Cdon reviews

Cdon reviews

4.6

Danmarks ringeste levering - gode produkter

Jeg har efterhånden været kunde hos CDON i rigitg mange år, og jeg har altid været glad for at handle der. Men jeg må snart erkende, at den tid er ved at dø.

Jeg er utrolig glad for de produkter som de har - de har aldrig fejlet noget. Men når det så er sagt, så alt det sker efter at ordren har forladt deres lager, så er resten rent helvede.

Jeg kan inden for de sidste 3 måneder, bestilt 6 gange via 2 forskellige kundenumre, dog til den samme adresse. Jeg har kun én gang været heldig, at få leveret min pakke/brev til døren. Trods der har været nogen hjemme HVER gang. Jeg har endda næsten taget postbuddet i at aflevere en seddel i postkassen, fordi de ikke gider gå op på anden sal.

Med dette sagt, så betyder det desværre for mig som kunde, at hvis jeg oplever dette én gang mere, så er jeg færdig med at handle hos CDON, grundet de bruger Post Danmark, og jeg hver gang skal på posthuset for at hente mine varer. Jeg vil i stedet for finde en leverandør, som bruger noget andet en Post Danmark, som f.eks. GLS, hvor jeg kan få leveret til mit arbejde.

Jeg vil gerne understrege at denne klage/anmeldelse er ikke bygget på produkterne hos CDON, men nærmere hos Post Danmark. De har fået samme tur, og har for 3. gang indsendt en klage til dem. Grunden til denne anmeldelse er, at jeg håber i som firma, vil sparke til Post Danmark, da i ellers ender med at miste jeres kunder, grundet jeres produkter ikke bliver leveret.

Hei.

Takk for din tilbakemelding. For tilfellet så kommer vi fortsette at bruke Post Danmark og ved levering så er det Post Danmarks regler som gjelder.

Med vennlig hilsen CDON.COM

Overholder ikke deres egne forsendelser

Det er utroligt frusterende. Men bestiller en vare fra hjemmesiden, og ser at man bliver lovet at varen bliver leveret inden for 1-3 dage. Der er nu gået 5 dage, og intet er dukket op. Hvis der nu var fri levering kunne man måske acceptere det, men nej. Leveringen koster penge. CDON.dk kan ikke overholde sine leveringstider, og skriver man til kundeservice får man intet svar på hvornår man kan forvente at få sin vare. Det er helt uacceptabelt, og jeg handler aldrig med disse forbrydere igen.

Hei.

Vi beklager hvis din ordre er forsinket. Men vi reserverer oss dog for utsolgte varer i våre vilkår. Hvis du ønsker kan du avbestille ordren, du får da kontakte vår kundeservice via hjemmesiden.

Perfekt- ingen problemer

Bestilte en Sony Xperia Z om torsdagen, den kom mandag, så alt var perfekt og blev leveret til tiden.!

Reply from Cdon.com

Hei! Takk skal du ha for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen CDON.COM

Super fint.

Super fine priser, super fin service.

Hei og takk skal du ha! Med vennlig hilsen CDON.COM

AFVÆRGNINGSMANØVRE

Købte Boardwalk Empire 3 d 7/4, der gik nogle måneder før vi skulle se den, erfarede at disc 1 var defek(Kr 428,-)t. Fik returlabel printet ud efter kontakt med firma. I mellemtiden bestiller jeg en ny kopi (kr 183,-) som ankommer og fungerer.
Rykker for svar omkring returvare, får at vide at de ikke har modtaget den(!!!!!!!). Efter megen skriveri frem og tilbage, hvor har du sendt den til?(HELT ÆRLIGT!) Har du husket returadresse(1!!) osv osv. Får til sidst refunderet Kr 183,- og får efterfølgende besked på den anden ordrer er refunderet for lang tid siden. Jeg har svært ved at se hvordan de kan refunderer en vare inden den er tilbageleveret. Masse bøvl, masse tid og mangler Kr 428 minus Kr 183,,-.. Vil ikke handle der mere det er alt for tidskrævende og kostede mig udover tid penge.
I FORBINDELSE MED NEDENSTÅENDE SVAR KAN JEG OPLYSE AT JEG H A V D E HENVENDT MIG OG UDSKREVET RETURLABEL PÅ JERES ANVISNING!!!!!

