ændringer på min CDON konto, skriver jeg selv til CDON for at høre hvor den sidste bog blev af.
Det viser sig så de har annulleret den fra min ordre, hvis jeg vil have den skal jeg bestille den igen. Dette betyder at jeg så skal betale fragt igen! CDON giver mig så en rabatkode på 50 kr. for at sige undskyld.

Dette er alt sammen meget pænt af dem. Men, jeg er stadig meget frustreret over at CDON aldrig selv kontaktet mig eller fortalte mig noget. Havde jeg ikke selv taget kontakt til dem, havde jeg aldrig hørt fra CDON eller fået en rabatkode på 50 kr.

Derudover sendte de samme dag en mail til mig om at jeg kunne anmelde mine 3 bøger, nu da jeg havde modtaget dem. Selvom de udmærket godt ved jeg aldrig fik den sidste bog!

Hej.

Vi beklagar att du aldrig mottog din 3:e bok. Det skal ha skickats ett mail till dig 7 dagar efter din beställning då en av varorna var försenade. Detta mailet kan dock ha hamnat i ditt spam-filter.

Vi beklagar den negativa upplevelsen, men hoppas att du finner något du kan använda din rabattkod på.

Har du fler frågor om din order är du välkommen att kontakta vår kundservice via hemsidan.

Ødelagt CD cover

Modtog idag en CD fra CDon.
Den ankom i en større papæske, på størrelse med en DVD.

Det betød at CD´en undervejs var rutsjet frem og tilbage og op og ned, således at selve CD coveret var ridset og helt mat. Selve åbningen til CD´en var ligeledes i stykker...

Har skrevet til kundeservice efter svar på hvad de vil gøre.

Venter på svar og opdaterer herefter min anmeldelse

Hej!

Vi beklagar att din vara var defekt när du mottog den. Vi vill gärna hjälpa dig vidare med att få en hel vara, så om du har kontaktat vår kundservice via hemsidan, kommer de att hjälpa dig.

Acceptabelt.

Jeg bestilte to film bokse. De blev sendt fra sverge. Lagde ordre fredag often, og kunne hente det i Pakkeboksen torsdag.

Det er langsom levering. Der er desuden meget lidt information undervejs.

Hej!

Vi förväntar oss alltid att hålla leveranstiden som står på hemsidan, tyvärr kan förseningar ske och det beklagar vi.

CDON.COM

Blev sendt til inkasso uden at modtage nogle rykkere

Havde glemt at betale en faktura og forventede der ville komme en rykker jeg kunne betale men modtog i stedet et inkassobrev. Det er ikke okay når de ikke har sendt rykkerne til mig. Jeg er klar over jeg ikke havde haft betalt fakturaen men havde forventet 100kr i gebyr men må nu betale 650kr i gebyr for noget til 88kr. Det er jeg godt nok ikke tilfreds med.

Hej.

När det gäller faktura och fakturafrågor är det Klarna som hjälper dig vidare med det, då vi använder Klarna som vår faktureringspartner.

www.klarna.dk

Retarderet service

Retarderet service, sendte varen tilbage for næsten en måned siden, de vil simpelthen ikke give pengene tilbage

Hej.

För att kunna hjälpa dig vidare får du kontakta vår kundservice via hemsidan, så hjälper de dig med att besvara frågor angående din retur.

mvh
CDON.COM

Bestilte en ny SONY mobil, torsdag d.27/2. Fik en sms fredag d. 28/2, om at der var en pakke, klar til afhentning. Det kalder jeg hurtigt levering. Havde regnet med, at jeg først fik den, mandag d.3/3. Har ALDRIG haft problemer med CDON.com.

Returnerede en tlf der ikke var ny ved levering - CDON refunderer blot ikke pengene ??