Hei,

Dersom man opplever en feil med en vare man kjøpt hos oss, skal man kontakte oss først så at man får korrekte returinstruksjoner.

Vi beklager hvis du har opplevd en negativ bemøtning hos oss, og håper du kan kontakte oss igjen for feilen så skal vi hjelpe deg videre dersom du har flere spørsmål.

Super tilbud og levering

Helt målløs over de dårlige anmeldelser.
Alene i 2013 har jeg handlet 12 gange hos cdon.com.
Altid rigtig gode tilbud med super hurtig levering - indenfor 2-3 dage.
Aldrig problemer med varerne eller leveringen.

Klart mit foretrukne sted at handle film/musik :-)

Hei!

Takk skal du ha, vi gjør alltid vårt beste for at våre kunder skal bli fornøyde! Med vennlig hilsen CDON.COM

Ingen problemer, hurtig levering

Jeg har handlet flere gange på cdon, og alt har været i orden - jeg har også kun oplevet hurtige leveringstider.

Reply from Cdon.com

Hei, takk skal du ha! Vi gjør alltid vårt beste for at leverere så fort vi kan og håper du kommer tilbake til oss. Med vennlig hilsen CDON.COM

Hurtig levering :)

Reply from Cdon.com

Hei, vi takker for dine ord og håper du fortsetter at handle av oss! Med vennlig hilsen CDON.COM

Perfekt kundeservice

Modtog to tablets med fejl. Fik hurtig og effektiv behandling af kundeservice. Har netop modtaget pengene retur. 5 stjerner pga. god service. Fejlene kan ikke tilskrives CDON.

Hej Gunver,
Tusind tak for de fine ord, trods dit uheld af varernes defekt.
Det er godt at høre du mener vi har gjort et godt stykke arbejde, som har været tilfredsstillende for dig.

uacceptabelt service

vi bestilte d,13 december vores kaffemaskine og har stadig ikke modtaget nogen vare selvom penge er blevet trukket fra vores konto, vi har skrevet til dem flere gange

Hej Nickolaj,
Jeg kan se der er sendt 2 ærinder herind, og vi har svaret dig på begge, men du har ikke svaret tilbage på disse.
Det seneste er dette: 57CF468A46
Der har min kollega spurgt dig om lidt forskelligt. Du bedes svare på denne, så vi dermed kan hjælpe dig videre.
CDON.com

Ingen levering eller respons på klage!

Jeg bestilte i god tid i forhold til forventet leveringstid og modtog ingen pakke. Når jeg loggede på "min side", så kunne jeg ikke se at varen om var blevet ekspederet/pakket/afsendt. Jeg henvendte mig - høfligt - til CDON for at høre om der var sket en fejl. Jeg har nu 4 dage senere ikke hørt noget fra CDON og fundet min pakke andetsteds. Oplevelsen var meget utilfredsstillende og det er under al kritik at CDON ikke svarer på henvendelser.

Hej Steffen,
Det er beklageligt at høre du ikke skulle have fået svar fra os, da vi ellers er i bund hver dag med vores ærinder. Så det kunne tyde på der er nogle ærinder vi ikke får ind.
Din pakke er sendt afsted i går d.12.02.2014, så ønsker du dermed ikke denne bedes du nægte modtagelse på den.
Bliver den leveret i din postkasse kan du sende den retur via retursedlen der er med i pakken.
Vi skal beklage dette.
CDON.com

Virkelig virkelig dårlig kundeservice. Har stadig ikke fået penge retur for defekt iPhone

Jeg har bestilt en iPhone d. 11. januar, som desværre var defekt, og modellen var udsolgt så ville gerne have mine penge tilbage.
Jeg kontaktede så kundeservice flere gange for at returnere den, men de svarede ikke, og jeg begyndte at blive bekymret over mine tabte næsten 5000 kr.

Det endte med, at jeg sendte den retur selvom de ikke svarede, og blev så nødt til at bruge 220 kr på fragt for at være sikker på at de modtagede den.

Jeg kunne se at de havde modtaget iPhonen d. 29. januar om morgenen og skrev så til dem igen, at det var for dårligt osv. ENDELIG svarede de så dagen efter, men sagde at det kan tage op til 14 dage at "registrere" at de har modtaget den, for derefter at kunne tage op til 5 dage om at få penge tilbage.

Jeg har STADIG hverken hørt noget konkret fra dem, eller fået mine penge retur.

Jeg købte en fordi min telefon var blevet stjålet, så nu har jeg skulle gå en måned uden en mobil, som jeg har betalt for, og uden mulighed for at købe den et andet sted, da den er udsolgt hos CDON. Det er virkelig virkelig dårlig kundeservice, og jeg vil på ingen måde anbefale andre at købe hos dem

Hej Nick3000,
Jeg skal beklage at høre du har været så uheldig med dit køb her hos os.
Det undre mig dog du ikke skulle have fået svar fra os, da vi ellers svarer inden for 24 timer og holder dette i forhold til vores statistik.
Jeg kan desværre ikke se din telefon er registreret retur hos os endnu, så det ville være godt hvis du kunne svare retur på det ærinde du fik svar på sidste gang, så den korrekte afdeling ser på denne sag.

Leveringstid overholdes IKKE!

Bestilte xbox live gold-membership 11 dage siden. Så vidt jeg ved er sådan en vare et stykke pap, hvor jeg finder en redeemkode. Altså en vare på en størrelse, der kan sendes som brev. Nu 7 arbejdsdage efter bestillingen og jeg har stadig ikke modtaget min vare. Uacceptabelt! når nu jeg oven i købet har betalt 29,- i fragt/porto for mit brev..

Hej Joel,
Jeg kan se den er sendt afsted d.27.01.2014. Da den desværre er sendt som brev, så er der ikke noget T&Tnr. på, så denne kan spores. Hvis du ikke har modtaget den inden for 16 dage efter denne er sendt afsted, så bedes du tage kontakt til os igen, så vi kan efterlyse denne.
CDON.com

Ekstremt svært at få penge retur når man er modtager af forkert købt gave

Det er ufatteligt svært, at få CDON.com til, at returnere penge til den rigtige person når det drejer sig om gaver som er købt forkert, af en uvis grund kan og vil CDON.com ikke sende penge retur til folk som har modtaget gaver af andre personer, CDON.com begrunder det med, at det er for virksomhedens og kunden skyld, at de ikke gør det anderledes, der er INGEN hjælp, at finde på deres hjemmeside når man som mig har fået en forkert gave og gerne vil returnere den, det er helt ude i rabatten, at det skal være så svært for CDON.com at sende et gavekort/ tilgodebevis på den forkert købte gave

Hej René,
Desværre er det således vi returnerer til kundens kort eller konto, hvor der er betalt fra. Det handler om sikkerhed for kunderne.
At kunder vælger at købe varer til andre er derfor noget de skal være opmærksomme på, at ønsker de pengene retur, så bliver det via det betalingsalternativ der er valgt som betalingsmiddel, da dette drejer sig om internethandel.

Ingen service.

Jeg har nu handlet ved CDON.com. Og jeg handler der aldrig igen efter den behandling.
Der er ingen kunde-service. Man kan kun skrive mails til dem, men man får ikke noget svar! Og kan man ringe til dem ?... NEJ ! - Det er jo nærmest en "Find Holger leg" Og det gider jeg ikke bruge min tid på.

Jeg bestilte 2 ting på CDON, den ene fik jeg efter en lille uge, den anden måtte jeg vente flere mdr. på. Men ikke nok med det, så får jeg også en rykker på 100kr, før jeg overhovedet har fået den originale regning. Jeg prøvede derfor, at overførte det oprindelige beløb, og sende dem en mail. "intet svar".
Nu har jeg så fået en regning på de 100kr's rykkergebyr..! Men nu gider jeg ikke CDON mere, så jeg betaler bare de 100kr også handler jeg aldrig hos dem igen!