Købte den 4. februar i år en Sony Xperia Compact hos CDON - denne viste ved ved levering ikke at være ny, den var ikke forseglet, et kabel manglede etc.
Det skal CDON have, der var ikke noget der, jeg skulle blot returnere telefonen, så ville de refundere de kr. 4.039,- telefonen kostede med det samme....her snart en måned efter de fik den tilbage, har jeg ikke set så meget som en krone på kontoen fra CDON.
Ganske enkelt ikke godt nok, men håbet er vel lysegrønt, så pengene kommer vel engang når CDON synes det, så håber sandelig min nuværende mobil holder til det så længe...

Hej.

Om du kontaktar vår kundservice via hemsidan, så kommer de att hjälpa dig vidare med det som har skett med din order.

Vi beklagar om du har upplevt dålig service av oss.

dårlig sted

Har bestilt 2 film den 22 februar. Har intet fået endnu og skrevet til c don. Com . Har intet hørt fra dem. Har skrevet til dem flere gange. Frank

Hej.

Vi beklagar det som har hänt, om du kontaktar vår kundtjänst via chatten så kan du få hjälp direkt.

Ringe service

Bestiller to bøger på CDON.com hvor der står leveringstid 1-2 hverdage.. Da min vare stadig står som "Ikke afsendt" henvender jeg mig til CDON og spørger hvornår jeg kan forvente at min ordre bliver afsendt.
Får besked retur om at den ene bog desværre er udsolgt fra forlaget... og det er den anden forresten også. Vi håber vi får den. Men ved det ikke. Måske.....

Et er at man bestiller en vare som CDON slet ikke har på deres lager. Et andet er at man slet ikke får besked om at denne vare ikke er på lager... og nok heller ikke foreløbig.
Man skulle tro at så stort et firma, med så mange artikler har et ordentligt lagerstyringssystem. Men åbenbart ikke.

Hej!

Tyvärr så sker det att varor är slut hos leverantören. Vi reserverar oss för utsålda varor i våra villkor och beklagar att din order inte kunnat levereras ännu.

Om du inte längre önskar ordern är du välkommen att kontakta oss via vår hemsida för avbeställning av ordern.

Kan slet ikke anbefales.

Jeg ville ønske jeg kunne anbefale CDON.com. Det er klart et af de billigste steder at handle online, og deres side er veldesignet og imødekommende.

Desværre er det tydeligt at deres lave priser kommer på bekostning af et acceptabelt serviceniveau. Uden at give mig nogen indflydelse på hvordan varen blev forsendt valgte CDON at sende den med brevpost. De kunne lige så godt have taget mine penge i hånden og smidt min bestilling ud af kontorvinduet.

Når min vare så -- forudsigeligt nok -- aldrig dukker op, får jeg at vide at jeg skal vente tre uger fra afsendelsesdatoen før de vil åbne en klagesag hos Post Danmark.
Dette er for det første ikke nævnt i deres handels- og leverancevilkår, og er endvidere ikke mit problem, men et problem mellem dem og den leverandør de har valgt til at fuldføre aftalen mellem dem og deres kunder.

Når jeg så prøver at kontakte CDON omkring disse problemer, får jeg ingen brugbare svar overhovedet, blot gentagelser af det samme ævl om hvor lang tid de har tænkt sig at vente før de vil gøre noget. De er tydeligvis fuldstændig ligeglade med deres kunder.

Allerede i skrivende stund løber det mig koldt ned af ryggen ved tanken om det indholdsløse og ligegyldige svar denne anmeldelse vil få.

Uden track and trace på forsendelsen er der næsten ingen chance for at den bliver fundet. Den kan være fejlleveret, stjålet eller have eksploderet, uden nogen vil kunne finde ud af det.
Måske får jeg mine penge tilbage efter Post Danmark har fået lov at lade som om de leder i et stykke tid.

Men det handler, trods alt, om produktet, og det vil jeg stadig ikke have modtaget.

Jeg ville gerne give CDON bare to stjerner, for den udmærkede hjemmeside, men ved to stjerner står der: 'Lavt - en dårlig oplevelse men uden tegn på ond tro.'