Så jeg synes ikke du vælge CDON.com -

OPDATERING: Efter svaret fra CDON, besluttede jeg mig for at give det et sidste forsøg.
Jeg har derfor ringet til Klarne og damen sagde, at de ville slette rykkergebyret, og at den oprindelige regning ofte ryger i spam-filteret på ens Email.
Så jeg ændre hermed mine stjerner fra 1 til 3 "med pil ned".

Hej Lars,
Det er meget beklageligt at høre dit køb hos os har været så uheldigt.
Vi kan kontaktes via vores hjemmeside under kontaktformularen, hvor man både kan skrive til os og chatte med os.
Da vi er inden for de 24 timers svartid, så forstår jeg ikke hvorfor du ikke skulle have fået svar. Jeg har kigget efter din e-mailadresse, men kan ikke se der er kommet noget ind.
Mht. betaling, så vil jeg anbefale dig at kontakte Klarna og informerer om dette, så de kan hjælpe dig med dette, da det er dem der håndterer vores fakturaer.
De kan træffes på tlf. 69 91 88 81
Eller alternativt kan man skrive til dem her https://klarna.com/dk/service
CDON.com

Kalder forbrugerens rettigheder for god service

Spørgsmål 2014-01-30 13:30

Ordrenummer: Ordernr: 41708108
Hvilket produkt: Big Bang theory sæson 1-5
Detaljeret fejlbeskrivelse: manglende dansk tekst sæson 5

Hej, jeg har i julegave fået Big Bang Theory - Sæson 1-5 (16 disc) købt hos jer, jeres Ordernr: 41708108. Nu viser det sig at sæson 5 ikke er med dansk tekst og jeg ønsker derfor at få ombyttet denne.

Svar 2014-01-30 18:36

Hej Dan,

Desværre må jeg meddele at denne vare er udgået fra vores sortiment og dermed kan jeg ikke sende en erstatningsordre. Dermed kan vi kun ophæve købet gennem at du returnerer den fejlleverede vare til os.

For at returnere den fejlleverede vare beder vi dig om at printe en returetikette her:

(Hvis linket herover ikke fungerer, venligst kopiér linket og klistre det ind i din weblæsers adressefelt)

Returetiketten påføres uden på kuverten og dækker fragtomkostningerne tilbage til os.
Produktet, som du returnerer, skal være ubrugt og evt. plombering ubrudt.

Husk at medsende en kopi af din originalfaktura, med noteringer på bagsiden.

Du vil modtage en e-mail fra os som bekræfter modtagelse af din forsendelse.

Som kompensation for det som er sket giver vi dig hermed en rabatkode som giver dig en rabat på kr.50,- ved din næste bestilling. Denne kode gælder kun ved køb for mindst kr.100,-, tilbuddet gælder i 6 måneder og kun ved et købstilfælde. Koden gælder ikke for fragt, digitale produkter eller produkter som leveres af tretti.dk. Observer koden ikke kan kombineres med andre rabatkoder.

Kode: fJAbNm26

OBS: Bemærk at det køberen som bliver tilbagebetalt for varen, samt at rabatkoden kun kan fungere på køberens kundekonto.

Fatima

Spørgsmål 2014-01-31 14:46

Hej Fatima.
Tak for din henvendelse, der dog efterlader flere spørgsmål end svar
1) skal hele bokssættet returneres
2) i så fald, hvordan forventer cdon at kunden skal konstatere en manglende tekstning på 1 ud af 5 dvd'er i et sæt uden at bryde plomberingen, det er jo ikke således at der på den yderboks dvd'erne er samlet gøres opmærksom på den ene dvd's manglende dansk tekstning, når sættet er købt som værende med dansk tekstning.
3) varen skal være ubrugt, hvor tit mener cdon at man som det første ser sæson 5 i et sæt bestående af 5 sæsoner.
4) mener cdon virkelig at man skal nærlæse samtlige cover bagsider for at sikre sig at sættet har den korrekte tekstning før ibrugtagning, når sættet er købt som værende dansk tekstet.

Jeg er ganske klar over at din besvarelse er en standardbesvarelse der benyttes af cdon, og som formentligt fungerer ganske bredt på de fleste henvendelser i modtager. Hertil vil jeg bemærke at jeg rent faktisk føler det ganske krænkende og som udtryk for en lav standard af kundeservice at modtage dette svar. Jeg ville have forståelse for at cdon ønskede den ene dvd med fejl retursendt og som følge heraf refunderede et beløb svarende til 1/5 af prisen, svarende til stykprisen omregnet. At stille standardkrav som ubrudt plombering og ubrugt vare, samt tilbyde rabatkoder med tilknyttede krav til minimumskøb viser blot at cdon ikke har flair eller ønsker at udvise sådant, hvilket igen viser en lav standard m.h.t. kundeservice.
Slutteligt vil jeg informere at cdon ikke overholder betingelserne i købeloven, da cdon ikke har gjort opmærksom på den manglende tekstning, på hjemmeside, på emballage, eller via mail til køber, hvilket cdon er forpligtet til, da det gør at den købte vare fremstår mangelfuld.
Jeg forventer derfor at cdon nu foreslår en anden løsning, end den i nu har fremsendt, og forventer et hurtigt svar på denne henvendelse fra mig.

Venligst Dan Clausen

Svar 2014-02-01 12:39

Hej Thomas,

Tak for din henvendelse

Jeg beklager at høre om din situation med din ordre og de tidligere erfaringer som du har haft med os.
Det er naturligvis ikke optimalt fra vores side.

Det er sådan at når du har nægtet modtagelsen af din ordre, så vil den blive sendt retur til os. Når det sker og den er modtaget og behandlet af vores lager, så bliver købet automatisk ophævet og beløbet tilbageført til dit kort.
Det er derfor ikke muligt at gensende en ny ordre til dig med de samme vare, her vil du skulle genbestille den igen, såfremt du stadigvæk er interesseret.

Vi beklager for den ulejlighed som du har oplevet med din bestilling.

Nino

Spørgsmål 2014-02-02 09:28

Hvorfor har jeg denne besvarelse på mit ærinde ???????????????????????????????????????????
Har i slet ikke styr på jeres ting hos cdon, det virker ikke sådan.
Dan Clausen

Svar 2014-02-01 12:39

Hej Thomas,

Tak for din henvendelse

Det er naturligvis ikke optimalt fra vores side.

Vi beklager for den ulejlighed som du har oplevet med din bestilling.

Nino

Svar 2014-02-03 11:34

Hej Dan,

Jeg skal beklage du har fået ovenstående besvarelse.

Du skal sende hele pakken/boksen retur, så vil du få pengene tilbage for denne.
Du skal skrive med hvorfor du sender den retur, så betragtes dette som en defekt.

Spørgsmål 2014-02-03 17:11

Hej Jannie.

Jeg må sige at det er yderst skuffende at i ikke som virksomhed føler jer forpligtet til at give et mere uddybende svar på den henvendelse jeg har rettet til jer, er et udtryk for så grov en arrogance og mangel på respekt for sine kunder, at man heraf må udlede at cdon's kundefilosofi er som følger: Er varen solgt, er kunden gået i fælden.
Hvis det virkelig er sådan det forholder sig, ønsker jeg ikke længere at være kunde hos jer og vil gøre mit bedste for at udbrede folks kendskab til jeres mangel på flair og respekt overfor jeres kunder, således at de kan medtage dette før de vover sig ud i en handel med cdon.

Svar 2014-02-03 17:17

Hej Dan,

Jeg må indrømme jeg stiller mig uforstående over for dit svar.
du spørg til returneringen af denne.
Den informerer jeg dig om, at du selvfølgelig vil få pengene tilbage for denne, da varen er det vi vil kalde for defekt.
Hvorfor der er den manglende tekstning kan jeg ikke svare dig på, og derfor grunden til du skal sende denne tilbage.
Jeg er derfor i tvivl om hvad det er du mener vi ikke svare på eller informerer om?