Jeg tror selvfølgelig ikke at CDON og Post Danmark har lavet håndslag på dårlig service med overlæg ("...og så smider vi bare alle brevene i Øresund!!"), men det er tydeligt at deres forretningsmodel underprioriterer kundeservice og sikker leverance. Ihvertfald i dé tilfælde hvor de sender med post. Det er tæt nok på 'Ond tro' i min bog - og får derfor kun én stjerne.

Hej.

Vi har en överenskommelse med Posten att först 16 dagar efter leveransdatum kan vi reklamera på ett paket. Detta är för att Posten ska ha tid på sig att lokalisera ordern ifall det har kommit på avvägar och ha möjlighet att skicka det rätt igen.

Vi ansvarar inte för postgången, detta står också angivet i våra villkor som du godkänner när du handlar av oss via hemsidan.

Skulle det visa sig att paketet inte går att lokalisera efter 16 dagar så reklamerar vi paketet och du får tillbaka dina pengar. Du är inte betalningsskyldig för något du inte har mottagit, detta står också i våra villkor.

VI gör alltid vårt bästa för våra kunder och beklagar om du har haft en negativ upplevelse.

Køb aldrig fra CDON.com!

Jeg bestilte en computer fra CDON.com, hvorefter bestillingen stod der levering efter 3-5 dage. Det første problem jeg fik med bestillingen var leveringen som fandt sted først efter 17 dage. Jeg skrev flere mails til CDON.com for at spørge frem til om jeg overhovedet fik computeren. Da jeg mistede tålmodigheden truede jeg med at skrive anmelde det på trustpilot.dk, fik jeg svaret om at der ville gå yderligere 3 dage dvs. 14 + 3 dage = 17.
Efter alt for langt ventetid fik jeg computeren, hvor jeg så opdager at de har sendt en computer med en harddisk i som nærmest var ved at dø!

Jeg skrev mail til CDON.com, hvorefter 4 dage sendte fragtseddel og samtidig modtager jeg en mail:
" Så snart lageret har returregistreret varen får du tilsendt en automatisk mail med information omkring det. Der kan gå op til 14 dage inden det sker."

Det er uacceptabelt og uforståeligt, at man virkelig skal vente mere end et måned for at får leveret en computer i og med at den er defekt og at den returneres med de transport muligheder vi har nu om dage.

Derfor vil jeg ikke ønske at det samme sker for andre mennesker der har tænkt sig at bestille fra CDON.com.

De har den mest elendig service jeg nogensinde har oplevet i hele mit liv.

En tålmodig og irriteret kunde som stadig venter på sine penge efter 1 uge også selvom fejlen altid har været fra deres side!

Hej.

Vi ansvarar inte för postgången, har Posten förseningar i sina system så är det inget vi kan påverka. Posten har 16 dagar på sig att leverera ett paket, har paketet inte ankommit efter 16 dagar, först då kan vi reklamera det och ordern blir då makulerad.

Vi beklagar att Posten var sen, men det är inget vi kan styra över och det står angivet i våra villkor att vi tar inte ansvar för postgången vid eventuella förseningar.

En retur från Danmark till Sverige tar cirka 14 dagar, då den ska till packcentralen i Köpenhamn för att sedan skickas vidare till korrekt lager i Sverige. Väl på lagret ska varan undersökas för att fastställa felet innan den i så fall kan returregistreras.

Vi beklagar om du upplever det negativ.

100% tilfreds..

Jeg vælger at skrive godt og kort om cdon, da jeg har observeret at de får meget kritik herinde.. Jeg går ud fra dette skyldes at alle de tilfredse kunder ikke skriver deres mening her inde, hvilket jeg syntes er synd for en fremragende virksomhed, som alle dage har kunne løse alle mine problemer med 300%`s tilfredshed.

Cdon.com Details

Nordens største webbutik for musik, film, bøger og spil til de bedste priser med hurtig leverance. Millioner af titler med DVD film / Blu-Ray film, musik og computerspil og meget mere

Visit Cdon

Write to: info@cdon.com