Spørgsmål 2014-02-03 17:39

Nu må det fan'me være nok.
Enten er du uintelligent eller også er du bare så arrogant at det skriger til himmelen.
Jeg har udbedt mig om svar på 4 konkrete spørgsmål i forhold til jeres første besvarelse udformet af Fatima, jeg har bedt jer forholde jer til det faktum, at der må findes andre løsninger da jeg jo ønsker at beholde den resterende del af sættet der ikke er fejlbehæftet.

2 gange har du nu fremsendt mig svar uden at forholde dig til dette, så hvad er det lige du står uforstående overfor i mit svar ? så svært kan det vel ikke være, kom nu i gang, jeg skriver da til jer på et forståeligt dansk, uden brug af fag og/eller tekniske udtryk, så det kan vel selv en ufaglært kundesagsbehandler som du vel opfatte uden de helt store anstrengelser.
Svar 2014-02-04 09:50

Hej Dan,

Ok, så har vi misforstået hinanden.

De spørgsmål du stiller kan jeg ikke se vi har skrevet til dig om, så derfor jeg stiller mig uforstående over for det.

Men her kommer svarene til dine spørgsmål:
1)Ja, det skal det, da vi ikke har delene hver for sig til selve boksen.
2) Når det handler om en defekt, så er man nødt til at teste dette, så derfor kan du ikke gøre andet.
3) Nu er det forskelligt hvor en fejl kan opstå, men korrekt det er ikke det man sidder og tester når det drejer sig om bokse eller flere sæsoner ad gangen.
4) Nej, det mener vi ikke. Selvfølgelig skal man se om man har modtaget korrekt produkt, men det er svært når det tekstes forkert på noget at produktet og ikke det hele.

Jeg håber dette var det du ønskede.

Spørgsmål 2014-02-04 15:26

Hej Jannie.
Tusind tak for et uddybende svar, beklager den grove tone i min sidste henvendelse, men du forstår nok at en, set med mine øjne formålsløs korrespondance kan udløse en hvis frustration og irritation. Når det nu er sagt forstår jeg ikke at det ikke er muligt at ombytte denne ene sæson (5) da i jo fører den som singel produkt: Big Bang Theory - Sæson 5 (3 disc) (Film - DVD) hvorimod i som tidligere oplyst ikke længere har boks sættet sæson 1-5 i jeres sortiment. Jeg er klar over problematikken i har i forhold til jeres leverandør, der formentlig kræver det fulde sæt retur for at godtgøre cdon.com. Jeg finder det uforståeligt at cdon ikke finder det rentabelt at bære det for jer trods alt minimale tab det vil være at ombytte denne ene sæson, mod at fastholde en om end lille men dog trofast kunde i cdon's regi.
Desværre ser det så ud til at jeg må leve med den fejl der er på produktet, da jeg er i øvrigt er rigtig glad for det. Fremad rettet vil jeg og køber som er min søn så lægge vores køb andetsteds, hvilket på sigt vil påføre cdon et større tab af indtjening end den udgift det ville have været for cdon at foretage den af mig foreslåede løsning.

Venligst Dan Clausen
Hej Dan,
Jeg har svaret dig på din henvendelse.
En misforståelse kan opstå, hvis man ikke forstår budskabet og det har jeg ikke gjort, hvor du heller ikke har forstået det jeg har skrevet. Dette handler ikke om intelligens, men mere om forståelsen af hvad det er du som kunde ønsker.
Jeg håber derfor jeg har forstået dig korrekt i ærindet nu.

Tirsdag 15:08

Hej Daniella, jeg har ikke modtaget din besked. hverken i inbox eller via dit link.

Dan

Tirsdag 16:30

Hej Dan,
Der er svaret tilbage på samme korrespondance som vi hele tiden har haft.

Onsdag 11:47

Hej Dan,
Du skulle meget gerne kunne svare tilbage på den korrespondance vi har, så det undrer mig. Jeg skriver derfor til dig her.
Du har netop ret vi skal have hele produktet retur, da det er fra forskellige leverandører om som oftest også forskellige producenter, så derfor vi ikke bare kan sende dem retur, da dette ville være et tab for os, og især, hvis der forefindes flere af disse fejl. Dette er derfor grunden til vi ønsker hele produktet retur.
Det er beklageligt at høre du så ikke ønsker at handle hos os mere, men vi er desværre nødt til at følge de retningsregler vi har herinde.
Jeg håber trods alt ikke det har skræmt dig fra at handle på internettet en anden gang.

Onsdag 15:09

Trist at høre at i sætter jeres kunder lavere end jeres leverandører. En virksomhed af jeres størrelse har jo alt andet lige muligheden for at lægge et vist pres på leverandørerne.
Internet handel er i i al fald ikke en god reklame for, gudskelov findes der fysiske butikker med lyst og mod til at tage kampen op og ikke mindst prismatche e-handlens udbud

I øvrigt har jeg lige modtaget en reklame mail fra cdon, selv om jeg via log ind på hjemmesiden har fjernet mit tilsagn om at modtage disse. Jeg forventer at det ikke sker igen og vil bede dig slette alle øvrige kundeoplysninger i har på mig da jeg ikke længere ønsker at handle med cdon, hverken nu eller fremadrettet.
FE7A139AFA 2014-01-30 Ordrenummer: Orde... 11 Lukket

for 4 timer siden

Hej Dan,
Det handler ikke om vi sætter leverandørerne højere end kunderne, men vi skal kunne reklamerer over varerne i så fald de ikke fungerer, ellers vil også vi få et stort tab ud af dette.
Der har været nogle problemer med afmelding af nyhedsbrevet, men jeg går ind og prøver at ordne dette. Du skal dog være opmærksom på det kan tage op til 14 dage før det er helt frameldt.
CDON.com

I har jo ret til at forholde jer til sager som min, som i gør. Men lad være at udlægge det som god kundeservice når det i reelt yder er en overholdelse af de minimumskrav som den gældende lovgivning pålægger jer vedrørende forbrugerens rettigheder. Det er det i yder hverken mere eller mindre. Hvis i satte kunden i focus havde denne sag været løst ved en ombytning uden beregning for kunden, rigtig flot kundeservice havde været, at hvis der er flere kunder med samme problem så kontakte samtlige købere af produktet, gøre opmærksom på den mulige fejl og tilbyde ombytning uden beregning ved henvendelse til jer. Noget der ikke ville kræve de store anstrengelser da alt hos jer jo er registreret elektronisk. En sådan service ville have en reklameværdi i form af kunder's positive omtale og anbefaling af cdon, som i ikke kan købe jer til agtet hvilken platforme i måtte vælge at reklamere fra. Desværre vælger i og andre e-handels butikker at sole jer i den stadige fremgang e-handlen oplever i disse år på bekostning af god og sober kundeservice, men på et eller andet tidspunkt vender denne udvikling jo nok, så kundesevice igen bliver et nødvendigt parameter for e-handel butikker. Til sidst lidt stof til eftertanke: Den tid i nu har brugt på at behandle og besvare mine henvendelser har formentlig kostet cdon et større beløb end ombytningen vil have kostet. Ydermere har den kostet cdon 2 kunder og en masse dårlig omtale, både på Facebook og til daglig da jeg ikke lægger skjul på min mening når cdon omtales. Jeg kan vælge at handle et andet sted, cdon kan bare notere sig en unødvendig udgift.

Hej Dan,
Jeg har forklaret dig på flere fora, at vi ikke har mulighed for at sende dig kun noget af varen, da det ikke er det samme som hvis du køber de enkelte varer for sig. Det handler om forskellige leverandører + forskellige producenter, og derfor er dette ikke en mulighed vi kan tilbyde dig. Derfor vælger vi i stedet for at tilbyde dig du kan få pengene tilbage for købet.
Vi skal beklage vi ikke kan gøre det anderledes, men vi driver også en forretning i dette, og derfor skal dette både komme køber og sælger tilgode. At vi som sælger kan sende varen retur, hvis der er en fejl på denne, som du som køber kan sende varen retur.
Jeg har sendt dette videre, så der kan kigges på dette i fremtidige forretningsgange.
CDON.com

Pas på med deres lokketilbud!

Jeg blev lokket af et godt tilbud på en 24" AOC skærm til kun 760kr. De skrev på hjemmesiden at den var på lager og kunne leveres indenfor 2-3 dage. Jeg tænkte så kunne jeg købe noget ekstra med og bestilte 2 stk tastaturer og mus.
5 dage senere modtager jeg det andet undtagen skærmen og på følgesedlen står der at skærmen er leveret!
Jeg kontakte kundeservice og de siger at de kun havde ganske få af de skærme, men jeg kan få mine penge tilbage istedet! Øhhh NEJ, jeg vil da have den skærm jeg har købt og betalt for!
MICHAEL found this review useful

Hej Peter,
Det er meget beklageligt at høre du har haft denne oplevelse. Jeg ved desværre ikke hvorfor denne vare ikke kunne leveres, men det tyder på vi ikke har fået nok hjem som der var bestilt og denne derfor er udgået.
Dette er dybt beklageligt, men desværre et scenarie der kan opstå.

ingen mobil = ingen handel

Jeg ville bestille en pæn portion film og nåede også til betalingen.
Men da jeg af sikkerhedsmæssige årsager ikke kan indblande min mobil, ja så kan man sørme da ikke handle.
Der er ingen måde at undgå at skal indtaste mobil nummer. Ja det er en sikkerhed og det er fint, men jeg spurgte pænt hvad man så kunne gøre i mit sted og svaret var intet og at jeg må handle et andet sted.

Det er dælme ikke ok.
Heldigvis ved jeg at dvdoo ikke sætter de krav, så der gør jeg mine handler for eftertiden.

Hej Helle,
Det er beklageligt du ikke kunne foretage dit køb, men i dette tilfælde er skylden ikke vores. Bankerne har en sikkerked, hvor de bruger NEM-ID og dette er grunden til du ikke kan betale med dit betalingskort.
Det er desværre ikke noget vi har lagt på, men bankerne der har valgt denne sikkerhed.
CDON.com

Super god oplevelse. Intet at sætte en finger på.

Jeg købte en BenQ XL2720T skærm igennem CDON.COM, da de var de billigste og havde den på lager.
Der stod 2-3 arbejdsdage leveringstid, hvilket var fint for mig.
Jeg bestilte skærmen tirsdag, og modtog torsdag - på trods af at skærmen blev sendt fra Sverige.
Alt for i perfekt stand. Ingen bumps på kassen, ingen problemer med ordren.
Vil bestemt handle ved CDON.COM igen i fremtiden hvis prisen er rigtig.

Hej Lasse,
Det er godt at høre dit køb her er gået som du havde forventet.
Mange tak for anmeldelsen og de flotte ord.

Utrolig dårlig oplevelse

Usandsynlig dårlig service og imponerende hvor lidt styr der er på tingene.
Har netop i dag modtaget besked om at det bestilte var i restordre, men bestilt og ca. 7 timer senere besked om at det var udgået! Vi snakker om en bestilling fra 15 december 2013 som skulle bruges til julegave. Modtageren venter stadig! Men det ser ud til at vi har spildt 1,5 måneder på CDON.
Har dog også fået varer leveret fra CDON, men utroligt hvor lang tid det skal tage at få en lagerført vare ud af lageret og sendt.

Hej Kurt,
Vi skal beklage du ikke har haft en god oplevelse med dit køb her hos CDON.com
Desværre oplever vi, at nogle varer udgår, og derfor ikke kan skaffe dem hjem. Det er desværre beklageligt, men det er noget der sker.

Cdon.com Details

Nordens største webbutik for musik, film, bøger og spil til de bedste priser med hurtig leverance. Millioner af titler med DVD film / Blu-Ray film, musik og computerspil og meget mere

Visit Cdon

Write to: info@cdon.com